'86'

1K 78 11
                                    

Daria pov.

Susidėjau visus daiktus, kurių prireiks kelionei į Italiją. Liam irgi susimetė daiktus per 10 minučių.

O aš kankinausi su tuo lagaminu gerą valandą, bet pagaliau viską sukišau ir vos, vos užsegiau tą daiktą.

- Mažute, tu jau? – pasiteiravo Liam, įėjęs į kambarį.

- Jap. – atsakiau bei šyptelėjau vaikinui.

- Alice tuoj atvažiuos. – informavo mane Payne.

- Oh, puiku, nes noriu ir su ja atsisveikint. – sukikenau.

- Galiu jau šitą išnešt? – paklausė ir parodė į lagaminą vaikinas, kuriame buvo sudėti visi mano daiktai.

- Taip. – atsakiau.

Liam paėmęs mano daiktus išėjo iš kambario, o aš jam iš paskos.

– Kiek laiko skrisim? – paklausiau, lipdama paskui rudakį.

- Apie porą valandų. – atsakė Liam ir padėjo mano lagaminą šalia savojo koridoriuj.

- O kiek laiko būsim? – klausinėjau.

- Čia jau priklauso nuo mūsų. – šyptelėjo vaikinas.

- O kur gyvensim?

- Viską pamatysi, Daria. – nusijuokė Payne.

- Man dabar įdomu labai. – paaiškinau ir tuo metu suskambo durų skambutis.

Priėjau prie durų arčiau ir, atrakinusi jas, pravėriau. Už jų pasitiko mano ausis cypimas.

- Labas! Ar sakyt iki? – nusijuokė ir apsikabino mane Alice.

- Durne, kodėl man nieko nesakei? – apsikabinau merginą pasisveikindama, o po to atsitraukiau nuo jos.

- Ei, aš ne durnė! – susiraukė ji. – Liam liepė nesakyt. – gūžtelėjo pečiais ir praėjo. – Hello, Liam. – tarė ji ir davė jam žaibą.

- Labas. – tarė jis jai.

- Nu, tai susiruošėt ja ? – pasidomėjo mergina ir į koridorių atbėgo pas mus Watson.

- Taip. – atsakiau.

- O mano draugelis. – nusijuokė Alice ir atsitūpė prie šuns bei pradėjo glostyti jį. – Pasiilgai manęs? Dabar aš vėl tave prižiūrėsiu... Taip, Watson, varysim selfie darytis vėl. – kalbėjo mergina su šuniu, kas privertė mane susižvengti.

- Alice, tu supranti, kad čia šuo? – irgi žvengė Payne.

- Man su tuo šuniu reik sutart, o aš skaičiau, kad reik su šunim kalbėt. – atsistojo rudaplaukė. – O tu, Daria, gerai jautiesi? – pasiteiravo.

- Oj, dabar puikiai. – šyptelėjau.

- Liuks tada. – pažiūrėjo į mane mergina. – Okey... Tai kiek laiko man čia reiks būt šuns aukle?

- Nežinom tiksliai. – atsakė Liam.

- Nu, tikiuos iki gimcės grįšit? – paklausė Alice.

- Aišku, kad grįšim. – nusikvatojau.

- Gerai, tada. – šyptelėjo man atgal mergina.

Atsisveikinom su mergina ir, išsikvietę taksi, išvažiavom į oro uostą. Važiavom ganėtinai greit.

Liam sumokėjo vairuotojui, kai jau automobilis sustojo prie oro uosto. Išsiėmę savo bagažą, patraukėm vidun.

Laukėm savo skrydžio apie pusvalandį. Paskui pakvietė mus prie 5 vartų ir nutipenom iki lėktuvo.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now