'29'

1.4K 78 2
                                    

Daria pov.

- Daria? – po keliolikos minučių tylos paklausė manęs jis.

- Ką? – atsakiau ir pažiūrėjau į jo rudas akis.

- Galiu tavęs paklausti rimto klausimo? – paėmė mano delną jis ir sunėrė rankų piršukus tarpusavyje.

- Taip. – rimtai atsakiau.

- Ar nori būti mano mergina? – žiūrėjo gyliai į mano akis jis.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

Užsimaniau į tualetą, tad kabarojausi į viršų. Nuėjau į tualetą ir atlikusi reikalus, nusiploviau rankas, ir pasitvarkiau susivėlusius plaukus.

Atrodo, jau ir išsiblaivyt spėjau. Kažin ką veikia Daria ir Liam? Jau gal burkuoja normaliau?

Išėjau iš tualeto ir ėjau pro kambarius, kuriose vyksta pats veiksmas. Iš kai kurių sklido įvairūs garsai, kaip 'greičiau', 'giliau' ir daug kitų šlykštynių. Net nusipurčiau.

Ėjau pro vieną kambarį, kurio duris buvo pravertos šiek tiek. Kas per debilai neužsidarė durų?

Žvilgtelėjau per tarpelį ir pamačiau Nash ir tą kalę Amanda'ą. Jie buvo pusiau nusirengę. Nash buvo be marškinėlių, bet dar su kelnėm, o ji tik su apatiniais rėkė.

Jie pykstasi? Kokie nevykėliai eitų prie reikalo, tai ne. Rėkia čia ant viso 2 aukšto. Dabar santykius aiškinasi. Stebėjau jų tą rėkavimą ir įsiklausiau.

- Ji net labiau patyrusi už tave! – rėkė Nash.

- Ko tau tą Alice patinka?! Ką?! – rėkė Amanda ant jo.

Oj, bliot, net apie mane jų kolionės. Šito nepraleisiu ir paklausysiu. Kažin, ką ta padugnė kalbės apie mane?

- Ji viskuo geresnė! – pagriebė savo maikę nuo žemės vaikinas. – Su ja net orgazmas geresnis! – užsimovė marškinėlius.

O, matot, kaip varo profės? Net orgazmas su manim geresnis. Bliot, apsimyšiu iš juoko.

- Ak, šitaip?! – visa pikta ir, sugniaužusi kumštį, stovėjo Amanda. – Tipo aš jau tavęs netenkinu?!

- Ne. – ramiai atsakė jis. – Tu manęs nebetrauki ir nebepatenkini, Amanda. – atsiduso.

- Ką?! Meluoji! – Amanda išsprogintomis akimis žiūrėjo į jį ir vožė stiprų antausį, kad Nash veidas pasisuko.

- Žinai, gal taip ir geriau. – šyptelėjo velniška šypsena jis. – Kam čia kankinti su tavim? Tu vis tiek šlykšti kalė! – surėkė jis.

- Negražu stebėti. – nusijuokė kažkoks vaikinas ir jis mane išgąsdino, kad net krūptelėjau.

- O tu manęs negąsdink! – surėkiau ant jo ir pasitraukiau nuo to kambario, kuriame vyko karas tarp Amanda'os ir Nash.

- Sor, dėl to. – šelmiškai nusišypsojo juodaplaukis vaikinas su auskaru lūpoje. – Bet aš pažįstu Nash ir galiu pasakyt, kad tu klausei jų pokalbio, Alice. – prikando savo lūpą jis.

- Iš kur žinai kas aš? – susiraukusi paklausiau.

- Kalbos sklinda greit. – patrūkčiojo pečiais jis ir priėjo arčiau manęs. – Tai ką darysim? Pasakyt Nash, kad klausei jų pokalbio ar ieškom išeities, kad ir tau ir man būtų gerai ir niekas nenudegtų?

- Ko nori? – paklausiau, o jo veide atsirado šelmiška šypsenėlė.

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now