18.

16.1K 587 89
                                    

Ik maak de deur van de woonkamer zachtjes open en zie dat Delano geboeid wordt door 2 politie agenten.

'Zijn arm is gebroken doe voorzichtig.' Schreeuw ik bezorgd.

'Oh heeft hij jouw dat ook wijs gemaakt? Het is een opgezette plan van hem, we zijn blij dat we hem hebben gevonden. Er komt zo iemand met u praten.' Zegt de agent die Delano stevig vast houdt.

Ze lopen het huis uit en gooien Delano in een politie bus. Wat is er hier aan de hand?

Een blonde vrouw in een politie uniform loopt naar me toe.

'Hallo ik ben Inke van Rijn.' Zegt ze terwijl ze mij een hand geeft.

'Je mag van geluk spreken dat we je op tijd hebben kunnen redden. Delano is namelijk een loverboy die al veel meisjes hier in de buurt op deze manier heeft gelokt. U zou waarschijnlijk moeten werken in een hoerenhuis. Heeft u nog vragen? Of bewijsmateriaal?' Zegt ze vriendelijk.

Delano? Een loverboy? Hoe kan dat? Ik dacht dat hij van me hield?

Ik knik zachtjes en geef haar de envelop met het briefje erin.

'Hartstikke bedankt meis, je zal binnenkort opgeroepen worden voor een gesprek. Zal ik je naar huis brengen?'

Ik knik van 'ja' ze brengt me naar huis, waar mijn moeder huilend de deur uit rent. Als ik uitstap vliegt ze me om mijn hals, achter haar zie ik Inaya staan met rode ogen.

'Wat is er e yema?' Vraag ik bezorgd.

'Mevrouw el Yousri, er is niks aan de hand. Delano is al opgepakt.' Zegt Inke geruststellend. What the fuck wist mijn moeder van Delano?

'Subhan allah.' Hoor ik mijn moeder fluisteren terwijl ze me nog harder knuffelt.

'Ik stik.' Zeg ik lachend, ze laat me los en gaat met Inke in gesprek. Ik loop naar Inaya toe om met haar te praten.

'Je zou mijn moeder toch bellen dat ik bij jou sliep e meskiena.'

'Ik belde haar maar toen wist ze al dat je in gevaar was. Ze weet niet dat jullie wat hadden ofzo, ze denkt dat je ontvoerd was hahaha.' Zegt Inaya lachend terwijl ze naar binnenloopt.

Ik loop achter haar aan naar binnen, volgens mij slapen Souf en mijn vader al.

Ik loop nog even naar Soufouan zijn kamer om te kijken hoe het met hem gaat.

'Souf Souf Souf.' Fluister ik in zijn oor.

'Hou je bekkk.' Zegt hij slaperig.

Ik kietel hem en ga op hem springen.

'SAMIR KOWED E MATTIE!' Schreeuwt hij luid.

'Ik ben geen Samir e ezel.' Zeg ik lachend.

Hij maakt zijn ogen open en kijkt me geïrriteerd aan.

'Aicha ga weg man.' Zegt hij geïrriteerd.

'Mag ik bij jou slapen alsjeblieft.' Vraag ik met een kinderachtige stem.

'Ben je gek e dikzak? Ga weg snel.' Zegt hij terwijl opstaat. Hij duwt me uit zijn kamer en doet de deur op slot.

Ik loop naar mijn kamer en doe mijn Marokkaanse pyjama aan, snel loop ik uit me kamer en doe ik de deur op slot. Als iemand er achter komt hoe mijn kamer eruit ziet maken ze af, ze hebben veel moeite erin gestopt.

Ik loop naar de logeerkamer en ga naast Inaya liggen die inmiddels al slaapt. Ik ga op mijn telefoon en kijk naar Hakeem's profiel, het is zo schattig. Die blauwe ogen en die mooie witte tanden, die kuiltjes, die kapperslijn. Helemaal perfect.

Ik doe mijn oordopjes in en zet 'Frank Ocean - thinkin bout you' op. Ik ontgrendel mijn telefoon en kijk naar de mooie ring die Hakeem voor me gehaald heeft. Ik voel de tranen weer in mijn ogen prikken.

Ik doe me ogen dicht en val huilend in slaap.

~~

'OPSTAAAN! YALLAH ZIED!' Hoor ik mijn moeder schreeuwen terwijl ze dekens van ons aftrekt, tfoe dit haat ik zo erg.

'Het is zaterdag laat me slapen e yema.' Zeg ik geirriteerd terwijl ik de dekens weer omhoog trek.

'Ben je vergeten dat iemand je hand komt vragen?' Zegt ze blij.

'We hadden niet eens kennismaking.' Zeg ik geirriteerd.

'Ach hou je bek, ga gewoon douchen en trek wat leuks aan.' Zegt me moeder terwijl ze me scheef aankijkt.

Ik kijk naast me en zie dat Inaya al op is gestaan, pfoe. Ik heb geen zin in vandaag. Ik ga niet eens mooi aandoen ofzo, kowed.

Als ik ben gedoucht zet ik mijn haar in een strakke knot en trek ik gewoon een zwarte broek aan met een witte blouse en daarover heen een lang kleed.

Is geen goeie indruk right? Lekker want ik wil niet trouwen met die vreemde gozer, ik wil trouwen met Hakeem. Ik kijk naar mijn ring en geef het een kus.

'Ik ga jou nooit afdoen, nooit.'Fluister ik in mezelf.

Ik loop de traf af naar de keuken waar Samir en Inaya met Rayan in haar handen al zitten. Zelfs rayan ziet er beter uit dan mij met zijn schattige kleertjes.

'KIJK WAT JE AAN HEBT E MESKIENA! IEMAND KOMT JOU HAND VRAGEN EN JE KLEED JE AAN NET ALS OF JE BIJ HET LEGER DES HEILS HOORT.' Schreeuwt Inaya vol ongeloof. Ze heeft haar lange haar gekruld, een beetje make up. En een lange jurk die haar prachtig staat. Je zou denken dat zij de gene is die gaat trouwen.

Ik negeer het en ga naast Samir zitten die druk is met zijn DS. Mijn moeder en Soufouan komen de keuken binnenlopen. Soufouan ziet er perfect uit, hij draagt een net zwart pak en zijn haar zit helemaal perfect. Zijn blauwe ogen maken het helemaal af, daarom vind ik ook dat hij past bij Inaya.

'Yema! Mag ik trouwen met Soufouan?' Vraag ik lachend. Mijn moedert kijkt me afkeurend aan en zet alvast de koekjes klaar. Inaya zoals gewoonlijk moet weer veels te hard lachen.

'Wollah ik hou van jou.' Zegt ze lachend, ik zat al te wachten op die zin. Rayan begint vreselijk hard te huilen.

'Hij vind je eng hahaha.' Zeg ik lachend terwijl ik hem uit haar handen haal.

'Tazz kijk wat jij aanhebt e Aicha, je lijkt op shen zwerver.' Zegt Soufouan terwijl hij me geirriteerd aankijkt. Weyo hou je bek, ik kan hem wel wurgen.

'Geef Rayan maar aan mij, ga wat anders aantrekken. Zied!' Zegt me moeder geirriteert terwijl ze rayan uit mijn hand pakt.

'Hoe heet die jongen die mijn hand komt vragen eigenlijk?' Vraag ik ze3ma nieuwsgierig.

'Saiffedine el (...), goeie vriend van mij.' Zegt Soufouan terwijl hij zijn das strakker zet.

'WATTTTTTT???? BEN JE FUCKING SERIEUS?' Schreeuw ik hard net als of mijn leven er van afhangt. Zeg me niet dat de gene die al die tijd ervoor gezorgt heeft dat ik verkracht ben, vandaag mijn hand komt vragen?

Je zou denken dat wat ik hiervoor heb meegemaakt erg was? Haha, lame je wat zeggen nu pas begint mijn hel.


Gedwongen liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu