6.

20.1K 685 48
                                    

Ik keer me om en kijk recht in de ogen van Hakeem. Hakeem? Wat voor proper had hij? Hij is hayeck snel wakker geworden, wtf?

Hij duwt me hard tegen de muur van de lift aan en trekt aan mijn haar. Hij pakt me hoofd en duwt het hard tegen de muur. Hij spuugt op mijn schoen en geeft me een harde klap in mijn gezicht.

Ik voel het gewoon branden in mijn gezicht.

Waar heb ik dit aan verdiend tranen rollen over mijn wangen, is dit wat God voor mij in gedachtes had? Is dit wat hij voor mij heeft voorgeschreven?

Hij wendt zich van mij af en slaat zijn hoofd hard tegen de muur van de lift. laat iemand instappen, Wat gaat deze psyco met mij doen? Hij geeft een harde stoot in mijn buik en geeft me een vuist in mijn rib. Slim he. Precies op de plaatsen waar niemand het kan zien.

Ik kerm uit van de pijn en grijp naar mijn buik. Ik zak tegen de muur in en begin te huilen. Als we horen dat iemand in gaat stappen, tilt hij me gelijk op. En droogt ie mijn tranen.

'Ewa neef!' Hoor ik een bekende stem zeggen, ik kijk en zie de mooie ogen van... Soufouan!

Soufouan is mijn engel. Ookal heb ik hem nog niet vergeven.

'Ewa wat doe je hier?' Zegt Hakeem droog terwijl hij Soufouan een borststoot geeft. Souf moest eens weten wat Hakeem zijn zusje aandoet, ohja? Hij zei dat ik zijn zusje niet meer ben he? Saffi op een dag zal hij spijt krijgen.

Ik hoor ze nog over dit en dat praten maar ik luister niet. Ik wil dit niet meer, ik wil iedereen gewoon vertellen over Hakeem. Maar wie gaat mij geloven? Toen ik nog maar een klein meisje was geloofde niemand het? En dan gaat Hakeem weer leugens verspreiden, ik ben wel blij dat zijn 'bewijs' nu wel bij mij is.

'Ben je nog boos?' Vraagt Soufouan ze3ma onschuldig. Ik kijk om me heen, waar is Hakeem?

'Wat denk je zelf? Waar is Hakeem?'Vraag ik geschrokken.

'Uh ik ga even naar de wc blijf jij even hier.' Zegt hij terwijl richting een meisje loopt, ze3ma wc toch?

Voorzichtig kijk ik om me heen, ik ben bang om alleen te zijn. Ik wil niet dat Hakeem me weer aanraakt.Ik voel een hand mij naar achter sleuren, ik kijk om en kijk recht in Hakeem zijn ogen. Een rilling van angst gaat over mijn lichaam, er zit veel meer achter deze ogen.

Hakeem is eigenlijk heel mooi, hij heeft blauwe ogen. Een stoppelbaard en zijn haar is plat met een kapperslijn. Zijn uiterlijk is echt perfect maar niets is wat het lijkt.

Hij duwt me een klein kamertje binnen waar ze schoonmaakmiddelen zetten etc. Hij duwt me tegen de muur aan en trekt mijn Adidas vestje uit, hij begint me ruw te zoenen. Ik hou mijn lippen stevig opelkaar gedrukt. Tranen van angst rollen weer over mijn wangen, zou het dit keer echt gebeuren?

Hij wendt zich van me af en grijpt me stevig bij me keel.

'IS DIT WAT JE WILT?' Schreeuwt hij.

Ik schud huilend 'Nee' en dan laat hij me los. Hij begint me weer te zoenen, dit keer ga ik ermee in. Het voelt verschrikkelijk. Hij begint aan mijn borsten te zitten en harder te zoenen. Ik kan het niet meer, niet zo.

Ik duw hem zachtjes van me af en begin te kokhalzen. Na 4 keer kokhalzen komt er veel bloed er uit. Ik schrik en deins naar achter. Wat is dit? Subhan allah fluister ik weer in mijn gedachtes.

'Tfoe 3lik, ***** vies zo wil ik niet meer, maar je bent nog niet van me af.' Zegt hij terwijl hij mijn vest weer voor me aandoet en in mijn bil knijpt.

We lopen weer naar de lobby waar ik Soufouan nog steeds met een meisje zie praten, wacht is dat niet Ilham? Ik haat haar zo erg. Ze is echt een h**r. Ze heeft mij al zoveel shit geflikt.

Soufouan loopt naar me toe en geeft me zijn auto sleutels. Zonder wat te zeggen loop ik naar zijn auto en stap in. Zal ik weg gaan? Weg van iedereen? Maar ik kan mijn moeder, en mijn broertjes dit niet aan doen. Inaya en Charissa zullen mij ook missen...Hakeem is gestoord, hij vindt mij overal. Net als in Marokko, door hem kon ik niet eens genieten van mijn prachtige land. Ik heb heel de vakantie alleen maar gehuild ik kon nergens meer van genieten.

Ik hou met mijn handen mijn hoofd hou ik mijn hoofd vast en begin hard te schreeuwen. Ik word gek, ik word gek van Hakeem. Waarom gelooft niemand mij? Na 5 minuten zie ik Soufouan met Hakeem praten voor de auto. Ik kan zien dat Souf vreselijk boos is, hij schopt tegen de ingang van het hotel. En balt zijn vuisten. Hakeem wijst Soufouan iets op zijn telefoon wat Soufouan duidelijk nog bozer maakt. Hij geeft Hakeem een box en loopt met een rood hoofd richting de auto. Wat heeft Hakeem hem gewezen? En wat doet Hakeem met zijn telefoon? Ik had het toch gepakt? Shit...

Gedwongen liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu