Tamam Madam, Adam Madem, Bana Badem?

481 71 185
                                    

Tam çıkacakken gelen adam ile çıkamadan ortada öylece kalakaldık.

Ben ve Armin ona bakarken Eren görünmemek için arkamıza saklanmıştı ve montunun başlığını çekebildiği kadar çekmişti.

Adam bizi baştan aşağı süzdü.

...

"Hoşgel..diniz?"

Eren'e bakmaya çalışırken o yüzünü gizlemeye uğraşıyordu.

"Ha?"

"O sadece şey- Çok utangaç. Üzerine gitmeyin lütfen.." dedi Armin de öyle bir tavırla.

"Ah, anlıyorum.. Affedin madam." dedi EREN'E.

Tamam Madem, Adam Madam, Bana Badem Alan?

Affedin madam,
Affediym madem.

Ahem ahem.

Madem madam seni affetmek gibi bi adamlık yapabilecek kadar adam, o zaman sen neden madam affet beni diyorsun be adam? Madam madem seni affetmicek, o halde niye adamlık taslayıp madam madem beni affetmeyecek, o zaman aman babam anam da ülsün intihar etçem, atcam kendimi deniz kıyılı sahilden. Diyosun?

(Yukarıdakiler malca bir şeydir ve kitapla ilgisi yoktur. Tamamen beynim kudursun diye yaptığım bir şeydir. İsteyen geçebilir. Ah. Bu yazıyı görene kadar zaten onu okumuş oldun dimi sen? Neyyse. Hiçbir şekilde bir artı kazanmadın ama zamanından kaybetmiş oldun-)

(Başka bir sey: Malca tekerleme kitabı yazsam mı? Şimdi)

"Peki, ne arıyordunuz? Kıyafet? Peruk?"

Armin adamdan korkuyor gibi endişeli bir şekilde sordu. "Neden peruk alabileceğimizi düşündünüz acaba?"

En son kız kılığına girdiğinde kendisine tecavüz edilecekti..

Böyle davranmasına şaşırmamalı-

Bide uzun siyah saçla Frieda'yı andırmıyor değil ha..

Yani Histi görse abla der sarılır öyle söyliyim.

Tamam tamam, abartmasam iyi olur.

"Şey.. Aslında bakarsanız küçük hanım, dükkanıma gelen bayanların neredeyse hepsi peruk almayı tercih ediyorlar. O yüzden sormuştum."

"Sizi anlıyorum.." dedim ve ekledim. "Perukla falan işimiz olmaz bizim."

...

Adam aramızda sırtı dönük şekilde kendini gizlemeye çalışan Eren'e baktı tekrar.

"Yanlış anlamayın lütfen, tamamen iyi niyetle soruyorum. Kız arkadaşınızın nesi var? Yüzünden buhar çıkıyor da.."

Eren'i korumak- yani gizlemek -için tamamen önüne geçtim.

"Şeyy.. Dışarısı kar kış soğuk yani, siz de takdir edersiniz ki dondu kızcağız." dedim gülmemek için insanüstü bir çaba harcayarak.

"Size sıcak bir şeyler ikram etmemi ister misiniz? İyi niyet." dediğinde Armin hızla ellerini kaldırdı. "Hayır! Yani sağolun ama hayır.. Hiç gerek yok." demesine umutsuz vaka gibi bakıp başımı salladım.

Adam çay verip ilaç katacak sanki!

Allah'ım Yarabbim yaa..

"Siz bilirsiniz. Peki öyleyse, ne satın alacaksınız? Karşıda dostum çalışıyor da.. Biraz sohbet ettik, ama bu kar kışta müşteri gelmez sanıyordum.."

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin