Liam pov.
~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~
Prabudau nuo saulės patenkančios į kambarį, tad kelis kartus sumirksėjau pasirąžydamas.
Pažvelgiau į merginą, kuri vis dar miegojo šalia manęs, įsirangiusi į antklodę.
Mūsų kojos buvo supainiotos. Susiradau savo telefoną ir tiesiog po jį naršiau.
Na, žinoma, dar nufotkinau miegančią Daria'ą, taip papildydamas savo nuotraukų galeriją jos nuotraukom.
Prisijungiau prie 'Instagram'o ir naršiau po jį. Dar ant kelių nuotraukų paspaudžiau širdeles.
- Aš irgi tave myliu. – išgirdau, tad, patraukęs savo akis nuo mobilaus, pažiūrėjau į rudaplaukę, kuri dar miegojo, bet kažką burbėjo ir apsivertė ant kito šono. Įdomu, ką ji sapnuoja? Tikiuos mane.
Atitraukiau akis nuo panelės ir tęsiau žiūrėjimą toliau 'Instagram'e. Užmečiau kelias širdeles ant fanių foto.
- O tai šokolado negausiu? – vėl išgirdau, tad man akys nukrypo Daria'os link. Ji ir vėl kažką kalbėjo ar murmėjo. – Ačiū. – ji rimtai kalba mieganti. Tad nusijuokiau. Sapnuoja panelė biškutį.
Pamačiau kelis debiliškus straipsnius apie mus. Nors kam jie rūpi? Aš jų net neskaitau. Na, žinoma, o kaip prie straipsnio nebus fotkių..?
Bet jų taip pat nežiūrėjau, nes kartais photoshop'o pagalbą viskas yra padaroma. Ir kam durnint žmones?
- Kur? Kur važiuojam? – išgirdau ir vėl merginą murmant, tad pasilenkiau prie savo panelės ir pabučiavau jos lūpas.
Pamačiau, kaip ji šyptelėjo man ir atsakė į bučinį.
- Labas rytas. – tariau, atsitraukęs nuo jos lūpų.
- Rytas. – Daria'os balsas buvo kiek prikimęs nuo miego, o akys pažvelgė į mane.
- Ir ką tokio sapnavai? – pasmalsavau ir prisitraukiau ją arčiau savęs. Ji šyptelėjo.
- Hmmm... – nusimąstė. – Sapnavau tave, šokoladą ir kelionę. – atsakė.
- Ir kur mes keliavom? – sumurkiau į jos kaklą.
- Tai visa mūsų chebra kažkur varė, tik nepamenu į kur ir kada. – gūžtelėjo pečiais ir atsirėmė į mane. Jos nugara lietė mano krūtinę. – Bet buvo linksma.
- Tu kalbi per miegus. – nusijuokiau, ją apkabindamas per pečius ir pasisodindamas tarp savo kojų.
- Tikrai? – nusijuokė, o jos rytinis juokas nuostabus.
- Taip, tad, kai ką, girdėjau... – leptelėjau.
- Pavyzdžiui? – paklausė ir, paėmusi vieną mano ranką, nunėrė mūsų pirštus.
- Kad mane myli. – sumurkiau.
- Čia teisybė. – pasuko savo veidą į mane ji ir apdovanojo bučiniu.
~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~
(Norit pasileiskit dainą :) Shawn Mendes - Mercy ;) )
- Nu, Louis, kodėl nenori į 'Avicii'? – zyziau, atsisėdusi prie jo ant sofos svetainėj.
- Jei aš ir norėčiau, vis tiek negalėčiau eit. – gūžtelėjo pečiais, vėpsodamas TV.
- Kodėl? – susiraukiau ir pažiūrėjau į Tomlinson, kuris pažiūrėjo į mane.
KAMU SEDANG MEMBACA
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...