3.

25.4K 804 162
                                    

Tranen stromen over mijn wangen, wat heb ik verkeerd gedaan? Ik doe altijd alles wat ze van mij willen en nu dit?

'Waar is je grote bek nu?' Vraagt hij terwijl hij dichterbij komt, de geur van alcohol dringt mijn neus binnen.

'Gatver Soufouan, je hebt gedronken.' Zeg ik terwijl ik hem van me afduw.

'Helemaal niet, waarom lieg je e meskiena? Tazz kijk naar jou kledingstyle, denk je is carnaval?.' Zegt hij terwijl hij me hard duwt tegen de muur aan. Hij spuugt weer naast mijn schoen en kijkt me recht in me ogen aan.

Ik herken hem niet, dit is niet de Soufouan die ik ken. De Soufouan die ik ken is mooi en ziet er verzorgd uit. Het lijkt alsof hij achteruit gaat. Vol angst in mijn ogen kijk ik hem aan.

Hij heft zijn hand op en geeft me nog een rake klap in mijn gezicht, ik voel de klap gewoon branden op wang. Maar ik zal Soufouan nooit terug slaan of uitschelden, hij is me oudere broer.

Hij hijgt in me gezicht, en kijkt me boos aan.

'Je bent mijn zusje niet meer.' Zegt hij zacht terwijl hij me los laat en in zijn auto stapt. Hij ruikt alleen maar naar alcohol, ik word er gewoon misselijk van. Wat gebeurd er met hem? pff.

Ik maak de deur open en pak mijn AH tas, ik loop zonder te groeten regel recht naar boven. Ik doe de tas in mijn kamer en ga snel douchen. Als ik klaar ben met douchen trek ik snel mijn Marokkaanse pyjama aan.

Ik doe me deur op slot en laat mezelf vallen op mijn bed, waarom zou Soufouan zo iets zeggen? Wat heb ik gedaan? Of komt het gewoon omdat hij dronken is?

Tranen rollen over mijn wangen en ik voel een heftige hoofdpijn opkomen. Soufouan en ik hebben een hele hechte band, ik had nooit verwacht dat hij zo iets tegen me zou zeggen. Hij hoeft echt niet meer tegen mij te praten.

Ik hoor mijn iPhone afgaan, ik spring als een hyena erop af en neem op.

- Aicha ~ Delano

- Hallo met wie spreek ik?

~ Met delano, van de winkel wist je nog?

- Oh hey, ben je niet boos na wat me broer heeft gezegt?

~ Nee joh, is er iets? Je klinkt een beetje emo.

- Ik ben gewoon moe.

~ Oh ga maar slapen dan, ik bel je wel een andere keer.

- Nee nee praat maar!

~ hahaha isgoed... Ik zag je vandaag in de bus en je lijkt me echt een leuk meisje. Ik heb je al een tijdje geobserveerd en je bent anders... Anders dan die aandacht zoekende motjo's hier zo. Ik wil je graag beter leren kennen. Ik weet dat het snel is en dat het niet makkelijk gaat zijn. Maar voor jou wil ik wel de moeite erin stoppen, als je dat ook wilt.

- Echt? Tuurlijk wil ik dat...

~ Je maakt me nu al gelukkig, ik bel je morgen weer. Ik moet gaan schat.

Voordat ik wat kan zeggen legt hij neer, ik sta op en begin op mijn bed te springen en te schreeuwen. Ik ben zo blij... Raar dat iemand die je niet eens echt kent je toch zo blij kan maken. Zijn stem en zijn uiterlijk maken mij gewoon gek. Voor even vergeet ik Souf en zijn bullshit.

Ik ga op mijn bed liggen en val in een diepe slaap.

De volgende ochtend.

Ik sta op uit mijn bed en loop naar de badkamer, ik trek mijn jurk uit en zet

Rihanna - Bitch better have my money op. Als ik gedoucht ben trek ik een zwarte high waist skinny jeans aan met een zwarte oversized hemd en een goude ketting. Daaronder doe ik mijn zwarte Timberlands aan. Black on black.

Ik zet mijn haar in een snelle knot en stop nog een paar milka's etc in mijn tas.

Ik ren snel de trap af en loop de keuken binnen. Me moeder is vast Samir met Rayan naar school gaan brengen en de rest is gaan werken. Ik pak snel een croissantje en ren naar de bus.

Als ik het schoolplein op loop zie ik Inaya en Charissa naar me toe rennen, ye hyena's. Ze bespringen me en geven me duizend kusjes.

'Ewa is genoeg!' Zeg ik lachend.

'Je ziet er echt boeng uit.' Zegt Charissa terwijl ze me van top tot teen aankijkt.

'Jij ook!' Zeg ik met een glimlach, Charissa is brownskin met een volle bos krullen en heeft gewoon bruine ogen. Alle jongens van onze school kijken naar haar bil. Inaya heeft bruin lang haar, blauwe ogen, en volle lippen. Ze is echt prachtig.

'Kom we gaan hierna naar Utrecht stad?' Vraagt inaya opgewonden.

'aboeng ( is goed ).' Zeggen Charissa en ik in koor.

'Je begint het te leren he maar wat is er met je wang het is helemaal rood!' Zegt Charissa geschrokken. Ik wenk haar dat ik der het later ga vertellen.

Samen lopen we de school binnen de trap op naar de mentorles van mvr. Schilders, bij het begin van de trap zie ik Delano. Huh? Wat doet hij hier? Ohja! Die nieuweling waar Schilders het gister over had is Delano!

Hij wenkt me om naar zich toe te komen en loopt naar de fietsenstalling van de school.

'Ey ik kom zo ja, ga maar alvast.' Zeg ik tegen Charissa en Inaya die druk aan het praten zijn over hun verjaardag.

Snel loop ik naar de fietsenstalling waar Delano staat, hij is zo mooi he...

Hij heeft een licht bruine huid en donker groene ogen waar je in wegsmelt, hij is lang en heeft een perfect postuur. Volgens mij heeft hij ook sixpack, zijn kledingstyle is ook helemaal perfect.

'Kom je nog?' Vraagt hij lachend als hij ziet dat ik naar hem staar.

Met een rood hoofd loop ik naar hem toe en ga voor hem staan. Hij ruikt zo lekker he weyo. Hij duwt me kin omhoog zodat ik zijn ogen kijk.

'Je hoeft niet verlegen te zijn bij mij he?' Zegt hij lachend.

Ik voel dat me wangen nog roder worden, gelijk wend ik me blik van hem af en kijk naar mijn schoenen. Wat gebeurd er met mij? Normaal heb ik grote bek maar bij hem smelt ik gewoon.

'Hoe oud ben je?' Vraagt hij om de stilte te verbreken.

'I-Ik ben...'

'Faya!' Hoor ik iemand mijn zin afmaken, ik voel een hand mij stevig vastpakken bij mijn arm.Het enige wat ik nu denk is laat het geen Souf zijn... Laat het geen neef zijn. De gene draait mij om met beide handen en ik kijk recht in de ogen van...

Gedwongen liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu