Daria pov.
Alice buvo paėmusi kažkokio rudaplaukio vaikino ranką ir jį tempėsi į 2 aukštą. Ji ėjo priekyje, o jis visas išsišiepęs ir patenkintas sekė ją. Ką..?
- Nu, ir duoda ji. - tarė Camilla.
- Nepėsčia tokia. - tarė Ashley. - Iškart prie reikalo tempiasi.
- Jai bus 1 kartas? - paklausė manęs Danielle.
- 1-as. - sumurmėjau.
- Kaip 1-am kartui, neblogą pasirinko. - sumurmėjo Ema.
- Jis švelnus būna per 1-mą panelės kartą, bet po to.... - kalbėjo Camilla. - Ten būna visko.
- Jai turėtų patikt. - tarė Ashley.
- Jūs visos su juo miegojot..? - paklausiau.
- Čia visi su visais miegojo. - juokėsi Danielle.
- Bet tai šlykštu. - susiraukiau. - Jis kiek daug merginų yra patvarkęs.
- Nu, o mes vaikinų. - juokėsi Ema.
~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~
Nusitempiau jį į kambarį, kuriame nesigirdėjo nieko. Austin įėjo paskui mane ir uždarė kambario duris. Ėjau atbulomis, laikydama jo ranką, taip jį tempiausi paskui save.
Kai kojomis paliečiau lovą, atsirėmiau į ją ir griuvau nugara į lovą, bet ir toliau laikiau jo ranką. Stipriau timptelėjo jį į save ir jis užgriuvo ant manęs. Mūsų veidai beveik lietėsi ir aš, pakėlusi galvą, sujungiau mūsų lūpas. Tai buvo pirmas tikras mano bučinys.
Žinau, kad gėda. Man 19-lika metų, o aš dar nebučiuota normaliai. Man niekad nerūpėjo meilė, nes visada buvau susitelkusi ties mokslais.
Austin savo svorį laikė, pasirėmęs rankomis.
- Neblogai bučiuojiesi. - sukikeno jis ir pagaliau atsitraukė nuo mano lūpų.
Aš tik tada sugebėjau sunkai atmerkti akis. Austin sukikeno ir, apžergęs mano liemenį, pradėjo bučiuoti mano kaklą. Vaikinas bučiavo mano kaklą ir lūpas. Tylios aimanos palikdavo mano lūpas, tai išgirdęs jis šyptelėjo.
- Tau bus 1-as kartas, tiesa ? - truputį atsitraukė nuo manęs jis.
Aš nedrąsiai linktelėjau ir pajaučiau, kaip mano skruostai nurausta. Kodėl tai vyksta su jais?
- Tad būsiu labai švelnus tau, Alice. - pakštelėjo į lūpas bučinuką. - Nebus taip baisu, kaip atrodo. Tau tik skaudės truputėlį ir ryt gali jausti skausmą. Bet tai praeis, nes visoms taip būna per pirmą kartą. - glostė su savo pirštu mano lūpas. - Tavo lūpos labai traukia ir jos puikiai pasirūpintu, bet kuo. - sukikeno jis ir sujungė mūsų lūpas vėl.
Jis nulipo nuo manęs ir jo rankos atsidūrė ant mano liemens. Jo pirštai surado mano palaidinės kraštą ir likau prieš jį su liemenėle. Mano pirštai nukeliavo prie maikės. Pabučiavau jį ir, nepabaigus bučinio, atsitraukiau ir nuėmiau jo maikę, ją kažkur numesdama, o po to grįžau prie jo lūpų.
- Žiūriu, kažką moki. - bučiuodamas mano kaklą, pasakė jis.
Netrukus likau visiškai nuoga prieš jį, kaip ir jis prieš mane. Viskas vyko žaibiškai.
- Nesuvalgyk manęs, Alice. - išsitraukė apsaugą.
- Aš tik žiūriu, o ne valgau. - sukikenau ir ištiesiau ranką į jį.
Jis padavė man savo ranką ir aš jį užsitepiau atgal ant savęs. Norėjau tai pagaliau padaryti. Jis glamonėjo mano kaklą ir pradėjo leistis žemyn juo. Bučiavo mano krūtinę, po to pilvuką, ir galiausiai grįžo prie lūpų.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...