Harry pov.
- Tau ji patinka, tiesa? – išgirdau merginos balsą, tad pasisukau į tą pusę, iš kur sklido garsas.
Prie manęs prisėdo Camilla. Tiesiog tylėjau ir nežinau, ką jai atsakyt. Nuleidau savo akis į žemę, nors tiksliau į smėlį ir žiopsojau į jį.
- Gi mačiau, kaip į ją žiūrėjai prieš kelias minutes. – kalbėjo mergina.
- Tik niekam nesakyk, gerai? – atsargiai paprašiau ir pažvelgiau į Camilla'ą.
- Aš tai nieko niekam nesakysiu, bet jai aš pastebėjau, tai gali pastebėt ir kiti. – paaiškino. – Neturėtum į ją žiūrėt, kaip į grobį.
- Gal tu ir teisi. – šyptelėjau.
- Ji žino apie tai? – susmalsavo.
- Tarp mūsų viskas komplikuota... – atsidusau. – Ji turi Louis, o aš – Nicole'ę.
- Na, taip, sunki situacija. – pripažino Camilla susimąstydama. – Bet tu jos nori? – pažvelgė į mane ji.
- Aš pats nebesuprantu, ko noriu ar, kas man darosi. Gi su ja kariauju vos ne nuo pirmos mūsų susitikimo minutės. – paaiškinau, bet tęsiau toliau. - Be to, dabar dar išskrisiu su Nicole dėl jos modelio karjeros į Prancūziją.
- Žinai, gali viskas pasikeist, kol būsi išvykęs. – leptelėjo Camilla.
- Taip, ji dar labiau mylės Louis. – pavarčiau akis.
- Nežinau, ką tau patart. Pati be berno sėdžiu, tai tokių situacijų nelabai žinau. – numykė. – Bet, manau, jei jums lemta būt kartu, likimas jus suves, pamatysi. – šyptelėjo mergina ir atsistojo nuo suolo. – Gerai, einu ko nors išgert. – pranešė ir nuėjo nuo manęs.
Pažvelgiau į rudaplaukę, prie kurios jau sėdėjo Louis ir jie abu jau linksmai krizeno.
Alice, ką tu darai su manim..?!
~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~
- Chebryte, einam galvot norų! – sucypė Ashley. Buvo po 8PM ir saulė pradėjo leistis žemyn.
- Na, einam. – tarė Alice ir, paėmusi savo vaikino ranką, tempėsi Louis paskui Ashley ir Niall.
Visi ėjom link laužo, kuris buvo gan dideles. Na, beveik visą vietą prie jo užėmė mūsų šaika. Kai kurie žmonės, jau išėjo. Vis dėlto ryt daug kam į mokyklas ar paskaitas.
Grojo ramios, lėtos vasariškos dainos. Mes čia vieninteliai tokie nedaūžę ir neatsidžiaugę vasara, manau. Su Liam nutipenau prie Ema'os ir Tom.
- Turiu rašiklį ir lapelių. – sumurmėjo Niall ir išsitraukė iš džinsų kišenės juos.
- Apsirūpinęs koks. – nusijuokiau, o jis mane nukilino.
- Rašysim visi iš eilės rateliu. - paaiškino Horan ir pirmas pradėjo kažką raizgyt tam lapely.
Po to sulankstė tą lapelį daug kartų ir tušinuką su kitais lapeliais perdavė Ashley, o savąjį popierėlį pasiliko. Tą patį padarė ir Ashley, Tom, Ema, Liam ir atėjo mano eilė. Payne padavė man rašiklį ir popierėlius.
Trumpai ir greitai apsvarsčiau, ko norėčiau. Ant lapelio parašiau paprastą dalyką, kurio noriu, tai yra „Tyros ir aistringos meilės" bei tą lapelį perlenkiau kelis kartus. O kitką perdaviau šalia stovinčiai Camilla'i.
- Ar tas noras susijęs su manim? – pasmalsavo Liam, sušnabždėdamas tai į mano ausį.
- Maybeee... – nutęsiau.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...