"Hey acemiler! Buraya gelin! İşte üniformalarınız!"
Çığlık atmamak için kendimi zor tutarak üniformayı giydim.
...
"Hey Eren, Deve dönüşünce Mikasa'yı öldürmeye çalıştığını duydum. Bu ne demek oluyor?"
"Kes sesini Jean. Beni de öldürüyordu ama ben bir şey diyor muyum?" dediğimde "Özür dilememiştim..." diyen Eren ile "Boşver" dedim.
"Sen karışma Neva. Bu ikimizin arasında." dedi.
"Bunu duymuştum. Onlara vurmaya çalışmışım."
"Duydum? Yani hatırlamıyor musun? Yani bu dev gücüne sahip olduğundan haberin bile yok muydu? O zaman bu, dev üzerinde kontrolün olmadığını da gösteriyor."
"Evet. Haklısın."
Arkasını döndü. "Duydunuz mu? Durum bundan ibaret. Bizlerin ve insanlığın hayatı ona bağlı. Muhtemelen kimse fark etmeden öleceğiz."
"Jean, şuan bu soruları Eren'e sormanın anlamı ne?" dediğimde bana bir bakış atıp Mikasa'ya döndü.
"Beni dinle Mikasa. Herkes senin gibi karşılık beklemeden Eren için ölmeye meraklı değil. Senin gibi de, Neva, ve Armin. Ne için öleceğimizi bilmemiz gerek. Yoksa zamanı gelince tereddüte düşeriz. Eren'den buna karşılık bir şey istiyoruz. Bırakın da ne sunabileceğini görelim. Veya hayatımıza değip değmeyeceğini.. Yani Eren.."
Eren'in omuzlarından sıkıca tuttu. "Sana gerçekten güveniyorum!"
"Tmm."
"Tşk"
"Öd"
"Bb"
...
"Komutanım, vakit geldi."
"Bölgedeki tüm devleri sürdük! Otuz saniye içinde geçidi açacağız! Neler yapabileceğinizi gösterin bana!"
Geçit açıldı. "İleri!"
Atlar ilerlemeye başladı. "Surlar ardına 57. seferimizi yapıyoruz!"
...
"Uzun menzilli keşif düzenine geçin!"
Birbirimizi görebilecek şekilde ayrıldık.
Kırmızı fişeği gördüğümde haberi ben de ateşleyerek verdim. Ardından diğeri..
Erwin yeşil fişek ile düzen olarak gideceğimiz yönü işaret etti.
Şuanda Sasha bir anormal dev görüp kaçarken kırmızı fişeğini düşürmüş olmalı. Ve devi ağaca çarpmasını sağlayarak altetmişlerdi yanlış hatırlamıyorsam.
Olamaz, siyah işaret fişeği..
Bir anormal çıktı ve mal gibi yürüyor.
Sadece davranışları öngörülemeyen anormaller ile savaşmak gerekiyordu.
Açık arazide manevra teçhizatı kullanmak hiç de kolay olmuyordu..
Dişi Dev ortaya çıktı..
Bir dakika Ne?! İlk seferde mi?!
Allah'ım! Bunu unuttuğuma inanamıyorum!
Neyse sakin olmalıyım. Olacakları biliyorum. Sorun olmayacaktır..
Armin'e doğru koşuyor.
Armin onun zekaya sahip bir insan olduğunu anladı.
Dev onu yakaladığında görmezden geldi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...