Ik dek de slapende Hajar toe met een deken en en geef haar een kus op haar wang. 'Moge allah zijn engelen over je laten waken schat.' Fluister ik in haar oor.
Ik loop de trap af naar beneden, volgens mij is Immazine ondertussen ook al naar huis. Ik doe de zwarte jurk uit en trek een Chelsea trainingspak aan van Hajar. Ik pak een glas water en ga op de bank zitten.
'Jij hoeft voorlopig niet te groeien.' Fluister ik naar mijn platte buik, ik pak Hajars laptop en zoek informatie over zwangerschappen etc. Eigenlijk kan ik nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben, het past gewoon niet bij me.
'ALHAMDULILAH IK KRIJG NOG LANG GEEN ZWANGERSCHAPBUIK.' Schreeuw ik opgelucht, ik klap de laptop dicht en zet het weer op tafel. Ik mis mijn moeder en me broertjes. Ik mis school, ik mis Inaya en Tim, Charissa mis ik trouwens niet ik snap het gewoon niet hoe iemand zo fake kan zijn.
En die tijden met Delano dan? Toen ik zo graag met hem wou praten, wat zag ik eigenlijk in die klootzak? Was ik eigenlijk wel echt verliefd op hem? Tijdens mijn examens was de politie nog even langs gekomen voor een verklaring, binnenkort is er een rechtzaak. Dan gaan ze besluiten wat zijn straf wordt, hij is namelijk een loverboy en verkoopt meisjes. Alhamdulilah kwam de politie op tijd, anders zat ik nu in een hoerenhuis bij 1 of andere gek in bed.
Of... Had ik dat liever dan hier zitten met zoveel pijn en stress? Ik schud de gedachtes snel van me af, zo mag ik niet denken. De bel gaat en ik loop naar de deur, ik maak het open en zie Hassan voor de deur staan.
'Hallo.' Zegt hij terwijl hij naar binnen loopt, zijn stem is nog zwaarder geworden dan normaal. Mohim sinds wanneer groet Hassan met hallo? Ik geef hem een knuffel en loop naar de woonkamer, hij komt naast me zitten en blijft me maar aankijken.
'Gaat alles goed?' Ik knik en kijk weg. Hoe kan hij dat vragen, hij weet donders goed dat niks goed gaat. Hij kent mijn verleden, zoals ik al zei was hij de enige maar dan ook letterlijk de enige in de familie die mij geloofde.
'Vertel is wat meer over de band tussen jou en Hakeem? Laatste tijd waren jullie wel heel vaak samen.'
'Hakeem en ik hebben een relatie...' Zeg ik zacht, hij kijkt me geschrokken aan maar herstelt zich snel.
'Ik had ook niet anders verwacht want jullie zoende wel heftig? mohim is er nog iets dat ik moet weten als broer van Hakeem?' Hij kijkt me afwachtend aan.
'Nee, helemaal niks.' Lieg ik terwijl ik van de bank opsta, ik heb geen zin om hier te zitten liegen met mijn schijnheilige hoofd.
'Zo te zien slaapt Hajar dus ik zal haar met rust laten. Thallah.' Hij kijkt me strak aan en verlaat het huis. Oke, dat was echt raar. Hakeem moest me ook gewoon niet op me buik kussen waar iedereen bij was. Ik pak de telefoon van Hakeem en doe het aan. Een foto van ons 2 waar we zoenen verschijnt op het beeldscherm, prach-tig. Tranen maken het beeldscherm vochtig, deze tijden zijn goud waard. Ik zou er alles voor doen om Hakeem bij me te hebben, ook al is het maar voor 5 minuten.
Ik toets zijn wachtwoord in en ga gelijk naar zijn contacten om te voorkomen dat ik meer foto's van ons tegenkom, Hakeem hield ervan om foto's van me te maken. Ik druk op Issam's naam en bel hem op.
'Ik ben even druk bezig zine, ik bel je gelijk als ik klaar ben. thallah.' En hij legt neer, ik maak de telefoon van Hakeem gelijk weer uit. Er komen te veel meldingen binnen, op Whatsapp had hij 5,907 berichtjes en ze bleven maar binnen komen waardoor die telefoon vreselijk traag is. En ja het is veel want hij zit niet in groepsgesprekken.
Immazine loopt de woonkamer binnen en neemt plaats op de 1-persoonszitting. Hij zet zijn pet achterste voren en maakt de tv aan. Ik ga in de hoek van de bank zitten en trek een deken over mijn lichaam heen.
'Immazine?'
'Hmm?'
'Het spijt me dat ik vandaag als een bitch wollah bedoelde echt het niet zo.' Zeg ik terwijl ik met mijn ring speel, het geeft me toch een stukje gevoel dat Hakeem bij me is.
'Het geeft niet Aicha, zoals ik al zei mag je je gevoelens bij mij uiten a dikzak.' Hij komt naast me zitten en trekt me tegen zich aan.
'Vindt je het niet erg van Lina?'
'Ik heb een filmpje gezien waar ze een 'mattie' van mij hoofd geeft.' Ik kijk hem geschrokken aan, ik heb echt medelijden met hem. Hij verdient dit niet, helemaal niet.
'Inshallah krijg je een mooie vrouw die echt van je houdt, je verdient beter.' Zeg ik zacht, hij knikt en geeft me een kus op mijn voorhoofd.
'Je hebt echt te veel haar man.' Zegt hij terwijl hij me geirriteert aankijkt.
'Ewaja, Marokkaanse schoonheid a sahbe.' Ik gooi mijn haar in de lucht en kijk met trots naar mijn grote bos krullen, ik heb echt veel haar moet ik eerlijk toegeven. Immazine schiet in de lach en kijkt me hoofdschuddend aan.
'Nee maar dit is hayeck.'Hij pakt een krul en trekt het helemaal uit tot mijn heupen. Ik haal mijn haar uit zijn hand en schuif op. Ik haat het als mensen aan me haar zitten.
'Morgen moet je echt weer naar huis Aicha, je kan je moeder niet in die spanning laten. En zeg alles gewoon eerlijk over Saiffedine, niet wat hij doet natuurlijk maar dat je niks voor hem voelt.'
'Denk je dat het ze boeit wat ik zeg of voel?'
'Tuurlijk, jou moeder is een schat van een mens.' Ik knik instemmend, zij zal het vast wel begrijpen hoop ik maar mijn vader? Daar blijft een grote vraagteken achter, ik ben wel weg gelopen als je het zo bekijkt? Mijn ouders zullen dat nooit accepteren, nooit.
-
Fainaa zina's,Ik heb een nieuw boek genaamd Murder She Rode, het wordt na verloop van (veel) tijd een heftig verhaal en is deels ook waargebeurd. Zouden jullie allemaal een kijkje willen nemen en stemmen? ❤️
Bij elke 100 stemmen komt er een nieuw hoofdstuk trouwens, normaal update ik om de 4 dagen. Vinden jullie mijn hoofdstukken trouwens te kort? Hoeveel woorden zijn ze3ma 'genoeg' want nu zet ik 1000 a 1500 woorden.
Ok, love you all schatjes ❤️❤️❤️❤️
JE LEEST
Gedwongen liefde
Romance"Ik was nog maar een jong meisje, net 12 jaar. We waren met de hele familie naar Marokko, gewoon vakantie.. Het was leuk en gezellig totdat mijn neef me betaste. Ik was zo bang, de angst die ik voelde samen met de walging. Het was verschrikkelijk, i...