"Hatırla Asena"

2 0 0
                                    

Alparslan beni eve bırakana dek söylendi durdu. Özellikle de Deniz'in beni yarı yolda bıraktığını hatırlatarak...
"Daha sana kaç kere anlatacağım, kaç kere?"
"Alparslan biraz sakin olur musun? Sadece yüzleşeceğiz ve gidecek?"
"Bana bunun neden gerekli olduğunu açıklamak ister misin Asena? Ne değiştirecek hayatında?"
"Bu saatten sonra hiçbir şeyi!"
"O zaman neden yapıyorsun bunu kendine?"
"Hesap sormak istiyorum ya, hesap sormak! Bunda anlamayacak ne var?"
"Hesap sormak öyle mi?"
"Evet."
"Diyelim ki seni ikna edecek bir şey söyledi, o zaman ne olacak, düşündün mü bunu hiç? Sen hesap sormak istemiyorsun Asena, sen her zaman olduğu gibi yine Deniz'e inanmak istiyorsun!"
"Bu kez farklı. Görmüyor musun ya ben eski ben değilim, çabalıyorum."
"Çaba? Hangi çaba? Sen daha parmağından Deniz'in alyansını çıkarmadın, hangi çabadan bahsediyorsun bana?"
"Bunun Deniz'e aşık olduğumu göstermediğini biliyorsun! Defalarca konuştuk bunu. Bu bir alyans değil artık, bu benim için bir simge, sembol, yaptığım hataları hatırlamam ve bir daha yapmamam için gözümün önünde."
"Deniz öyle anlamadı ama!"
"Alparslan yeter artık, gerçekten yeter! Öyle anlamadıysa yarın anlatırım!"
"Yeter mi? Ya ben seni kaybediyordum bu herif yüzünden, hatırlıyorsun değil mi? Ya gelmeseydim, ben ya o gün sana yetişmeseydim... Kimle yüzleşmeye dönecekti Deniz Bey? Tabutunla mı?"
"Alparslan utandırıyorsun beni yapma şöyle!"
"Hatırla Asena, ne yaşadığını, sana ne yaşattığını hatırla! Hatırla ki, bir daha yaşama!"

Bir Deniz SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin