Een pijnlijke stilte heerst in de auto, Hakeem is woedend, ziedend, gewoon kwaad. Je raadt natuurlijk al wat is gebeurd..
Ariana, ik heb haar echt hard in elkaar geslagen. Wat denkt die hoer wel niet? Mijn armen zitten onder de krassen van haar nagels, en mijn gezicht ook.
Mijn knokkels zijn helemaal blauw en rood. Niet omdat ze me heeft geslagen op me handen, haha. Maar omdat ik der een paar extreem harde vuisten heb verkocht.
Ze is nu naar het ziekenhuis gebracht met een ambulance, tja.. Of ik spijt heb? Nee, ik ben juist blij..
Ik heb haar laten voelen wat ik voelde toen ik haar zag met Hakeem. Er zaten al barsten in mijn hart, maar op dat moment brak het gewoon helemaal. Ik voelde mijn hart gewoon breken, het was gewoon te pijnlijk voor woorden..
Waar ik mijn vechttechnieken vandaan heb? Ik weet het niet, misschien zit het in me bloed, misschien komt het door al mijn opgekropte pijn en stress, misschien omdat ik altijd vecht met Souf..
Een diepe zucht verlaat mijn mond, ik keer me om en kijk naar Hakeem die druk bezig is met zijn telefoon.
'Hakeem..'
Hij kijkt op en zet zijn telefoon in zijn zak. Hij brengt zijn hand naar mijn gezicht en streelt over mijn wang.
'Gaat het?' Vraagt hij bezorgd.
Ik glimlach zwak en knik met mijn hoofd. Ik doe mijn leuning wat omlaag en strek me uit. Wat een dag joh..
Eerst is Soufouan opeens terug, daarna Ariana..
'Kan je maar huis brengen? Moest half 8 thuis zijn.'
'Je moest op tijd thuis zijn, je bent een klein kind.' Zegt Hakeem lachend.
Ik geef hem een stoot in zijn zij en doe mijn raam wat naar onder. Ariana wil ik het liefst zo snel mogelijk vergeten, Hakeem heeft het al goed gemaakt.. Hij had oprecht spijt ondanks dat niet gehoeven had.
'Wist je nog paar weken geleden? Toen we dom verliefd waren.. Je kocht de duurste ringen voor me, we deden altijd klef, altijd zoenen, je kwam altijd met hayeck mooie woorden, we huilde altijd, we pestten elkaar, deden altijd overdreven romantisch.. Ik mis dat..' Zeg ik terwijl ik naar Hakeem kijk die de weg op rijdt.
Een brede glimlach verschijnt op zijn gezicht, 'We waren jong en dom.' Zegt hij lachend, ik schiet in de lach en schud met mijn hoofd.
'Ik heb er absoluut geen spijt van, elke seconden die ik met jou door breng. Is gewoon geweldig..' Zeg ik enthousiast, en dat bedoel ik ook precies..
Net waren we woedend op elkaar, en op Ariana maar zodra we met elkaar praten veranderd dat gelijk in het positieve.
Hakeem parkeert voor mijn voordeur en doet de motor van de auto uit. Ik haat dit moment, het liefst wil ik gewoon met hem mee naar huis.
Maar het is te opvallend als ik nu opeens vaak bij Hajar wil slapen terwijl dit voordien nooit zo was.
'Hoe voelde het om..' Ik zucht diep en hou mijn tranen in bedwang.
'Hoe voelde het om sex te hebben met Ariana?' Vraag ik terwijl ik naar Hakeem kijk, hij kijkt me geschrokken aan maar herstelt zich weer snel.
Hij pakt mijn hand vast en kijkt me recht in me ogen aan. Het voelt gewoon alsof zijn helder blauwe ogen door me heen kijken, alsof hij kan lezen wat er in mijn gedachtes omgaat..
'Het spijt me nogmaals, het had nooit mogen gebeuren prinses.'
'Oh my gawd.' Zeg ik met een overdreven accent terwijl mijn wangen rood gloeiend.
JE LEEST
Gedwongen liefde
Romance"Ik was nog maar een jong meisje, net 12 jaar. We waren met de hele familie naar Marokko, gewoon vakantie.. Het was leuk en gezellig totdat mijn neef me betaste. Ik was zo bang, de angst die ik voelde samen met de walging. Het was verschrikkelijk, i...