Alice pov.
Ten stovėjo blodiniškų plaukų, laiba, su trumpu sijonu merga.
- Tokia kekšytė Amanda. – pavartė akis Ema.
- Kaip aš jos nekenčiu. – bambėjo Camilla.
- Dėl ko? – paklausė susiraukusi Daria.
- Ji yra šlykšti prostitutė. Su visais miega, net su seniais. – nusipurtė Ema aiškindama.
- Kad ji pasirengusi prostitutiškai. – tariau su panieka.
- Su ja neprasidėkit. – perspėjo mus Ema.
- Aš prie jos nesiartinsiu. – padėjo Daria savo galvą ant Ema'os peties ir užmerkė akis.
- Aš ir. – pritariau Daria'ai. – Einu surasiu Liam. – tariau ir atsistojusi nuėjau jo ieškoti.
Paieškų ilgai tęsti nereikėjo, nes jis sėdėjo prie vaikinų. Ten sėdėjo 6 vaikinukai.
- Hello! – privariau prie jų.
- Labutis, Alice. – tarė Austin išsišiepęs.
O jėzzzz, čia yra 3 bernai su kuriais permiegojau. Kaip man „sekas", ane? Ir kodėl jie bendrauja su Liam? – pagalvojau.
- Ką geriat? – paklausiau.
- Brendį. – atsakė kažkoks bernas su kuriuo permiegojau, bet jo vardo net nežinau. Normaliai, ane?
- Liam, galiu tave minutėlei? – paklausiau.
- Žinoma. – linktelėjo jis ir prasibrovė pro tuos bernus. Paėjom toliau nuo jų.
- Žodžiu, Daria greit mirs čia. – tariau. – Padaugino biškį ir ji nulūš čia tuoj.- Gerai, eik pas ją, o aš tuoj ateisiu prie jūsų. – informavo mane jis ir aš grįžau prie jos.
- Daria? – pajudinau ją.
- Ką? – vos nemiegodama, kalbėjo.
- Ji biškį padaugino ir pamaišė. – pakomentavo Ema.
- Ryt kažkam bus smagu. – sumurmėjo Camilla ir sukikeno.
- Daria, nagi einam. – tempiau merginą, bet ji rimtai buvo padauginus.
- Nagi, ateik čia. – tarė Liam ir paėmė Daria ant rankų.
- Čiau, sesės! – surėkiau ir mes nuėjom nuo panelių.
Tai atrodė miela ir tuo pat metu keista. Liam nešė Daria'ą, o ji buvo atsirėmusi į jo krūtinę. Pala... Ar aš pavydžiu..?
Ne, nepavydžiu savo draugei kažkokio vaikino. Man jis net nepatinka... Jis tik geras mano draugas ir selfių BFF. Kodėl manęs niekas taip neneša?
Ak, taip, nes aš duoduos su visais. Bet ir bernai neauksiniai irgi miega su visom panom, kurias tik sutinka. – mąsčiau ir vilkausi paskui Liam.
Atrakinau namų duris ir įleidau Liam į jo namą, nes jis nešė Daria. Payne iškart nuėjo į viršų. Spėju, paguldys miegot Daria.
Aš nužingsniavau į virtuvę ir iš šaldytuvo išsitraukiau mineralinio ir atsigėriau jo. Nesijaučiau nei kiek apsvaigusi, nors gėriau daug. Užtipenau laiptais viršun ir pravėriau mūsų kambario duris.
Liam buvo jau paguldęs merginą ir net jau spėjo ją užkloti. Garantuoju, kad Liam patinka Daria.
Jis labai ją rūpinasi ir plius pasiūlė jai važiuot į vilą savaitgaliui, o aš pagaliau galėsiu pabūt viena ir viską apgalvot.
أنت تقرأ
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
أدب الهواةŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...