Ik lig op Inaya haar schoot te huilen terwijl ze met haar vingers door mijn haar gaat, ze weet niet van de situatie af. Alleen dat Saiffedine mijn hand is komen vragen en verder niks. Over Charissa heb ik haar ook nog niks verteld, dan gaat ze gelijk opstaan om te vechten.
'Aicha, je moet wel naar huis gaan he.' Zegt ze zacht, ze heeft haar lang sluik haar om haar ene schouder gedaan en kijkt me aan met haar blauwe ogen die verraden dat ze huilt.
'Ik heb echt het gevoel dat je dingen voor me verbergt Aicha, de laatste tijd ben je niet meer jezelf. Je bent veranderd man, vroeger gingen we altijd stad met Charissa. Sinds de examens heb je ook niks van je laten horen, zeg me wat er is want als ik er zelf achter moet komen ga ik je echt killen.' Zegt ze serieus.
'Geef me de tijd ja?' Ze knikt en veegt mijn tranen weg.
'Alsjeblieft stop met huilen, kom we pakken shishalounge wella.'
'Wollah wel, ik heb schijt aan alles.' Zeg ik terwijl ik recht op ga zitten. Wat afleiding kan ik zeker wel gebruiken.
'Vanavond, we gaan zo eerst naar jou huis en dan gaan we shishaaaaaaaaa poffen! Shisha en liqa!'
'Ewa saffi, maar niet in Arnhem sowieso Utrecht of Amsterdam. Dalijk komen we Faiz of Mo nog tegen dat wil je echt niet.' Zeg ik lachend, ik sta op van het bed en loop naar Hajars kamer.
'Sorry dat ik gister niet meer mee ging naar je ouders maar was echt moe, zullen we een andere keer gaan?' Ze knikt en geeft me een knuffel.
'Je ouders zijn echt bezorgd om je Aicha, je bent hun enige dochter doe ze dit niet aan.' Ik zucht en loop de trap af naar beneden, kijk wat hun mij aandoen dan?
Ik pak de iPhone van Hakeem van tafel af en loop de tuin in. Ik schakel dat ding in wat echt uren duurt vanwege al die meldingen. Na 10 minuten opstarten etc, schrijf ik snel Issam's nummer op zodat ik dat ding niet meer hoef in te schakelen. Ik pak Inaya's telefoon uit me zak en toets Issam's nummer in.
'Aicha, wat doe je met die telefoon?' Ik keer me om en zie Immazine staan.
'Ik zou gewoon bellen, kan je me even alleen laten?'
'Met een jongen nigh?'
'Doe niet zo idioot man e ****** flikker dat je bent, denk je dat je grappig bent?' Zeg ik geirriteert.
'Wie is die jongen waarmee je wilt bellen dan?'
'Immazine, waarom doe je dit?' Zucht ik terwijl ik hem vies aankijk.
'Omdat ik om je geef, je bent al een keer in aanraking gekomen met een verkeerde jongen. Ik wil niet dat dat je nog een keer overkomt daarbij ben je ook nog zwanger.'
'O saffi, je denkt dat ik nu al opzoek ben naar een andere jongen? Je vergist je zwaar Immazine, ik ben niet net als die goedkope kehba waar je ze3ma mee zou trouwen. Oprotten man, je doet alsof ik zelf heb gekozen om zwanger te worden! Ik ben fucking verkracht of ben je dat ook al weer vergeten? Ohja, iedereen vergeet hoe Aicha zich voelt. Weet je hoe erg het aan mij vreet dat ik zwanger ben dat ik verkracht ben dat ik niet weet of Hakeem nou in leven is of niet! Laat me gewoon met rust wat ik doe zijn jouw zaken niet. Onthoudt dat goed.'Zeg ik boos, de laatste tijd ben ik echt overgevoelig. Ik kan me niet voorstellen dat deze mensen mij nog om zich heen willen.
Hij duwt me tegen het schuurtje aan en kijkt me dodelijk aan. Zijn bruine ogen kijken door me heen en stralen alleen maar woede uit, hij klemt zijn kaken stevig tegen elkaar vast waardoor zijn scherpe kaaklijn nog meer naar voren komt. Hij is echt mooi als hij boos is, toe
'Waag het niet om ooit nog zo tegen me te praten, hoor je me? Hoe denk je dat het voor mij is om te zien hoe jij kapot gaat terwijl ik in principe niks meer kan doen dan toe kijken en je tranen drogen? Zeg nooit meer tegen mij dat wat je doet niet mijn zaken zijn want als ik je iets verkeerds zie doen maak ik je af.' Hij laat me los en loopt naar binnen. Ik zucht en ga op de grond zitten met mijn hoofd tegen de muur aan. En ja hoor, juist nu moet het zo nodig regenen.
Ik pak de telefoon van Inaya weer en toets het nummer van Issam in.
'Faina zinaaa, ben je buiten?'
'Ja, zit in de tuin.'
'Huil je? Gaat alles wel goed daar?'
'Ja, nee gaat prima. Alleen een beetje verkouden.' Zeg ik terwijl ik mijn tranen afdroog.
'Hmm saffi, ik moet je veel vertellen man. Hakeem heeft veel voor je achter gelaten hier.'
'Wat dan?' Zeg ik nieuwsgierig.
'Ik bel je morgen dan gaan we afspreken ja? Ik heb het druk nu moet hangen.'
'Oke, maar niet op dit nummer. Ik app je morgen zelf wel op nieuwe.'
'O saffi, nu naar binnen! Geen gekke dingen doen he, ik hou je in de gaten zine inou.'
'Komt goed.' Zeg ik lachend.
'Nee wollah ga geen domme dingen doen blijf binnen, er zijn te veel jongens die je loeren. Zelfs mijn eigen broer en vrienden van mij maar ik moet hangen thallah.'
Vreemd, wist niet eens dat zijn broer mij kent mohim zal vast wel door instagram komen. Heb echt veel volgers daarop, ik sta op en loop het huis binnen. Waarschijnlijk is Immazine nog steeds boos, hij zei toch zelf dat ik mijn gevoelens bij hem kon uiten? Ik trek Hajars Canada Goose jas aan en haar zwarte all stars aangezien ik niks bij me heb.
'Ben je eindelijk ready zina? Hajar is al weg, we gaan op scooter. Ze heeft wahd lauwe auto gekregen van haar broer a mattie.'
'Jaja start jij die soortige scootmobiel van je maar op ik ga nog iets pakken.' Ze knikt en loopt naar buiten. Ik loop de woonkamer in en kijk naar Immazine. Hij is wel de gene die me heel de avond bleef troosten tot ik in slaap viel en eten voor me kocht.
'Immazine, het spijt me.' Zeg ik zacht terwijl ik snel een traan wegveeg. Hij hoeft niet te weten dat ik huil.
'Kom hier, hayati.' Hij knuffelt me met zijn gespierde armen en drukt een kus op me voorhoofd.
'Gedraag je thuis, geen grote bek geven dan hoef je misschien niet te trouwen.''Dan ga ik met jou trouwen toch, wilt je vader toch zo graag.' Zeg ik lachend.
'Ewa saffi maakt niks uit, zolang je maar niet zo vies gaat kwijlen net als gister.' Ik schiet in de lach, Inaya zit akelig te toeteren op die soortige scootmobiel van haar.
'Geen domme dingen doen he.'
'Jij ook niet.' Ik geef hem een kus op zijn wang en ren het huis uit. Ik spring achter op bij Inaya en samen racen we naar mijn huis. Hoe zullen mijn ouders reageren als ik weer thuis ben? Als we mijn straat in rijden sneller en sneller te kloppen.
-
Hoe oud zijn jullie?
JE LEEST
Gedwongen liefde
Romance"Ik was nog maar een jong meisje, net 12 jaar. We waren met de hele familie naar Marokko, gewoon vakantie.. Het was leuk en gezellig totdat mijn neef me betaste. Ik was zo bang, de angst die ik voelde samen met de walging. Het was verschrikkelijk, i...