'67'

1K 74 2
                                    

Daria pov.

- Kaip manai Louis ir Alice vėl susitaikys? – paklausiau Liam, kai vaikščiojom mieste po skanios vakarienės.

Payne laikė mano ranką savo delne ir mūsų pirštukai buvo sunerti.

- Manau, taip. Gi jie myli vienas kitą, o čia per Harry durnumą išsiskyrė. – pažiūrėjo į mano akis jis.

- Bet aš iki šiol nepagaunu, kokio velnio Harry taip pasielgė? – susimąsčiau.

- Spėju, žino tik jis pats. – patrūkčiojo pečiais Liam ir priėjom jo automobilį.

- Nesuprasi ten jų. – atsidusau. – Žiūrėsim, kaip ten bus. – tariau ir Liam atidarė man mašinos dureles. – Ačiū, mažiuk. – tariau, kai įlipau į automobilį.

Užsisegiau saugos diržą. Liam, apėjęs automobilį, taip pat įsėdo į jį ir, užsisegęs saugos diržą, užkūrė variklį.

- Namo? – paklausė.

- Taip. Reik pažiūrėt ar Alice dar gyva. – tariau.

- Bus gyva. – nusijuokė Liam.

Po maždaug 20 minučių kelio įvažiavom į namo teritoriją.

Išlipau iš automobilio ir iškart išgirdau muziką užleistą ant viso namo ir kiemo. Alice ir vėl ūžia...

- Ir vėl ji šėlsta? – paklausė Liam ir priėjo prie manęs.

- Aš neįsivaizduoju, kas jai pasidarė. – ėjau link namo įėjimo durų.

Užčirškinau į duris, tačiau Alice jų neatidarė. Nu, ir taip aišku, kad su muzika ji būna gluša.

- Vėl švenčia kažką? – paklausė vaikinas ir ieškojo namo raktų kišenėj.

- Mhm... Kad Louis ją paliko? – grasiai susimąsčiau, o Liam rakino duris.

Tada jas pravėrė ir įleido mane. Įėjus į namą, iškart per ausis perbėgo didžiulis triukšmas, bet po kelių minučių apsipratau prie to garso.

- Nu, jie neišsiaiškino to iki galo. Tad dar neaišku, kaip ten jiems. – paaiškino Liam, o aš nusiaviau savo batus.

- Einu Alice'ės ieškot! – surėkiau, o Liam palinkčiojo pritardamas ir lipau laiptais viršun.

Nuėjau link kambario, kuriame ji visada sėdi ir atidariau duris. Ji buvo nulūžus ant žemės. Prilėkiau prie jos, kiek persigandusi... Ką jau koma nuo alkoholio?

– Alice?! – surėkiau ir papurčiau merginą.

- Leiskit miegot. – subambėjo pro miegus ji.

Okey... Ji duoda. Kaip įmanoma miegot per tokį triukšmą?

- Eik į lovą. – subambėjau ir, pasitraukusi nuo jos, nuėjau prie kolonėlių ir išjungiau muziką. Pagaliau ramu ir gera ausims.

- Ai, man gerai ir taip. – sumurmėjo ir apsivertė ant kito šono.

Ji rimtai pačiuožė. Ant grindų patogu miegot? Suprantu, yra kilimas, bet vis tiek.

Galiausiai man užkniso prašyt merginos, kad ji nueitų į lovą, tad pasikviečiau Liam ir jis ją paguldė į lovą, o aš užklojau. Jai pasisekė, kad turi tokius gerus draugus, kurie ja rūpinasi.

~ ~ ~ Next day ~ ~ ~

- Ne nu tu man paaiškink! Kodėl būtinai jo foto užsidėjai ant telo ekrano?! – rėkė ant manęs Liam ir sekiojo iš paskos.

- Nu, ką noriu tą užsidedu! Kas čia tokio?! – atrėkiau.

O viskas prasidėjo taip, kad man atėjo žinutė nuo Ema'os dėl Danielle'ės atsisveikino party, o Liam buvo svetainėj, o aš buvau palikusi telą ant stalo.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora