Hakeem: ben je al aangekomen?
Aicha: nee, ben in nog Duitsland schat
Hakeem: Ewa kom naar me toe, we moeten praten.
Aicha: waar ben je dan?
Hakeem: gwn osso
Aicha: is goed, ik app je wel wanneer ik kan ja schat. Hou van je 😘
Ik vergrendelde mijn telefoon, dit voelt niet goed. Mijn handen plakken, mijn hoofd is gloei heet en mijn lichaam trilt. Ik vertrouw dit echt niet, hij doet ook zo kort af, meestal is hij de gene die ze3ma aardig doet via WhatsApp.
Ik deed de televisie aan en zapte een beetje door de kanalen heen, maar zo als je al raadde is er geen moer op tv. Net toen ik wou opstaan werd er op mijn deur geklopt. Wie is dat man?
"Jaaaa!" Schreeuwde ik luid, "Wie is daar?!" Ik stond op en opende de deur, het is zoals je al kon ruiken. Soufouan, "Wat kom je doen a hoofd?" Mompelde ik en keek hem heel verveeld aan. "Ik kom kijken hoe het je gaat of mag dat niet a geit?" Vroeg hij lachend. Ik stompte hem hard in zijn zij, hij kneep me in mijn arm en duwde me hard op de grond. Dit is heel erg, pijnlijk dus.
Ik wreef over mijn knie en keek hem boos aan, "Je komt kijken hoe het met me gaat maar vervolgens slacht je me af." Siste ik boos, "Ewa jij sloeg mij eerst of niet?"
Hij kwam naast me zitten en gooide zijn arm om mijn schouders. Ik snoof zijn heerlijke parfum in."Heb je die kehba nog gesproken?" Vroeg hij plotseling, "Ik ken geen kehba's." Zei ik vastberaden, "Ewa die lelijke vuilniszak waarmee jij praat is geen kehba wil je zeggen?" Ik knikte, "Je bent met haar naar bed geweest en nu beweer je dat ze een kehba's is?"
Hij knikte, "Waarom ga je met kehba's naar bed dan?" Hij haalde zijn wenkies op, "Daarvoor zijn ze toch kehba's nigh, wat moet ik dan met ze doen? Thee drinken?" Ik haalde zijn arm van mijn schouders af, "Ik walg echt van jou.
"Waarom zo boos?" Vroeg hij, "Ik wil weten wat je me moet vertellen. Ze zei niet zomaar iets, dat weet je." Hij pakte me stevig bij mijn arm vast, "Zet je die kehba boven jouw eigen broer?!" Vroeg hij boos, "Ik wil gewoon de waarheid."
"Dit bedoel ik, ik doe moeite voor jou maar wat doe jij? Je zet een kaulo kehba boven je broer maar is niet erg."
Hij stond op en draaide zijn pet om, "Jij blijft hier vandaag." Zei hij boos. Ik stond op en pakte mijn jas van het bed af. "Ik kom met je mee." Ik pakte zijn arm vast, "Oké, loop. Loop." Ik liep de parkeerplaats op en stapte in Soufouan zijn bmw. Ik deed gauw mijn gordel om, ik draaide me om en zag Amine.
Hij ziet er echt leuk uit, hij heeft een zwarte spijkerbroek aan met hier en daar een paar scheuren met daarboven een zwarte Givenchy sweater.
Hij heeft een zwarte pet op, en zwarte Timberlands aan. Alles is on fleek."Zo, waar ga jij heen?" Vroeg ik, hij zette zijn pet achterstevoren. "Even chillen." Antwoordde hij, ik fronste mijn wenkbrauwen. "Chillen?" Vroeg ik verbaasd, deze jongen is echt gek. Je zus is vermist en jij gaat lekker chillen?
"Je rent weg voor je eigen verdriet en dat is niet goed Amine." Zei ik terwijl ik hem vol medelijden aankeek, "Komt goed, maak je niet druk. Je zei zelf dat we haar zouden vinden dus waarvoor moet ik me druk maken?" Ik zuchtte diep, "Je hebt gelijk hoor Amine."
JE LEEST
Gedwongen liefde
Romance"Ik was nog maar een jong meisje, net 12 jaar. We waren met de hele familie naar Marokko, gewoon vakantie.. Het was leuk en gezellig totdat mijn neef me betaste. Ik was zo bang, de angst die ik voelde samen met de walging. Het was verschrikkelijk, i...