'110'

832 69 3
                                    

(Norit pasileiskit dainelęę :) Josef Salvat - Open Season :) )

Daria pov.

- Nu, jo... – nutęsiau atsidusdama.

- Ar ji vis dar su Louis? – paklausė Liam.

- Nebežinau nieko. Ji man nieko nesakė, o gi mes dabar dar ir susipykusios. – aiškindama kalbėjau.

- Bet ar ji galėtų būt su Harry, kai ji myli Louis? – svarstė vaikinas, pažiūrėdamas į mane, kaip ir aš į jį. Spoksojom vienas į kitą.

- Gi ji žino, kokie skandalai būtų, tad ji to nedarytų. Nebent... – nutęsiau susimąstydama.

- Kas nebent?

- Nebent Harry jai padeda pamiršt Louis ir koliones su juo... – tęsiau. - Ir ji susimaišė savo jausmuose.

- Va, čia gali būt kažkas panašaus. – pridūrė Liam. – Eisim pas ją taikytis ir dar surasiu Louis, nes mums skandalų nereikia ir po galais, susitaikykit! Gana čia tų barnių ir pykčių. Kiek galima?!

- Iš kur žinai, kur ji bus?

- Louis name? – pakėlęs antakį, pažvelgė į mane. – Šiaip ji būtų vėl gyvenus pas mus, spėju, bet kadangi jūs susipykot, tai jis bus ten. Louis gi išlėkė iš savo namo, kai jie susipyko. Palikdamas ją ten vieną.

- Ryt eisim pas ją tada. – informavau.

- Po jūsų paskaitų, kai grįši pailsėsi ir pavalgysi. – pridėjo.

- Aišku, jei ji bus namie. – žiopsojau TV.

Toliau rodė mergas, kurios kalbėjo apie Shawn Mendes ir jo new albumą. Gi Alice ir dėl jo pamišus yra. Kartais man kyla klausimas, kas jai nepatinka?

- Tai kur dar galėtų būt? – pasmalsavo rudakis.

- Ką žinau... Su studijų draugėm? – pagalvojus tariau.

- Na, gal... Pažiūrėsim rytoj, o dabar eikim miegot, nes jau vėlu. – tarė Liam, išjungdamas su pultu TV, nes nusprendėm eit miegot.

Vis dėlto jau buvo gan vėlu, o man ryt vėl anksti keltis. Jau pavargau su to universiteto. Užkniso jis mane.

~ ~ ~ Naktį ~ ~ ~

Su Liam įsirangėm į lovą, kai buvo 10PM ir aš stengiausi užmigti, bet kur tau...

Išgirdau zyzimą prie veido, tad su ranka kažką ore pamojau ir tas garsas dingo, bet po 2 min. ir vėl zyzia prie pat. Čia ką uodų yra?

Pabaidžiau kažką ore su savo dešine ranka ir vėl buvo ramu, bet tik nedaugiau nei 4min..

Tas uodas nori mano kraujo. Pakėliau antklode ir palindau po ja. Spėju, dabar tas zyziantis ir skraidantis daiktas nelįs prie manęs.

Įsirangiau patogiau ir stengiausi užmigti, bet tada pasidarė labai karšta, palindus po antklode, ir pritrūko oro, tad išlindau atgal ir atsikvėpiau.

Pažvelgiau į vaikiną, kuris jau miegojo. O Liam ką uodai netrukdo?

Padėjau galvą ant savo pagalvės, bet ir vėl 3 kartą kažkas zyzė prie ausies, tad su rankom pradėjau gaudyt tą uodą.

Po kambarį pasklido mano delnų plojimas. Gi uodą gaudau tamsoj.

- Daria? – apsimiegojęs pakėlė galvą nuo pagalvės Payne ir pažiūrėjo į mane, sėdinčią lovoj. – Ką? Ką tu čia darai?

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now