'103'

851 64 6
                                    

Daria pov.

- O mes tikrai į tą filmą nuėjom? – išgirdau Alice'ės balsą, po kokių 25min..

- Na, į šitą lygtais. – kalbėjau valgydama.

- Kažkaip man čia įtartinai neša į siaubeką. – kalbėjo mergina.

- Tai gal čia koks mix'as ? – pasakė Liam.

- Tylėkit! – užrėkė Louis, mus nukilindamas. Žmogus labai susikaupęs į filmo žiūrėjimą.

- Mes garantuotai ne į tą filmą nuėjom. – užsidengiau akis, kai pradėjo rodyt dirty sceną. – Šlykštu. – subambėjau ir pažiūrėjau į Alice'ę, kuri žiūrėjo į filmą.

- Ai, man tai visai įdomu. – gūžtelėjo pečiais ji ir įsidėjo popcorn'ų į burną.

- Tu to nežiūrėsi. – išgirdau Louis balsą iš toliau, tad pro savo pirštus pažiūrėjau, ką jis daro, nes vis dar buvau užsidengusi akis su delnu. Rudaplaukei vaikinas uždengė akis su savo delnu.

- Nu, Louis. – piktai suprunkštė ir nustūmė jo ranką sau nuo veido.

- Alice, gi čia šuniuku, TAI daro. – kalbėjo Louis, pabrėždamas žodį 'tai'.

Aš supratau, kad jokiu būdu nepakelsiu galvos ir nepasuksiu jos į ekraną.

- Liam, į kokią pornūškę čia mane atsitempei? – pasisukau į jį, o jis ten vos ne išsižiojęs žiūrėjo tą filmo vietą. – Dieve, Liam, uždaryk burną. – nusijuokiau. – Žinai, gal tu šito irgi nežiūrėk. – pakėliau savo ranką ir uždengiau vaikino akis, o jis tik suurzgė.

- Čia ne pornūškė, o visai įdomus filmas. – atsakė.

- Nu, bet scena, tai ką žinau... – nutęsiau, o Payne pasisuko į mane, tad patraukiau savo ranką jam nuo akių. – Bet nebandyk į ten žiūrėt. – pagrasinau, o jis atsigėrė cola'os.

- Chebra, davai nešdinamės iš čia? – pasakė Alice, tad aš pažiūrėjau į ją.

- Aš už. – pakėliau ranką į viršų.

- Nu, gi geras filmas. – kažką zyzt pradėjo Tomlinson.

- Aš tau tuoj tą filmą namie parodysiu. – suburbėjo Alice atsistodama.

- Tikrai? – prisimerkęs į ją, sužiuro Louis.

- Eikit tik. – sumurmėjau ir, paėmusi Liam ranka bei sunėrusi mūsų pirštus, atsistojau iš savo vietos.

- Einam, einam. – ragino visus Liam.

Mes pasiėmė savo spragėsius ir gėrimus ir pagaliau išėjom iš tos salės.

- Pagaliau. – atsidusau, kai išsigrūdom iš salės.

- Kas nori eit pavalgyt? – paklausė Liam.

- Aš! – atsakiau.

- Gerai, einam, į kokią kavinukę, ar kur nors. – pranešė Louis.

Išėjom iš šito pastato ir ieškojom kavinukės, kur galėtume pavalgyt.

Radom jaukią vidutinio dydžio kavinukę, netoli kino teatro. Tad nuėjom ten. Atsisėdom nuošaliau nuo kitų žmonių.

- Nu, eik Louis. – subambėjo mergina.

- Matai, kad einu? – pasisukęs į Alice'ę, pažiūrėjo ir nuėjęs toliau atsisėdo.

Po maždaug 5min. prisistatė padavėja, kuri tiesiog rijo abu vaikinus akimis. Ogh, ir kodėl jos taip elgiasi? Tegu į kitus žiūri, o užimtus palieka ramybėj!

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang