Pöf.

1K 107 166
                                    

Yatakta öylece oturuyordum. Allah'ım.. Onlara Dişi Dev ile savaşırken olacakları söylemem lazımdı.

Flashback.. Dün Akşam.. (Zindana atılmadan önceki akşam)

İçeri girdik. "Beklettiğimiz için özür dileriz."

Eren ayağa kalktı. "Sorun de-siz.."

Hepimize bir bakış attı.

"Dişi Dev olması muhtemel kişinin kimliğini tespit ettik. Bu defa onu yakalayacağız."

Masaya oturduk.

"Operasyon yarından sonraki gün başlayacak. Yeri ise başkente giderken geçeceğimiz Stohess olacak. Bu bizim ilk, tek ve son şansımız" diyen Erwin'e kısa bir bakış attım.

"Bu noktayı geçtikten sonra Eren yetkililerin eline düşecek. Sonrasında surları yoketmek isteyenlerin izini bulmak daha da zorlaşacak. İnsanoğlunun yokoluşu daha da yaklaşacak."

"Yani her şeyimizi bu operasyona yatırmak zorundayız, değil mi Erwin Komutanım?"

Bir an bana bakıp başıyla onayladı. "Aynen öyle. Operasyon şu şekilde olacak: Stohess'ten geçtiğimiz sırada Eren hedefi kandırarak yeraltı tüneline çekecek. Onu yeraltı tüneline çekebilirsen deve dönüşse de güçlerini kullanamaz."

"Ya bundan önce deve dönüşürse?" diye bir fikir attım ortaya. Cevabı belli maksat konuşmak :p

"O noktada Eren'e güveniyoruz."

"Emredersiniz. Hedefin Stohess'te olduğundan emin miyiz?"

"Evet. Hedefimiz Askeri Polis'in bir üyesi. Bunu fark eden Armin oldu."

"Hayır efendim. Beni uyaran Neva'ydı . Düşündük ve bu kanıya vardık" diyen Armin'e gülümsedim.

"Hedefimiz aynı zamanda iki devin öldürülmesinden de şüpheli."

"104. Acemi Birliğinin de bir üyesiydi" dedim kendi kendime ve Eren afalladı bi an. "Bekleyin bi dakika.. 104. mü dedin az önce?"

"Doğru duydun öyle dedim."

"Dişi Dev olmasından şüphe edilen kadının ismi.."

"Annie Leonheart" dediğimde "Hayır.." dedi fısıldayarak.

"Üzgünüm ama durum bu Eren"

"Ama neden? Neden bu şekilde düşünüyorsunuz?"

"Dişi Dev senin yüzünü en başından beri biliyordu Eren"

"Ayrıca 104. Acemi Birliğinden başka kimsenin bilmediği, senin 'intihara meyilli' lakabını söylediğimde buna tepki verdi."

"Hey, başka bir kanıtınız var mı?"

"Hayır yüzbaşım"

"Dişi Dev'in yüzünün Annie'yi andırdığını düşünüyorum efendim" dediğimde Eren ayağa kalktı. "Ne?! Ne diyorsun sen?! Böyle bir şey delil olamaz ki!"

"Yani kanıtımız yok ama yine de yapacağız." diye söylendi Heichou.

"Annie'den şüphelenmek hiç doğru gelmiyor"

"Eren, Annie olabileceğini duyduktan sonra bu sana hiçbir şey hatırlatmadı mı?" diye soran Mikasa ile "Dişi Dev ile bire bir sen savaştın Eren. O dövüş tekniği sana Annie'yi hatırlatmadı mı?" dedim daha detaylıca.

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin