28.

15.7K 729 202
                                    

Een diepe zucht verlaat mijn mond, ik voel de tranen prikken maar ik hou ze tegen.

'Maak je niet druk hbiba, alles komt goed.' Zegt hij terwijl hij me een kus geeft.

We stappen uit en lopen het ziekenhuis in, wie had ooit verwacht dat ik zwanger zou zijn? Ik ga me sterk houden voordat ik hier begin te huilen.

Als het aan mijn ligt val ik op vloer en huil & schreeuw ik al mijn pijn weg tot dat ik in een diepe eeuwige slaap val.

Ik schud de gedachte van me af en ga naast Hakeem zitten.

'Guten Morgen, kommen Sie mit mir!' Zegt de genealoog, ze heeft zwart kort haar. Ze is dik en kort. Ze heeft een rode bril op en haar witte uniform.

We lopen achter haar aan en lopen een kamer in.

'Wann ist das letzte Mal Sie Sex hatten?' Zegt ze terwijl ze Hakeem aankijkt.

Hij kijkt mij aan en zie dat hij rood wordt. Wat vraagt ze?

'Gister... Ik bedoel...'

'Oh jullie praten gewoon Nederlands, oh jeetje mina had dat eerder gezegd!' Zegt ze lachend, terwijl ze nog steeds naar Hakeem kijkt.

Ik ben er ook nog hoor?

'Voor de prenatale vaderschap-test is het nodig om wat vruchtwater te halen uit de buik en wat DNA van deze knappe vent. Ik pak even de spullen.' Ze glimlacht naar Hakeem en hij knipoogt naar haar.

'Niet knipogen naar haar.' Zeg ik droog.

'Niet zo jaloers e Aicha.' Zegt hij lachend terwijl hij zijn hand op mijn bovenbeen legt.

'Nee, gewoon niet doen.' Zeg ik terwijl zijn hand van me afhaal.

Hij trekt me van mijn stoel af op zijn schoot.

'Hakeem ben je gek ofzo?' Sis ik in zijn oor. Ik zet mijn arm over zijn schouder en me hoofd tegen zijn hoofd aan.

'Gek op jou ja.'

Ik voel me wangen gewoon rood worden, ik ben zo verliefd op hem. Zelfs zijn geur is perfect.

'Ewa kleine, beter ben je van mij hè? Anders gaan we vechten.' Zegt hij terwijl hij me shirt omhoog doet en wrijft over me buik.

'Doe normaal e idioot, ik ben nog niet eens een week zwanger, 't is vast nog een soort cel.' Zeg ik terwijl ik mijn trui weer in mijn rok zet.

'Ook al is het kind van Saiffedine, ik zal altijd van jullie houden.' Zegt hij terwijl hij me aankijkt.

Ik zie de tranen gewoon in zijn ogen springen en dat hij zich sterk houdt.

'Het kind is vast van jou... Anders...' Zeg ik.

'Dat ga je niet doen Aicha...'

'Het kind is van jou, ik weet het gewoon. Wist je nog me droom?' Zeg ik zacht.

Hij knikt en een traan rolt over zijn wang, telkens als ik aan die droom denk word ik ook emotioneel.

'Ik heb dat ook gedroomd, precies het zelfde... Elke detail wat jij beschreef, herkende ik. Onze dochter was te prachtig voor woorden precies net als haar moeder maar alleen wat mooier omdat ze op mij lijkt hahaha.'

'Kapsones... Maar zeg wollah je hebt dat ook gedroomd?' Hij knikt en kijkt weg.

Ik droog zijn tranen en geef hem over al kusjes.

'Ik hou van je met heel mijn hart.' Fluister ik in zijn oor.

Net voordat ie wilt reageren loopt de vrouw naar binnen met haar mapje, ik ga weer op mijn eigen plaats zitten.

'Mevrouw el Yousri, u bent inderdaad zwanger. Ongeveer 4 a 5 dagen schatten wij, u bent uitgerekend 6 juli 2020. Volgend jaar dus, stiekem vermoed ik dat je een dochter krijgt!' Zegt ze terwijl ze volgende bladzijde omslaat.

'Hmm... Eens even kijken, deze prachtige man, daarnaast ook 1 van de rijkste knapste mannen die ik ken is Hakeem.'

'Oké, fijn mevrouw. Maar daar zijn wij hier niet voor. Als je je gevoelens en gedachtes over Hakeem wilt uiten koop je maar een dagboek en een pen. Zeg nou maar wie de fucking vader van me baby is.' Zeg ik fel.

'Aicha? Gedraag je!' Zegt Hakeem terwijl hij me strak aankijkt.

De vrouw zucht en slaat weer een bladzijde om.

'Hakeem is inderdaad de vader van jullie kind.' Zegt ze zuchtend net alsof ze niet blij is.

Alhamdulilah.

Allahoe akbar.

Omg...

Ik kan het nog steeds niet geloven...

Ik sta op en geef de vrouw een hand, Hakeem tilt me op en loopt joelend het ziekenhuis uit.

Hij zet me neer voor de BMW en begint me intens te zoenen, deze zoen is gewoon geweldig.

'Aicha...Begrijp me niet verkeerd. Ik ben echt blij, maar wie zal een vader zijn voor dit kind?' Zegt hij met een brok in zijn keel.

'Als Saiffedine de vader rol over zal nemen of iemand anders, dit kind moet op een islamitische wijze opgevoed worden. Beloof me dat alsjeblieft? Ook als ik er niet meer ben, dat is mijn enige wens voor mijn kind, dat hij of zij inshallah el jannah zal betreden.'

Ik geef hem een stevige knuffel en geef mijn tranen de vrije loop.

'Hakeem alles komt goed, inshallah zullen wij dit kind samen opvoeden op een halal manier.'

'Inshallah.' Fluister hij zacht, hij geeft me een kus op me voorhoofd en houdt de deur voor me open.

Ik stap in en samen rijden we weg.

'Hakeem waar gaan we?'

'Ik ga de allermooiste vrouw van heel Marokko verwennen.' Zegt hij met een sneaky glimlach.

'Oh? Djus njiet moojeste vroew van nedderlend? Oke oke njiet erg, njiet erg.'

'Ikke wete genoeg.' Zeg ik terwijl ik de bekende gebaren van mijn vader na doe.

Ik pak snel mijn drinken uit mijn tas en begin gulzig te drinken.

'Hahaha j...' Hij stopt en kijkt vol woede voorzich uit.

'TFOE DEZE ***** **** **** **** ' Schreeuwt hij terwijl hij zijn stuur een harde klap geef.

Ik kijk op en schrik van wat ik zie. In een reflex spuug ik mijn drinken op de vooruit van de auto en stik in mijn drinken. Zie ik dit goed of is het een droom?

- Hai lezertjes, ik hou echt van jullie wollah. Had gister gewoon 113 unique readers, wel weinig stemmen vergeleken met dat maar goed. Fijn dat mijn verhaal gelezen wordt want ik schrijf voor jullie ❤️❤️
- komen jullie ook naar de babyshower van Hakeem en Aicha?🎈🎉💃🏼

Nu wel even leren hoor... 👀

Gedwongen liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu