'113'

813 64 9
                                    

Daria pov.

- Alice! – surėkiau, kaip nesveika, kai ją pamačiau einančią.

Ji sustojo šaligatvio vidury ir atsisuko į pažiūrėti į mano pusę, o tada šyptelėjo pamačiusi mane.

Prilėkiau prie merginos, vos nebėgdama. Na, svarbu nepadusau.

- Labas! – sucypiau ir apsikabinau ją, kaip ir ji mane.

- Sveikutė. – šyptelėjo ir po kelių sekundžių mes pasileidom.

- Tai gyva žiūriu. – nusijuokiau.

- Kažkaip likau. – nusijuokė.

- Ką šiandien vakare? Ryt?

- Šiandien, spėju, namie sėdėsiu, o ryt į 'Avicii'. – paaiškino ir atidarė duris bei įėjo pro jas, kaip ir aš merginai iš paskos. – O kas?

- Nieko šiaip klausiu. – šyptelėjau. – Kitą savaitę Niall gimtadienis. – priminiau.

- Rimtai? Buvau pamiršusi. – tarė ji, kai abi žingsniavom koridoriumi.

- Joa, bet, kiek girdėjau iš Liam, sakė švęs savaitgalį.

- Nu, protingai daro tada, bent išgert galėsiu. – sukrykštavo Alice.

- Kas kam galvoj. – pavarčiau akis.

- Šššššt. – užtildė mane ji. – O tu ką vakare?

- Kažką su Liam veiksiu. O ryt dar nežinau. – pridūriau.

- Ai, mane tai nebent 'Avicii' ryt rasi, kaip jau sakiau, o Louis sakė į gimcę eis pas kažką.

- Aišku. – tariau. – Gerai, einam į paskaitas. Tave pavežt namo reiks?

- Nop, šiandien Louis geras. – nusijuokė ji. – Sakė paims. – tarė Alice ir pasuko į priešingą koridorių negu mano.

~ ~ ~ Next day ~ ~ ~

Alice pov.

Sėdėjau paskaitose ir skaičiavau paskutines minutes, nes po velnių noriu į koncertą, kurio laukiau 3 mėnesius!

Louis pradėjo kažkaip vežiot į paskaitas ir iš jų. Labai jau geras man pasidarė. Matyt, todėl, kad šiandienį gimtadienį eis ir prisigers.

Kai grįžom namo, padariau mums pietus ir mes papietavę ėjom ruoštis. Aš į koncertą, Louis į gimtadienį. Abu, bet į skirtingus renginius.

- Louis, nebandai prisipuošt. – perspėjau jį, kuisdama savo spintos pusę, kol jis skutosi vonioj.

Na, vonios durys buvo praviros, tad aš mačiau jį, rinkdamasi drabužius, kuriuos dėsiuos.

- Kodėl? – išgirdau, o aš išsitraukiau rožinę palaidinę. Bet pala, prie ko aš ją dėsiuos?

- Nes tada į tave spoksos daug kalių. – atsakiau ir ieškojau toliau tinkamų drabužių.

- Jos ir taip spokso. – nusijuokė.

- Nu, tai dar daugiau spoksos. O tu atsimink, kad turi mane. Nes esi mano. – išsitraukiau žalsvą palaidinę ir ją apžiūrėjau, bet nusprendžiau, kad ji man netinka šiandienai.

- Na, princese, tada ir aš primenu tau, kad esi mano nuosavybė ir taipogi nieko gražaus nesirengi.

- Tai gal su treningu eit? – pažiūrėjau į jį vonioj, o jis pažiūrėjo į mane pro veidrodį.

- Ne, nes su jais tu man tobulai atrodai.

- Tada, Louis, žinok neturiu ką užsidėt. – pasiskundžiau, spoksodama į drabužių krūvą.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora