Ik deed de sleutel van Hakeem zijn huis erin en liep het huis in. Ik deed de deur weer dicht en schopte mijn Nikes uit.
Ik haalde mijn pet van mijn hoofd af en hing mijn jas op de kapstok. Ik liep de woonkamer in en zag een blikje op tafel. "Hakeem?" Riep ik luid.
Ik pakte het blikje van tafel en bekeek het, het is een coca cola blikje, ik rook er aan, de sterke geur van alcohol drong mijn neus binnen, alchohol?
Zou Hakeem alchohol drinken? Kan niet, ik geloof dat niet. En als hij het wel zou doen? Nee, ik kan me het gewoon niet voorstellen eigenlijk.
"Hey schat." Zei ik en zette het blikje weer op tafel, Hakeem gaf me een lange kus op mijn lippen terwijl hij me stevig bij mijn heupen vast hield, vlinders..
Ik liet hem weer los en keek hem recht in zijn blauwe ogen aan, "Waarvoor moest ik komen?" Vroeg ik en sprong op de bank, heerlijk, lekker zacht.
Hij sprong naast me op de bank en deed een flesje AA open, ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en maakte een foto van ons twee, hij is echt schattig.
"Ga je me nog vragen of ik een slokje wil of?" Vroeg ik en griste het flesje uit zijn handen, ik dronk het in een keer leeg en liet een harde boer.
Hakeem keek me dodelijk aan, "Sorry, sorry!" Zei ik lachend en gaf hem een kus op zijn wang, hij trok me tegen zich aan en kuste me op mijn voorhoofd.
"Je moeder heeft aangifte gedaan." Zei hij en slaakte een diepe zucht, "Tegen jou?!" Vroeg ik geschrokken en liet hem los, hij wreef over zijn wang en knikte hevig, "Shit, ik wist het.. En nu?"
"Ik word vervolgd, maar ik heb jou nodig man. Je moet de waarheid vertellen." Zei hij vastberaden.
"Je bedoeld dat ik moet zeggen dat je niet wou inbreken?" Hij knikte,"Alles wat je moeder zei gewoon ontkennen, het is allemaal gelogen."
Ik schudde met mijn hoofd, "Mijn moeder wordt zo nog gek joh, laat het gewoon er zijn te veel problemen voor haar, het is niet meer gezond."
"Ewa ik vraag jou niet om iemand te vermoorden, gewoon de waarheid vertellen klaar. Is dat teveel gevraagd?"
Ik stond op en liep naar het raam, de zon scheen fel en de lucht was helder blauw. Zomervakantie, heerlijk.
"Ik ga mijn moeder niet tegen spreken, ik snap je punt. Maar ik ga het niet doen schat, het is mijn moeder."
"Je moeder wist niet dat ik het was he of wel?" Vroeg hij terwijl hij me bedenkelijk aankeek, "Ze bleef doorvragen Hakeem!"
"Dus je hebt me in principe gewoon gesnitcht om dat maar even zo te noemen?" Vroeg hij en stond op.
Ik knikte en keerde me om, "Ik kon er niet meer onderuit, ik kan niet liegen tegen mijn moeder Hakeem!"
"Heb je ook verteld dat jij ervan wist? Dat je zelf ook plannen had voor die avond? Heb je haar verteld dat je die avond sex wou, met mij?"
Ik keerde me om en keek hem woedend aan, "Hou je bek man! Wat weet jij?" Schreeuwde ik boos, hij liep op me af en greep me ruw bij mijn kin zodat ik hem recht in zijn ogen aankeek.
"Waarom heb je gelogen?" Vroeg hij duidelijk teleurgesteld, ik haalde mijn schouders op. Het voelde alsof zijn helder blauwe ogen door me heen keken, "Praat dan!" Schreeuwde hij.
JE LEEST
Gedwongen liefde
Romance"Ik was nog maar een jong meisje, net 12 jaar. We waren met de hele familie naar Marokko, gewoon vakantie.. Het was leuk en gezellig totdat mijn neef me betaste. Ik was zo bang, de angst die ik voelde samen met de walging. Het was verschrikkelijk, i...