' Doe rustig e yema, ze was bij Inaya voor een verslag is examenjaar he? En die ring heb ik voor haar gehaald, ze doet zo goed haar best op school.' Zegt Soufouan terwijl hij haar hand vasthoudt waarin ze een slipper heeft.
Het zou echt me dood worden pfff, haar blik begint te verzachten en ze haalt grof haar hand uit Soufouan greep.
'Ga maar naar boven, jij let vandaag op Rayan. Als hij huilt maak jij maar pap en Samir breng jij morgen naar school.' Zegt ze terwijl ze me boos aankijkt.
Soufouan wenkt me dat ik naar zijn kamer moet komen en ik knik. Ik kijk nog even naar me moeder, maar ze is zo boos. Ik laat haar liever met rust. Ik ren achter Soufouan aan en maak zijn kamerdeur open.
Ik ga op zijn bed en trek me vest uit.
'Van wie heb je die ring gekregen?' Vraagt hij boos.
'En al die duren kleren? Als je geld nodig hebt kan je altijd naar mij komen he?'
'Hakeem.' Zeg ik droog.
'Oh oke dan maakt het niks uit, ga maar weer weg.' Zegt hij terwijl zijn flatscreen tv en Playstation aanzet. Ik zucht en loop naar de babykamer van Rayan. Gelukkig ligt hij te slapen, ik heb namelijk geen zin in iets of iemand.
Ik maak me kamer deur open en kijk naar de troep. Het ziet er precies uit als hoe ik me voel, alles is overhoop gehaald alles is kapot. Ik doe de deur dicht en zak tegen de deur in. Tranen stromen over mijn wangen, ik mis Hakeem nu al.
Maar waarom? Ik haatte hem toch? Pfff ik heb begrijp me zelf niet meer. Ik heb gewoon het gevoel dat ik hem hard nodig ga hebben de komende periode. En als het ook niet erger kan komt een of andere freak mijn hand vragen.
Ik zet mijn oordopjes weer in en zet ' Sam Smith - Stay with me' op.
Ik ga op mijn bed liggen en val huilend in slaap.
~~
Ik sta op een groen grasveld met veel bloemen. De zon schijnt fel en de lucht is blauw. Zelf heb ik een mooie trouwjurk aan met handschoenen.'Mama! Mama!' Hoor ik een mooie meisjes stem roepen, ik keer me om en kijk in de mooiste ogen die ik ooit heb gezien.
Ik zie een mooie meisje van ongeveer 6 jaar met zwarte lange krullen tot haar rug en mooie groen blauwe ogen. Ze heeft een schattig roze jurkje aan en een strik in haar haar.
Achter haar zie ik Hakeem in een bruidspak die hem geweldig staat, ik probeer naar ze toe rennen maar ik word tegen gehouden door iets. Tranen rollen over mijn wangen en ik probeer mezelf los te maken uit de greep.
'Mama! Laat me niet gaan! Ik wil bij jou zijn!' Hoor ik het meisje schreeuwen.
Net wanneer het me lukt om naar Hakeem en het meisje te rennen, zie ik iemand een gedaante mijn kind wegpakken. Hij gooit haar in een groot zwart gat. Ik schreeuw het uit en probeer naar Hakeem te rennen.
'Aicha, ik had je gewaarschuwd.' Zegt Hakeem terwijl er een traan over zijn wangen rolt, een zwarte traan.
Ik zie dat hij in zijn zij gestoken wordt met een lang mes en verdwijnt in een zwart gat.
'HAKEEEEEEMMMM NEEEE!' Schreeuw ik luid.
De gedaante die Hakeem heeft vermoordt komt dichterbij terwijl ik achteruit probeer te rennen.
'Geef me Hakeem en mijn dochtertje terug!' Schreeuw ik huilend.
'Vanaf nu ben je van mij e schatje.' Hoor ik de man zeggen, hij heft het mes op en steekt het in mijn zij. Mijn hele trouwjurk veranderd van wit naar rood, achter hem zie ik Hakeem en het meisje samen lopen. Maar dan hand in hand met een andere vrouw. Mijn hart breekt in duizend stukjes.
'HAKEEEEEEEMMMMMM' Schreeuw ik zo hard als ik kan, hij keert zich om en kijkt me met betraande ogen aan.
Ik maak me ogen voorzichtig open en ga snel recht op zitten. Gelukkig was het maar een droom. Ik pak mijn telefoon en zie heel wat appjes, ik besluit ze allemaal gewoon te negeren en te gaan douchen.
Als ik ben gedoucht trek mijn grijze Nike trainingspak aan en mijn witte Adidas superstars die ik gister met Hakeem heb gekocht. Ik doe mijn haar in een strak staartje en zet nog wat make up voordat iedereen komt vragen wat er aan de hand is.
Ik doe mijn kamerdeur op slot en loop naar beneden.
'Aicha gaat het wel goed met je?' Vraagt me moeder bezorgd, nu opeens kan je wel normaal doen he? Ik knik droog en trek mijn zwarte Canada Goose jas aan.
'Van waar heb je opeens nieuwe kleding?' Vraagt me moeder terwijl ze me raar aankijkt.
'Hakeem.'
'Ohja Hakeem goeie jongen. Als je nou normaal deed tegen hem was hij je hand komen vragen maarjaaa jij speelt altijd Diva du Marroc.' Zegt ze lachend.
Ik negeer haar en trek Samir zijn moncler jasje voor hem aan.
'Aicha? Kunne we vandaag snoepje halen?' Vraagt hij lief.
'Nee.' Zeg ik droog. Ik zie aan zijn gezicht dat hij wilt huilen dus ik breng hem naar Soufouans kamer en ren snel het huis uit. Ik ben dus echt niet in de mood voor dat gejank.
Als ik op school aangekomen ben, stap ik snel van de vespa af en zet hem op slot. Hier en daar hoor ik wat jongen een paar dingens naar me toe roepen maar ik negeer het. Vieze jongens, geen opvoeding gehad ofzo?
'Hodee kijk die asser dan wajoooooo, en die trinna is ziek man.' Hoor ik Tim roepen, wacht maar tot ik je pak denk in mezelf. Tim is wel een goeie vriend van mij, ik ken hem sinds de 1e maar Soufouan mag hem niet zo. Hij heeft niet echt iets met homo's, tenminste Soufouan beschouwt hem als een homo.
Ik loop naar mijn kluisje en haal wat boeken eruit, wanneer ik mijn kluis dicht doe voel ik een hand op mijn ogen waardoor ik niks meer kan zien. De gene tilt me op en begint te lopen. Waarnaar toe weet ik niet. Ik begin te schreeuwen en te schoppen, ik hoor hier en daar wat kinderen lachen.
'Ik weet echt niet wat jij denkt he Aicha maar van mij ben je nog lang niet af.' Hoor ik de gene in mijn oor fluisteren. De stinkende adem van de gene dringt mijn neus binnen waardoor ik bijna stik. Ik voel dat ik moet kokhalzen en ja hoor alles komt eruit.
JE LEEST
Gedwongen liefde
Romance"Ik was nog maar een jong meisje, net 12 jaar. We waren met de hele familie naar Marokko, gewoon vakantie.. Het was leuk en gezellig totdat mijn neef me betaste. Ik was zo bang, de angst die ik voelde samen met de walging. Het was verschrikkelijk, i...