De koude wind die tegen me aan kwam maakte me wakker, voorzichtig opende ik mijn ogen en wreef erin.
Een branderig gevoel dat in mijn ogen zat verergerde ik hierdoor, direct stopte ik en kwam even bij.
Bij het zien van de glazen scherven om me heen herrinerde ik me gelijk wat er gister gebeurd is.
Ik heb zowat de hele nacht gehuild tot ik gewoon ben ingestort op de vloer en in een diepe slaap ben gevallen.
Ik stond op van de bank en voelde me hoofd zwaar bonken, heel mijn lichaam voelt zwak aan, ik voel me gewoon een wrak.
Heel even werd alles om me heen wazig en werd mijn beeld zwart. Ik knipperde met mijn ogen en leunde tegen de bank aan.
Nog steeds lijkt dit alles een droom, een nachtmerrie waarvan je zeker zou weten dat het niet waar kan zijn.
Na een minuut kwam ik weer bij, ik liep stap voor stap naar de keuken en draaide met moeite de kraan open.
Ik nam twee paracetamols van 500 gram in en dronk mijn glas water leeg. Honger is ver te zoeken.
Ik nam plaats aan tafel en staarde voor me uit, het dringt nog steeds niet tot me door wat er gebeurd is.
Ik kan het nog steeds niet geloven, ik weet niet wat ik er van moet vinden. Natuurlijk is het erg, maar het lijkt gewoon een droom!
Mijn blik viel op het blaadje dat op tafel lag, ineens kreeg ik weer een lichte hartverzakking. Mijn hoofd begon nog harder te bonken.
Gisteravond kwam ik namelijk een blaadje tegen op tafel, toen ik het huis onderzocht, waarop staat; Waag het niet om de politie te bellen Aicha tenzij je heel je leven spijt wilt hebben.
Een koude rilling ging alweer over mijn lichaam heen, ik heb zwaar het vermoeden dat Hakeem hier achter zit want is veelte persoonlijk.
Wie zou anders zoiets persoonlijks op papier schrijven? Dit is zeker wel iets voor hem, ik vertrouw hem niet..
Het is te toevallig, net op het moment dat ik een discussie/ruzie met zijn vrouw heb gebeurd er zoiets.
Maar toch durf ik geen aangifte te doen, ik weet niet wat hij allemaal in staat is te doen. Wat als hij straks hier naar toe komt en Amine alles vertelt?
Ik wil dat niet, Amine hoeft niks van mij verleden te weten. Het is ook niet verplicht hem dat te vertellen.
Ik slaakte een diepe zucht en pakte het briefje van de tafel af, ik moet het wel goed verstoppen. Als iemand er achterkomt dat er is ingebroken, gaan ze gelijk aangifte doen.
Gister in de nacht heeft de huisbaas het glas kunnen vervangen, want zo kan ik natuurlijk niet slapen. Hij heeft alle schade weer gerepareerd ofzo.
Alleen de scherven moet ik op zien te ruimen, ik liep met moeite naar de woonkamer. Na twee lange vermoeiende uren, zag het huis er niet schoon maar op z'n minst bewoonbaar uit.
Ik stapte in de badkamer, ik nam een korte douche want veel energie heb ik niet. Na 5 minuten deed ik de douche uit en sloeg een baddoek om me heen. Ik keek in de spiegel en zag dat ik er best bleekjes uit zie.
Mijn ogen zijn felrood, en diepe wallen sierde mijn ogenkringen. Ik zie er echt doodziek uit, hoe ga ik me morgen vertonen op Rayan's eerste verjaardag?
Ik slaakte een diepe zucht, dat zie ik dan wel weer. Ik deed het kapje van mijn hoofd af en liet mijn style haartjes over mijn rug vallen.
Ik maakte een rechte scheiding in het midden en maakte er twee lange vlechten van die net boven mijn heupen kwamen.
Ik droogde mijn lichaam af en trok een roze huisjurk aan. Ik keek mezelf nog even in de spiegel aan, dit kan echt niet.. ik zie er spierwit uit.
Ik zuchtte en liep de trap af naar beneden, ik nam plaats op de bank en staarde voor me uit. Ik kan nu gewoon in slaap vallen tot morgen.
Ik hoorde de huistelefoon over gaan maar negeerde het volkomen. Ik greep naar mijn iPhone en zag dat ik heel wat appjes had gekregen.
Gelijk opende ik WhatsApp, ik heb een berichtje van Inaya, Immazine, Charissa, mijn moeder en Soufouan.
Ik had wel verwacht dat Amine zou reageren maar misschien is hij vlak daarna in slaap viel, soms valt hij in slaap met zijn telefoon in zijn hand.
Soufouan: ewa
Aicha: sbah el kheir homo
Soufouan: wij hadden toch een afspraak is het gelukt
Aicha: ??
Soufouan: verkeerd
Aicha: hmm
Ik scrolde door mijn gesprekken heen maar zag niks bijzonders waar ik op wil reageren. Charissa ga ik gewoon blokkeren, ik ben klaar met haar.
Ik kan niet tegen dat constante gezeur over Souf, hij doet precies niks. Met die druggszaken is hij ook allang mee gestopt, anders zou hij het niet zo open en eerlijk vertellen.
Ik kan me nog goed herinneren dat hij echt spijt had, dikke vette spijt. Omdat hij zag dat me moeder er aan onder door ging..
Ik hoorde een sleutel in de deur draaien, gelukkig is het slot nog steeds het zelfde. Het is vast en zeker Amine.
Ik hoorde zijn voetstappen al richting de woonkamer komen, normaal hing ik nu allang om zijn nek heen.
"Aicha?!" Riep hij luid, "Ja schat!" Riep ik met veel moeite terug, aan mijn schorre stem kon je horen dat er echt iets mis is. Ik herken me stem niet.
Hij liep de woonkamer in en bleef me bezorgd aankijken, vlinders vlogen door mijn buik heen bij het zien van zijn adembenemende verschijning.
Alhoewel hij een simpele zwarte Nike joggingsbroek aanhad die hem als gegoten stond. En daarboven een zwarte t-shirt waarin zijn spieren echt goed naar voren kwamen.
"Ben je ziek?" Vroeg hij, ik schudde langzaam met mijn hoofd. Hij verdween voor een lang half uur in de keuken en kwam terug met een kom soep en wat gesneden fruit.
"Dat had niet gehoeven." Zei ik terwijl ik toekeek hoe hij zijn best deed het netjes te serveren. "Ik ga douchen, als ik klaar ben is alles op." Zei hij.
Ik nam de laatste hap van mijn soep en zette het weer op tafel. Een zwarte auto die voor mijn raam stond viel me op, paniek overmande me gelijk.
Ik pakte mijn telefoon om Hakeem op te bellen, dit moet stoppen. En nu ook, voor Amine achter alles komt.
"Wat doe je?" Geschrokken draaide ik me om, hij kwam naast me zitten en griste mijn telefoon uit mijn handen.
Hij plaatste het op tafel trok me tegen zich aan, ik slaakte een diepe zucht en liet mijn hoofd op zijn borstkas rusten. "Aicha?" Fluisterde hij.
Ik keek hem recht in zijn mooie licht bruine aan, vlinders vlogen door mijn buik heen. Hij gaf me een kus op mijn lippen die leidde naar een intense zoen. Het voelde alsof de vlinders in mijn buik 3-dubbelige salto's maakte.
JE LEEST
Gedwongen liefde
Romance"Ik was nog maar een jong meisje, net 12 jaar. We waren met de hele familie naar Marokko, gewoon vakantie.. Het was leuk en gezellig totdat mijn neef me betaste. Ik was zo bang, de angst die ik voelde samen met de walging. Het was verschrikkelijk, i...