We keken elkaar al zo een minuut recht in de ogen aan, beide weten we niet wat we moeten zeggen maar wel dat we precies dezelfde gedachtes delen.
Precies dezelfde gedachtes, namelijk dat we elkaar missen maar het niet willen toegeven. We zijn beide boos op elkaar maar die liefde blijft.
"Ik haat je." Zei ik kort af en deed mijn pet op. "Het is genoeg geweest, ik mis je dood. Vergeef me gewoon Aicha?"
Ik duwde haar met al mijn kracht om ver, ze vloog naar achter en viel met een harde klap op haar achterste.
"Hoe bedoel je vergeef me gewoon Charissa?! Jij was een van de enige die ik vertrouwde maar je hebt me ook het hardst in me rug gestoken!"
Ze hees zichzelf overeind en stond op, "Ik werd gedwongen Aicha! Zie dat in, je weet dat ik van je hou. Dat ik je als me bloedeigen zusje zie, we deelde zelfs dezelfde kaulo tandenborstel!"
Ze greep me stevig bij mijn kraag vast en keek me recht in mijn ogen aan, haar vochtige ogen spraken boekdelen.
"Geloof me, ik ben tering bang. Ik wou het niet, ik werd gedwongen. Alles was gedwongen, sex met Soufouan, die naakt foto's, onze ruzie, alles! Ik mis je tering erg, ik hou kaulo veel van je!"
Dikke tranen stroomde over haar wangen, "Aicha, een of andere kaulo Saiffedine dwingt mij telkens om gekke dingen te doen, wollah ik ben zo bang.." Fluisterde ze snikkend.
Hij loopt naar me toe en wrijft over mijn wang, ik walg hier gewoon van.
'Wacht maar als Souf en Nasser hier achter komen ga jij dood!' Schreeuw ik snikkend.
'Oh? En jij dacht dat ze jou gaan geloven? Vroeger deden ze dat ook niet, waarom nu opeens wel e kahba. Ik heb foto's van jou, je mag op eigen risico zeggen.' Zegt hij terwijl hij zijn telefoon uit zijn zak haalt en me een naaktfoto van mezelf wijst.
Huh? Dit kan niet ik heb nog nooit een naakt foto gemaakt? Nooit! Hoe komt hij hieraan?
'Hoe kom je hier aan Hakeem? Wollah je maakt mij alleen maar kapot!' Schreeuw ik huilend.
'Rustig maar e Aicha! Ik heb die foto's stiekem gemaakt!'Zegt hij lachend.
'Dat kan niet! Je liegt, geen enkele jongen heeft mij ooit helemaal naakt gezien.'Zeg ik terwijl er duizenden tranen over mijn wangen rollen.
'Ewa dan moet je beter uitkijken met wie je omgaat e Aicha.'Zegt hij met die vieze glimlach van hem. Wie zou hij bedoelen? 100000 vragen spoken door mijn hoofd, moet ik nu beter gaan letten met wie ik omga? Maar ik vertrouw niet eens zoveel mensen alleen Charissa, Inaya en mijn familie? Hun zuden me dit nooit flikken... Of toch wel? Nee gewoon niet.
"Het spijt me zo Aicha." Ik knikte en nam haar in mijn armen, "Ik weet hoe je je voelt Charissa." Ze keek me geschrokken aan, "Nee.."
"Zeg me niet.. Dat je verkracht bent Aicha?" Vroeg ze, ik knikte voorzichtig. Ze barste in tranen uit en nam me stevig in haar armen, "Sorry.."
"Ik moest je beschermen, waarschuwen voor Saiffedine. Maar wollah ik wist niet dat die bakroe ook achter jou aan zat Aicha, het spijt me zo.."
"Ik wil dat je me alles uitlegt Charissa, van A tot Z. Ik wil weten wat hij je heeft aangedaan." Ze knikte hevig en droogde haar tranen weg.
"Ik ga even de boodschappen thuis zetten, mag ik zo dan langskomen?" Vroeg ze voorzichtig, ik knikte.
Ze keek me even aan en knuffelde me weer, "Het spijt me.." Fluisterde ze nogmaals en liet me weer los.
Ze pakte haar zware boodschappen tassen op en liep richting haar huis, ik keerde me om en zag Amine staan.
Hij liep naar me toe en keek me onder zoekend aan, "Had mevrouwtje geen buik pijn?" Ik knikte, "Ik wou wat lekkers halen maar toen.."
Hij plaatste zijn handen op mijn wangen en droogde mijn tranen weg, "Toen begon je Amine te missen, right babe?" Vroeg hij lachend.
"Zou je willen." Zei ik lachend, "Wat voor snoep heb je gehaald?" Ik schudde met mijn hoofd, "Geld is thuis."
"Kom we gaan halen." Ik schudde nogmaals met mijn hoofd, "Geld is thuis." Herhaalde ik weer.
Hij sloeg een arm om mijn schouder en sleurde me de Albert Heijn binnen. "Sinds wanneer is geld een issue?"
Een diepe zucht verliet mijn mond terwijl ik naar de 2 volle Albert Heijn zakken keek die op mijn bed lagen.
"Kom je eten benti?" Ik knikte, "Ik kom zo yemma." Antwoordde ik gauw. "Nee, jij komt nu eten!" Schreeuwde ze boos.
Ik keek haar hoofdschuddend aan en trok gauw mijn zwarte Puma broek aan met een fel roze Puma sweater. Puma.
"Ik blijf rennen net een Puma, achter aan die poena. Ik ga dik.." Mijn moeder keek me verbaasd aan, "Wat?"
"Niks yemma inouuu!" Ze gaf me een vuile blik en liep mijn kamer uit, peinzend liep ik achter haar aan.
Wat was het ook alweer? Ik blijf rennen net een Puma, achter aan die poena. Ik ga dik.. Hmmm, wat zou het zijn?
Ik liep de keuken binnen en zag Amine aan tafel zitten samen met Inaya en Soufouan. Ik schoof mijn stoel naar Amine en nam plaats aan tafel.
"Kom hier zitten a mattie! Wat ga je in zijn bil? Ken je hem?" Riep Soufouan bijna kwaad, ik rolde met mijn ogen.
"Bismillah." Zei ik en nam een hap van mijn overheerlijke warme soep, mijn moeder liep de keuken in en keek me bedenkelijk aan. Weet al wat ze denkt..
"Heb jij wel bismillah gezegd voor dat je als een idioot aan mijn overheerlijke soep begon?" Ik knikte, "Nee!"
Iedereen schoot in de lach, "Jij bent een gierig mens, wat is het nou om even één woord te zeggen? Krijg jij nooit eten thuis?" Uhm, what?
"Yemma, ik heb wel bismillah gezegd. Vraag maar aan Soufouan." Ik wou Inaya en Amine niet erbij betrekken.
"Ik weet niet. Noem mijn naam niet." Mijn moeder gaf me een harde draai aan mijn oor, ik stond op van tafel en gooide mijn kom met soep omver.
"Soufouan wat voor fucking broer ben jij eigenlijk? Heel de dag loop je me te vernederen en gemeen te doen. Hoe denk je dat ik me daarbij voel? Denk je dat je grappig bent ofzo? Shi Jan dino, Judeska of iets dergelijks? Nou dan heb je het mooi mis, mislukt schepsel dat je bent. Met je lelijke bedorven ede, je bent allang over datum jij. Stink dier dat je bent! Je ruikt naar tering vieze zweer, tering varken. Praat nooit meer tegen mij a moetasoeth."
Ik rende de trap op naar boven en stormde mijn kamer binnen. Ik sloeg de deur achter me dicht en liet mezelf vallen op het bed terwijl er tranen over mijn wangen stroomde.
Gelijk werd er weer geklopt op mijn deur, "Ga weg!" Schreeuwde ik boos, "Aicha, ik ben het. Charissa."
~
Voor de lezers die niet zo bekend zijn met islamitische termen, bismillah betekent: in de naam van Allah.Voor elke handeling zegt men (moslim) bismillah. Ik had een klacht binnen gekregen over mijn taalgebruik dat het niet door een ieder begrepen wordt.
Het spijt me daarvoor, ik zal er rekening mee houden. Tot de volgende keer, In Sha Allah. 💫
JE LEEST
Gedwongen liefde
Romance"Ik was nog maar een jong meisje, net 12 jaar. We waren met de hele familie naar Marokko, gewoon vakantie.. Het was leuk en gezellig totdat mijn neef me betaste. Ik was zo bang, de angst die ik voelde samen met de walging. Het was verschrikkelijk, i...