Daria pov.
- O čia picos skanios, tiesa?
- Italijoj, bent man, picos skaniausios. – nusijuokė Payne.
- Gerai, imsiu picų kalną. – nusijuokiau kartu su vaikinu.
Išėjom iš numerio ir, nusileidę liftu žemyn, nuėjom į valgomąjį, kur mus pasitiko nuostabių kvapų gausybė.
Aš prisiėmiau skirtingų picų kalną, o Liam juokėsi pamatęs, kiek aš jų užsisakiau.
- Nu, nežvenk iš manęs. – suzyziau.
- Daria, tu tiek suvalgysi? – pasiteiravo manęs, kai aš su pilnu padėklu atvariau iki staliuko, kur sėdėjo Liam.
- Oj, tai aišku. – sukrizenau. – Jei ne sukišu į skrandį.
- Ir paskui bus bloga... – nutęsė Liam.
- Gal nebus. – pasvarsčiau. - Skanaus.
~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~
Praverkiau visą vakarą, o Watson tupėjo prie manęs, kurį aš glostydama, bent kiek sugebėjau nusiramint.
Jis atrodė, kad suprato, kad man skauda širdį, tad nesitraukė nuo manęs.
Sugebėjau ir užmigt su Watson tam kambarį, kuriame gyvenau ir pasirodo vėl gyvensiu. Jei Louis manęs nenori su šuniu pas save namie, reiškia ten nebus ir manęs.
Aš pažadėjau Liam pasirūpint šunim, tad ir prižiūrėsiu jį. Atsikėliau kiek vėlai, buvo 1AM. Normalūs žmonės miega, o aš tik atsikėliau po pietų miego.
Nesijaučiau, nei kiek geriau... Gal tik blogiau? Ir kodėl man šitaip..? Nusprendžiau, kad nukreipčiau mintis nuo šunsnukio Louis, aptvarkyt namus.
Susiradau kolonėles, kurios čia liko kambarį nuo mano tūsinimosi, ir jas vėl sujungiau.
Įsijungiau savo mėgstamų naujų dainų playlist'ą ir įsijaučiau į muziką ir dainų žodžius.
Kai kurių dainų žodžiai, atrodė parašyti būtent man, ir skaudino dar labiau, o kitos kažkiek pakėlė nuotaiką. Ypač, kurios buvo apie meilę, nepadėjo...
Man nerūpėjo, kad dabar vos ne vidurys nakties, o aš užsileidusi muziką iki tiek, kiek įmanoma.
Vis tiek šiandien savaitgalis ir kam rūpi, kad triukšmauju..? Niekam.
Sutvarkiau virtuvę ir svetainę, nes ji buvo kiek sukuista. Blem, galėjo Liam ir Daria, bent namus sutvarkyt prieš išvažiuodami.
Aš čia šunį prižiūriu, o ne jų namų tarnaitė esu. Na, bet bent kažką darydama, sugebėjau atitraukti mintis nuo Tomlinson.
Pažiūrėjau į laikrodį svetainėj kiek valandų. Buvo beveik 3AM, o aš dar net šuns nepavedžiojau...
O Liam gi prašė į dieną, bent kartą pavedžiot Watson, kad jis prasimankštintų. Apsirengiau treningą, kuris buvo čia paliktas ir sportbačius. Išjungiau tą muziką.
Susiradau koridoriuj Watson pavadį ir jį prisisegiau. Išėjau su šuniu į lauką ir, užrakinusi duris, patraukiau London'o gatvėm.
Lauke buvo šilta ir ryškiai švietė mėnulis bei žvaigždės, taip apšviesdamos gatves ir namus.
Gerai, kad bent nešlapia kieme. Žmonių gatvėse nebuvo, tad Watson paleidau, ir jis ėjo gražiai be pavadžio, ir atsileipdavo, kai pakviesdavau jį vardu. Protingas tas šuo.
Iš kai kurių namų, sklido garsi muzika, gi savaitgalis ir visi švenčia, kol gali.
Net nenorėdama nuėjau iki Louis namo. Iš ten sklido daug rėkimų ir garsi muzika. Jis švenčia, kad susipyko su manim..? Wtf?
VOCÊ ESTÁ LENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...