(Norit pasileiskit dainelę: Years & Years - Desire :) )
Harry pov.
Vieną savo ranką pakišau po merginos džemperiu ir iškart po maikute tuo pat metu.
Atsitraukiau nuo merginos lūpų ir švelniai pabučiavau skruostą, po to bučiavau vietą po ausimi, kaklą ir pasiekiau raktikaulį.
Iš merginos lūpų pabėgo dejonė, tad šyptelėjau. Buvo keista, kad man ji blaiva atsidavė taip paprastai, bet kodėl ji tai padarė? Gal, kad atkeršytų Louis?
Bet nustūmiau šias mintis, kad man jos netrukdytų mėgautis šia akimirka, kuri gali bet kada pasibaigti.
- Žinai, mums nederėtų to daryt. – kiek atsitraukęs nuo jos kaklo, pasakiau.
- Harry, tiesiog pabučiuok mane, prašau? Nes šiuo metu aš to tik ir noriu. – suaimanuodama paprašė ir savo lūpas priglaudžiau prie jos lūpų.
Ji iškart atsakė į mano bučinį. Bučiuoti Alice'ę yra kažkas keisto, bet tuo pat metu ir nesuvokiamo.
Nesuprantu kodėl, bet noriu jos lūpų ir noriu jausti jų saldumą. Merginos lūpos puikiai dera su manosiomis.
Alice rankos iš mano plaukų dingo ir atsirado ant kaklo, o po to pasekė ir marškinių apačią, pajaučiau jos vėsias rankas ant savo karštos odos.
Rudaplaukė atsegė mano marškinius ir jos rankos bei pirštai lengvai dabar galėjo keliauti mano krūtine ar presu, ką ji ir darė.
Atrodo, kad ši mergina mane tiesiog užvaldė. Pripažinsiu, jei ji leistųsi aš ją net padaryčiau čia ir dabar.
Ir dabar man tikrai nerūpi, kad ji mano geriausio draugo mergina, jei dar tokia vis dar yra.
Žinau, kad turiu Nicole'ę, nes mano pasąmonė atnešė šią mintį, bet šiuo metu man rūpi tik Alice'ės saldūs ir užburiantys bučiniai.
Rudaplaukė mus apvertė ir dabar ji sėdėjo, apžergusi mano liemenį. Alice pasilenkė link mano lūpų ir jas pabučiavo, o aš savo rankas laikiau vis dar ant jos liemens.
Mergina švelniai sukando mano apatinę lūpą. Tai buvo keista, bet tuo pat metu aš jos norėjau dar labiau.
Mano rankos slydo jos nugara, nes laikiau rankas pakištas po Alice'ės drabužiais.
Mergina davė dar kelis trumpus bučinius į lūpas. Gaudavau bučinį ir ji atsitraukdavo šiek tiek, vėl gaudavau bučinį į lūpas ir ji vėl atsitraukdavo nuo mano lūpų šiek tiek.
Pajaučiau jos lūpas dar kartą ant savųjų ir ji galutinai atsitraukė nuo mano lūpų.
- Manau, šiam kartui užteks. – šyptelėjo ji ir atsigulė ant manęs.
- Žinai, tai buvo netikėta. – šyptelėjau ir prisitraukiau merginą arčiau savęs, vis dar apsikabinęs jos liemenį su savo rankom.
- Bet tau patiko, ar ne? – paklausė.
- Negaliu atsakyt. – sumaliau kažką. Žinoma, patiko.
- Nagi pasakyk... – zyzė Alice.
- Nesakysiu, kol kas. – pabučiavau jos skruostą.
- Bet tik kol kas? – prisimerkusi pažiūrėjo į mane.
- Tik kol kas. – patikinau ją.
Pats dar nespėjau susigaudyti, kas čia įvyko per šias minutes. Supratau vieną, aš ir Alice pasibučiavom ir galiu pasakyt, kad aistringai.
ESTÁS LEYENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...