Batan Güneş

574 85 407
                                    

(1048 kelimeyle iyi okumalar. Bu sefer kısa oldu)

İşte. Gidiyoruz. 

...

Kaptan surdan aşağı baktı.

Onun sağında Hanji-san ve onun da sağında sırasıyla ben, Eren, Armin, Mikasa, Jean, Sasha, Connie falan böyle gidiyo..

"Flegel değil mi o?"

"Maria Duvarı'nı bizler için geri alığnnn!"

...

"Devlere dev gibi bir ders verin!"

"Kelime oyununa başlatma Antonio!"

"Ama karıcım! Lan ne vuruyon yine başıma!"

"Sus! Karınım ben! Döverim de severim de!"

"Ama hiç sevmiyosun ki!!"

"Lan! Keşif Birliği siz aptal karı kocayı mı dinlicek yoksa halkının tezahüratlarını mı?!"

"Üzgünüz."

"Devam edin siz. Biz eve dönüyoz."

"Ama-"

"Sana eve dönüyoz dedim!"

"Tamam karıcım.."

...

"Nerde kalmıştık. Neyse ben devam ediyim eklersiniz siz."

"Tmm."

"Keşif Bir-li-ği bi-zim, gururumuz-dur! Keşif Bir-li-ği bi-zim, onurumuz-dur!"

...

"Nasıl döndüler var ya. Önceden nefret ediyolardı." dememe karşılık verdi Eren. "O öncedendi Neva. Güzel bir dönüş. Tadını çıkaralım."

"Öyle olsun bakalım.."

...

Biri "Levi Kaptağnnnn! Kaptan Leviğiğiği! Kime diyom yağağa! Bi baksanaaa! Yaşlandı mı bu beni duymu-" derken Kaptan ona bir bakış atınca adam elini kaldırıp yanındakini işaret etti. "KUZENİM SÖYLEDİĞİĞİ! BEN TEK PARÇA DÖNÜN DİCEKTİĞMM!"

...

"Halk yine bencillik yapıyor." diyen Kaptan ile onu onayladı Hanji-san. "Tabi. Onca kargaşadan sonra."

"Yemekler Reeves şirketindenmiş" dedi Sasha.

"Şu Flegel yani." diyen Jean'ın ardından ona dönüp "Yok. Bu Flegel yani." diyerek başımla aşağıdaki işaret ettim.

"Başın kopsa da gelemesen."

"Gerekirse hortlarım. Ama bunu hayatta kaçıramam."

"Hayatta kaçıramadığını ölümle kaçırırsın yani."

"Ağzın iyi laf yapıyor hayret." dedim ve "Aynen öyle." diye ekleyince eski pozisyonuma geçip yerimde dik durdum.

Halk tezahürata devam ederken 'gaza' gelip bağırdık.

"Bu işi bize bırakığnnn!!!"

Aklıma gelen şey ile birlikte Erwin komutanı görebilmek için biraz eğildim. "Ah, kumandanım? Size bir soru sorabilir miyim acaba?"

"Ha? Tabi."

"Keşif Birliği'nin en son böyle desteklenmesinden bu yana ne kadar zaman geçti?"

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin