Yelena kablosuz bağlantı oluşturup Marley deniz kuvvetlerine ulaşarak adada mahsur kaldıkları yalanını uydurdu.
Keşif Gemisi körfeze yanaşırken onları kurtarmak için sal sandal ne varsa gönderdi.
"Merak etmeyin! Güvendesiniz! İyi olacaksınız!"
Devasa dev geminin arkasınsa ortaya çıktı.
"Devasa Dev mi?! Ama nasıl!?!"
"Düşman bu! Geminin işi bitti! Çabuk olun ve hemen atlayın!"
Biz de çıkmaya çalıştıkları karada onları bekliyorduk.
Silahını alın hizasına dayayıp ucunu gökyüzüne doğru kaldırırken konuştu.
"Pis iblislerin Adası'na hoş geldiniz. Misafirperverliğimizin tadını çıkarın. Biraz domuz sidiği için."
Kaptan'ın bu dediğine karşılık "Reddetseniz de olur." diyerek onları rahatlatmaya çalıştım.
Yazık yani ciddiye almasınlar.
"Normalde karaya çıkmanıza izin yok. Biraz zor olur ama memleketinize kadar yüzebilirsiniz."
Bu arada karaya çıkan bi' tanesine silahımı dayadım. Donakaldı. Soluma döndüm.
"Kaptan! Kaptan Kaptan Kaptan Kaptan!" Bana baktı.
"Şuna bak!" Önüme döndüm ve sırıttım. "Geber.."
Kaptan gözleri hafif açılmış şekilde sordu. "Hey. Bunu yapmayacaksın değil-"
"Bam!" Ateşlemiş gibi yapınca korkuyla ellerini teslim olurcasına kaldırdı ve suya düştü.
Kaptan göz devirdi, bizimkiler kahkaha attı.
"Allah'ım! Çok korkaklar yaaa! Gördün dimi Kaptann?!"
"Şimdi ne yapacaksın biliyor musun?"
"Ah... Ne?"
"Adamın tekrar çıkmasını bekleyene kadar gelmeyeceksin. Toplayın şunları."
"Hadi ama!"
...
Herkes uzaklaşmışken mırıldandım. "Yine de pişman değilim."
Aşağı baktım. "Hey! Gel lan buraya! Yoksa buradan vururum seni!"
"Yapamazsın!"
Hemen önüne ateş ettim.
Allah, ayağını vurdum. "Aaaaah!"
"Arkanda dev önünde Türk! Hangisi daha kötü!? Ve bilerek yapmadım- özür dilerim valla yaa.."
"..."
"Kısaca teslim ol! Kaptan'dan azarı ben işitiyorum sonra!"
"..."
Başımı kaldırdım. "Armin. Şunu al fırlat adadan dışarı. Lütfen yani. Çünkü Kaptanlar gitti bi' biz kaldık! Sorarsa da şey deriz. Benden kurtulup memleketine kadar yüzdü."
Dev elini ona uzatırken adam ellerini kaldırdı. "Lanet olsun, geliyorum!"
"Hehhe. Beni yorma lütfen. Burada bekliyorum."
Öylece yerde bağdaş kurup manzarayı izlerken gelmesini bekledim.
Görüş açıma eli silahlı bir kol çıktı ve tam ateş edecekken silahına ateş ettim. Düşürdü. "Ah!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfic(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...