'146'

647 72 16
                                    

Daria pov.

- Tipo namie batų nėra? – paklausė, kai aš atsivilkau pas jį į svetainę, nes jis, išsidrėbęs ant sofos, naršė po telą.

- Nu, netinka, nei vieni prie tos suknelės, kurią noriu dėtis. O Alice daug batų turi, tai skambinau sakė, kad paskolins. Be to, jai viskas gerai namie. – paaiškinau viską vos ne tarpdury.

- Okey, tik greit grįžk, mažute. – pakėlė pagaliau galvą viršun į mane Payne ir visą nužiūrėjo.

Kaip visada, jis būtinai turi mane nužiūrėt. Atrodo, nematė kažko ankščiau.

- Tai grįšiu gi niekur neisiu daugiau. – sumurmėjau. – O mūsų laukia vakarienė, taip?

- Laukia. – šyptelėjo Liam.

- Tai aš viena koja čia, o kita ten. – sumurmėjau.

- Tai greit, greit, greit! – komandavo vaikinas, tad sukikenau tipenau iki koridoriaus.

Apsirengusi ir apsiavusi savo batus, išėjau iš namų ir nugazavau su savo mašiniuku iki studentų bendrabučio.

Pakilau laiptais viršun ir greit radau tą jos kambary. Atsirakinau duris ir įtipenau vidun, paskui save uždarydama kambario duris.

Dvi lovos, spintos, komodėlės, betvarkė ir panašūs dalykai pasitiko mano akis. Tipinis merginų kambarys.

Priėjau prie spintos ir, ją atidariusi, pradėjau ieškot batų, nes nežinau, kur Alice sukiša visus savo batus. Dauginasi pas ją tie batai spintoj.

Pažiūrėjau vienus, paskui kitus, bet jie man netiko, tad pakuitusi radau kažkokius juodus, ant kurių turėčiau paeit, nes kiti bele kaip pas ją aukšti.

Pasimatavau batus ir taip jie tinka bei aš su jais paeinu. Kadangi ištroškau nuėjau iki virtuvės ir įsipyliau vandens į stiklinę, kurią radau spintelėj. Bet taip....

Kaip mažai vaikas gėriau godžiai ir sugebėjau apsipilt megztuką. Kerėpla.

Padėjau stiklinę ant stalo ir su ranka pavaliau šlapią dėmę, bet megztinis tik dar labiau pasidarė šlapias. Nu, nafik...

Alice tikrai nepyks, jei pasiskolinsiu, kokį nors jos megztinį. Paskui gražinsiu, kai ji grįš.

Nutipenau iki spintos ir atsidariusi ją ieškojau kažko panašaus į megztinį.

Radau kažkokį mėlyną džemperį, tad jį traukiau iš spintos, tačiau kažkas pirmiau nukrito ant žemės, negu aš ištraukiau megztinį.

Išsitraukusi džemperį nukreipiau savo žvilgsnį žemyn ir prieš mano akis buvo... KĄ?!

Ar tai nėštumo testas?! JI KĄ NĖŠČIA?!

Pasilenkiau ir pakėliau tą daiktą nuo grindų ir taip jis rodė dvi juosteles, kas reiškė, jog jis teigimas.

Kas per šūdas? Ir kodėl ji man nieko apie tai nesakė?!

Ištraukiau savo telefoną iš striukės kišenės ir rinkau tos mergužėlės numerį, o tada pridėjau mobilų prie ausies ir laukiau, kol princesė teiksis pakelt.

Alice: - Neran-

Daria: - Tu nėščia?! – neleidau merginai pabaigt net žodžio, o iškart užsipuoliau su savo pagrindiniu klausimu.

Alice: - Iš kur sužinojai? – tyliai sumurmėjo.

Daria: - Tai reiškia, rimtai laukiesi ir tai tiesa?

Alice: - Taip, Daria, tiesa. – patvirtino.

Jaučiausi šiek tiek ramiau, nes sužinojau, kad ji tikrai nėščia, bet pala... Nė velnio čia neramiau, nes ji man nieko nesakė apie tai!

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now