Alice pov.
- Kiek laiko ten būsi?! – paklausiau ir, pagrėbusi jo rūbus, grūdau į prakeiktą lagaminą.
Na, žinoma, iš pradžių Louis juos bandė atimt iš mano rankų, bet aš neleidau. Gi kaip nesudėsiu savo vaikinui daiktų!
Gi aš juo rūpinuosi, kad ir pykstu. Bet manęs pasiimt į sukruštą Ibizą negali!
- Nežinau, tiksliai. – gūžtelėjo pečiais jis, o mano kraujas venose pradėjo virti. Ak, šitaip?! Gerai, gerai, atsiminsiu!
- Net nežinai! Va, čia tai tobula! – rėkavau ir kišau į lagaminą jam džinsus.
Tomlinson ir vėl bandė mane apsikabinti iš nugaros, bet aš atšokau nuo jo. Nenoriu jokių dabar jo hug'ų, tegu eina ir Ibizą apsikabina!
- Neliesk manęs! – surėkiau, pakėlusi rankas į orą. – Galėsi Ibizoj liest ten kekšes ir kales! – atšoviau.
- Gi su draugais atskirai viešbuty būsiu! – pareiškė Louis. – Jokių mergų ten nebus!
- Mhmm... Ėmiau ir patikėjau! – sukryžiavau rankas po krūtine, kai pykstu visada taip darau. – Mes gyvenom normaliai beveik mėnesį, tai ne ble... Tam čia išpyzdint kažkur reik! – keiksmažodžių suvaldyt nebesugebėjau, kad sunervavo asilas.
- Gi, princese, greit grįšiu. – jau garantuotai vaikinas man meilinasi.
Ir ką galiu pasakyt? Stengiausi įgoruoti jo pasakytą žodį 'princese', nes tai žiauriai miela, kai jis mane taip vadina, bet aš vis tiek pykstu!
- Vis tiek pykstu! Nes aš namie pastoviai sėdėt turiu! – leptelėjau. – Ir dar, jei būčiau žinojus, kad išskrendi nebūčiau leidusis, kad įvyktų tie visi dirty dalykėliai, kuriuos leidausi, kad man darytum!
- Net seksą prikiši! Aš sužavėtas! – prunkštelėjo.
- Nu ir prašom! – tariau ir apsisukusi atsidariau kambario duris bei išėjau iš ten kur buvo Louis.
O dar specialiai stipriai užtrenkiau kambario duris. Tegu skrenda tas asilas į savo Ibizą ryt!
~ ~ ~ Next day ~ ~ ~
Louis susidėjo daiktus ir mes po vakar net nekalbėjom. Na, tik ryte pasakėm vienas kitam labas rytas ir vsio. Daugiau nieko.
Miegojau kitam kambary, o ne su vaikinu. Vis dar pykau ant jo, nes jis man tai pasakė vos ne paskutinę minutę. Nu, blyn... Atsiims jis, pažadu!
Sėdėjau svetainėj ir mačiau, kaip mėlynakis straksėjo, ieškodamas paskutinių daiktų. Aš tiesiog akimis sekiojau Louis.
- Baigsi mane stebėt? – paklausė vaikinas, bet aš jam neatsakiau, o ir toliau spoksojau. – Tai dabar nebekalbėsim išvis? – vėl paklausė, o aš gūžtelėjau pečiais. – Gerai... – atsiduso po minutės jis ir užsegė pagaliau lagaminą. – Skrydis 4.50PM, tai išvažiuosiu už 10min. – pranešė galiausiai. – O grįšiu prieš Helouvyną. – informavo, o aš pavarčiau akis.
Lyg man rūpi... Bet po velnių rūpi! Knisa tas life.
- Gerai, lygtais viską susidėjau. – kalbėjo vaikinas ir padėjo ant žemės lagaminą, o tada ištraukė rankeną. – Nepražūk, kol manęs nebus. – šyptelėjo ir apsisuko eiti į koridorių, bet aš jam taip ir nieko nesakiau.
Girdėjau, kaip Louis rengėsi, tad pakėliau savo šikną nuo sofos ir nusivilkau iki koridoriaus pas vaikiną ir jį apsikabinau iš nugaros.
- Jei man neatveši lauktuvių, pažadu, iškastruosiu. – tariau ir išgirdau Tomlinson juoką.
Nepagalvokit, kad nebepykstu. Vis tiek pykstu ir jau sugalvojau jam keršto planą. Ramiai nepraeis vaikino toks išvykimas. Mėlynakis atsitempė mane į priekį ir dar davė paprastą bučinį į lūpas.
- Yeah, taksi jau atvažiavo. – pranešė ir atsitraukė nuo manęs bei pasiėmė savo lagaminą.
Užsimečiau savo švarkelį, kuris kabėjo. Gi išlydėsiu, bent Louis iki taksi. Vaikinas atidarė duris ir aš su savo rožinėm tapkėm išėjau į lauką paskui jį. Idiotė, galėjai batus užsidėt.
Jis įkišo lagaminą į taksi bagažinę, nors vairuotojas jam padėjo.
- Iki, princese. – tarė jis ir dar nusiuntė oro bučinį. Mintyse pavarčiau akis.
Louis įlipo į mašiną ir aš dar stebėjau, kaip jis tolsta nuo namo, kuriam dabar sėdėsiu viena.
Ai... Išgyvensiu. Pati sau numojau ranka ir grįžau į namą. Varau 'SPN' žiūrėt.
~ ~ ~ Vakaras ~ ~ ~
Daria pov.
- Nu, duok bučkį. – inkštė Liam, įlindęs man į akis, kol aš stengiausi pradėt mokytis kalbelę, kurią turėsiu sakyt per universiteto šventę. Ir kokio velnio apsiėmiau tai?!
- Nu, negaliu, Liam. Turiu išmokt 10 lapų mintinai. – pamojavau lapais. – Ir dar per mažiau nei mėnesį.
- Išmoksi. – šyptelėjo. – Gi tu protinga pas mane. – pabučiavo mano kaklą vaikinas.
- Kažkam labai lengva kalbėt, kai net savo dainų mintinai nesimokina. – pareiškiau, skaitydama lapus ir toliau.
- Iš kur žinai, kad nemoku? – prisimerkęs pažiūrėjo į mane, o aš į jį.
- Tai tipo visų 5 albumų visas dainas moki mintinai ir nesusimaišytum? – pakėlusi antakius pažiūrėjau į jį.
- Lengvai. – primetė kietą Payne, kas privertė mane nusijuokt.
- Mhmm... – nusižvengiau ir toliau nukreipiau akis į lapus.
- Klausk, bet kokios dainos padainuosiu. – pareiškė Liam.
- O serenadų šou? Man patinka. – šyptelėjau ir pasidėjau lapus ant lovos, kiek toliau nuo mūsų.
- Sakyk, dainos pavadinimą. – suurzgė.
- Gerai, gerai... – leptelėjau. – „What Makes You Beautiful". Pradžiai lengva. – gūžtelėjau pečiais ir laukiau vaikino pasiruošimo.
- Lengva šita. – nusivaipė.
- Nu, tai kur dainavimas, romeo? – prisimerkusi pažiūrėjau į jį. – Ar atmintis streikuoja?
- You're insecure, Don't know what for, You're turning heads when you walk through the door, Don't need make-up, To cover up, Being the way that you are is enough. – išpylė viską Payne.
- Gerai, šį raundą laimėjai. – pripažinau. – Nu, o „Gotta Be You"?
- Girl I see it in your eyes you're disappointed, 'Cause I'm the foolish one that you anointed with your heart, I tore it apart, And girl what a mess I made upon your innocence, And no woman in the world deserves this, But here I am asking you for one more chance.
- "Rock Me"?
- Pfff, lengva. – nusijuokė. - We were together summer '09, Wanna roll back like pressing rewind, You were mine and we never said goodbye. – vėl išpylė viską. – Priedainio reik? – paklausė, o aš papurčiau galvą į šonus.
Kaip gerai, kad žinau daug jų dainų, nes Alice buvo ant jų užsikabinusi. Tai girdėjau beveik visas ir dar tokias nesąmones, kaip dainas greit atsimenu, sekasi. Bet 10 lapų kalbos niekaip atsimint nesugebu.
- „Does he know"? – paklausiau.
- He knows about you in every way, He's memorized every part of your face, Inside and out, baby, head to toe, Yeah, he knows everything there is to know.
- „Ready To Run"?
- There's a devil in your smile, it's chasing me, And every time I turn around it's only gaining speed, There's a moment when you finally realize, There's no way you can change the rolling tide, But I know, yes I know, that I'll be fine. – pažiūrėjo į mane išsišiepęs Liam.
- Gerai, gerai. O "Stockholm Syndrome"? Šitą atsimeni?
VOUS LISEZ
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...