50.

16.1K 546 100
                                    

'Aicha? Word wakkeerrr!' Hoor ik een stem in me oor gillen, ik maak me ogen open zie Samir naast me bed staan.

Ik ga recht op zitten en kijk hem verbaasd aan, wie heeft hem hier naar toe gebracht?

'Wie heeft je gebracht Sammie?'

'Faiz.' Zegt hij terwijl hij op me springt, ik til hem op en loop de trap af naar beneden waar Faiz zit met Nasser en Dounya.

'Goedemorgen.' Zeg ik luid en blij, ze kijken allemaal op en groeten me terug.

'Gaat het weer zusje lief?' Zegt Nasser terwijl hij over mijn wang streelt. Ik knik en wrijf over Samir zijn hoofdje. Hij is echt schattig.

Hij heeft kleine krulletjes, volgens mij nog geen eens een meter lang, blauwe oogjes en voor de rest lijkt hij sprekend op Nasser en Soufouan. Zo geldt dat ook voor Rayan alleen is hij nog een baby.

'Aicha, gaan we straks snoep halen?' Ik knik en zet hem weer neer. Faiz zit druk op de bank te praten met Nasser, Dounya is druk bezig met Safae en Rayan, Samir kijkt Woezel en Pip.

Ik loop de trap op naar boven en spring de douche in, ik zet 'post malone - white iverson' op en begin vals mee te zingen.

Mijn gedachtes dwalen af naar Hakeem, heel de avond fantaseerde ik erover hoe het zou zijn om weer in zijn armen te liggen of zijn zachte lippen tegen de mijne aan te voelen.

Ik mis zijn lieve woorden of zijn domme grappen, zijn gespierde lichaam en die blauwe ogen die altijd verraden wat er in hem omgaat.

Ik draai de kraan weer dicht en droog mezelf af. Ik trek een zwarte rok aan tot mijn knieen, met daarop een grijze kenzo sweater. Ik doe mijn haar los en zet er wat orgaanolie in zodat mijn enorme bos krullen hun positie weer terug krijgen , ik zet make up op en klaar is Kees.

Ik loop de trap af naar beneden waar alleen Faiz zit, hij zit uitgebreid op de bank met zijn benen wijd tv te kijken.

'Waar zijn die andere?' Vraag ik verbaasd.

'Doet er niet toe.' Zegt hij zonder zijn blik van de tv af te halen. Ik ga naast hem zitten en kijk hem aandachtig aan.

Iets aan Faiz is gewoon veranderd, ook al weet ik niet wat. Faiz is trouwens echt een knappe jongen. Hij is lang en best breed, gewoon geschoren kapsel, volle lippen en bruine ogen, het is mooier dan het klinkt. Zijn kleding style is trouwens ook altijd on point.

'Waarom doe je zo fucked up Faiz?' Zeg ik verbaasd.

'Elke fucking keer beloof je dat je langs gaat komen maar je komt je afspraken gewoon nooit na, vindt je dat normaal?!' Zegt hij boos, nog steeds kijkt hij naar de tv.

'Het spijt me wollah was het echt vergeten, elke keer kwam er wat anders tussen. Laatste tijd is me leven zo uhm druk.' Ik ga naast hem zitten en knuffel hem, hij reageert niet, en beweegt niet.

Ik kietel hem maar als nog toon hij geen enkele emotie, ik geef hem een lange kus op zijn wang waarna er een brede glimlach op zijn gezicht verschijnt.

'Is al goed.' Zegt hij terwijl hij me stralend aankijkt, ik kijk op mijn telefoon en kijk naar de tijd. Ik had afgesproken met Hajar dat ik naar Hakeems moeder zou gaan om 10 uur.

'Wil je me naar tante Fatima brengen?' Hij knikt en staat op van de bank waarna hij zijn schoenen aan doet, ik trek mijn schoenen aan en loop achter hem naar buiten. Ik stap bij hem in, in zijn auto en zet 'fetty wap - come my way ft drake' op. Ik zing zachtjes mee, terwijl mijn gedachtes weer over vliegen naar Hakeem.

Geschrokken kijk ik naar Faiz zijn hand die op mijn bovenbeen rust, hij schiet in de lach als hij mijn geschrokken blik ziet en stapt uit. Ik kijk om me heen en zie dat we er al zijn, Faiz houdt mijn deur open zodat ik uit kan stappen. Mijn hart begint voor no reason sneller te kloppen als we richting het huis lopen, het is toch spannend om Hakeem zijn moeder te zien, en dan moet ik nog liegen ook...

Gedwongen liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu