Daria pov.
Mano akys sutiko Payne, kuris stovėjo prie mūsų paskaitos lango. Visos panos pakilo iš savo vietų ir prilipo prie langų bei pradėjo klykt. Nepamirškime, kad joms apie 18 – 20 metų.
- Merginos, prašau grįžti į savo vietas. – prakalbo dėstytojas, žiūrėdamas į sąjūdį prie lango.
Vaikinas pamatęs mane, išsišiepė, tad aš pavarčiau akis, nes paskaita jau sugadinta su cypimu. Kaip jie tai ištveria per koncertus? Aš išdurnėčiau, atvirai sakant.
Liam nuėjo nuo lango ir merginos išleido nepasitenkinimo atodūsius ir inkštimus iš nepasitenkinimo.
- Merginos, grįžkite į savo vietas. – pakartojo vyriškis, tad jos pakluso ir atsisėdo atgal.
Bet darbas ir paskaita toliau gal truko 2-3min., nes į mūsų paskaitą įėjo vienas vaikinas ir vėl cypimas grįžo. O dabar dar ir fotografavimas, tai parodė blyksčių mirgėjimas.
- Atsiprašau, kad sutrukdžiau, bet man reik savo merginos. – išgirdau balsą, tad pažiūrėjau į tą pusę. Ir taip Liam jau buvo beeinantis iki manęs.
- O kas jūs būsit? – paklausė dėstytojas, o merginos tiesiog mirė iš laimės ir dūsavo iš meilės.
Jėzzz... Na, aš suprantu, kad dėstytojas nežino, kas mano vaikinas, nes jis vyresnio amžiaus.
- Liam Payne. – atsakė vaikinas nutęsdamas ir pagaliau priėjo prie manęs. – Labas, mažute. – šyptelėjo ir merginos išvis pakvaišo.
Dar keista, kad nepripuolė prie pat Payne ir nezyzė dėl fotkių su juo ar parašų.
- Labas. – šyptelėjau.
- Čia kur iš kažkokios grupės? – paklausė dėstytojas nuo savo pakylos, ant kurios stovėjo.
- Iš 'One Direction'. – atsakė Liam. – Tad galiu ją pasigrobti..? – nutęsė.
- Kas jūsų mergina? – pasiteiravo.
- Daria Myrand. – atsakė Payne.
Pala... Liam žino mano pavardę? Nuo kada?! Aš jam jos nesakiau kažkaip...
- Taip, galite. – linktelėjo vyriškis. – Tik, panele Myrand, nepamirškit, kad šią savaitę atsiskaitymas.
- Taip, žinoma. – tariau ir viską rinkausi nuo stalo.
Kol kišau daiktus, Liam nusiuntė kažkokiai mergai oro bučinį. Nu, blyn!
Suprantu, kad jis turi ten su fanais bendraut ir panašiai, bet gal ne oro bučinius siųst?! Atsiims jis, pažadu.
- Bet daugiau, ponaiti Payne, prašome netrukdyti paskaitos. – pareiškė dėstytojas.
- Atsiprašau dėl to šiandien, bet jei nebūtų svarbu netrukdyčiau gi. – pasakė rudaplaukis ir paėmė iš mano rankų tašę. Koks džentelmenas.
- Viso gero. – tariau ir pagaliau išėjom pro duris iš tos klasės. – Okey, kas čia buvo? Kas tokio svarbaus? – paklausiau ir tempiausi Liam iki drabužinės, kur buvo mano odinė striukė.
- Labai svarbus reikalas, važiuosim iki mano sesės. – pasakė jis ir stebėjo, kaip aš rengiuosi.
- Ką?! Dabar?! – sunerimavau.
- Taip, dabar. Ten turim būt pusę keturių. – atsakė ir mes patraukėm link universiteto išėjimo.
- O kas tokio svarbaus?
- Nesakė. Tik pasakė labai svarbu ir liepė atsivest tave. – kalbėjo Payne eidamas, tad sekiau paskui jį.
- Gerai. – atsidusau. – O kaip važiuosim?
KAMU SEDANG MEMBACA
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...