(Norit pasileiskit ;) Snakehips & MØ - Don't Leave )
Daria pov.
Alice'i dar liko viena paskaita, tad ji, atsisveikinusi su manimi, nusivilko ten, o aš apsirengiau savo švarkelį ir išėjau iš universiteto.
Pasisekė, kad dabar lauke jau šilta, vis dėlto jau kovo galas, ir greit pasibaigs visas šitas košmaras su paskaitom.
Ėjau savo mašinos link, bet... Kas per šūdas?!
Prilėkiau prie savo mašinos, kuri buvo visa išpurkšta raudonais dažais ir ant kapoto buvo užrašytas žodis 'kalė'. Ką?
Šią mašiną gavau dovanų gimtadienio proga, o kažkokie dalbajobai ją apipaišė. Ugh...
Siuntu iš pykčio ir, žinoma, kad aikštelės niekas nefilmuoja.
Susiėmiau už galvos ir nežinojau, ką daryt. Liam.
Reik skambint savo vaikinui. Išsitraukiau savo telefoną iš rankinės ir rinkau jo numerį.
Liam: - Klausau, mažute?
Daria: - Liam... – nutęsiau ir dingo mano žodžiai. Jie kažkur išgaravo.
Liam: - Daria, ar kažkas nutiko? – jau ir vaikino balsas pasikeitė.
Daria: - Mhm... – išleidau garsą, kuris reiškė, kad taip.
Liam: - Jėzau, sakyk, kur tu, atvažiuosiu!
Daria: - Prie universiteto. – suveblenau.
Liam: - Tuoj būsiu. – pasakė ir numetė ragelį.
Praeinantys žmonės spoksojo į mane ir į mašiną ir dar apkalbinėjo. Žinoma, jie ramiai pabūt negali ir liežuvio palaikyt už dantų nesugeba. Debilai.
Vaikščiojau ratu aplink mašiną ir pamačiau savo vaikino mašiną sustojant. Kol jis lipo, aš priėjau prie pat jo ir, tik jam išlipus, iškart apsikabinau.
- Kas nutiko? – žiūrėjo į mane Payne, o aš su pirštu parodžiau į mašiną. Kažkaip neprakalbėjau. – Kas per... – pradėjo Liam. – Kas tai padarė žinai? – paklausė ir, paleidęs mane, ėjo apžiūrėt mašiną.
- Nežinau, aš atėjau ir ją radau tokią. – sumurmėjau.
Man ši mašina žiauriai patiko, o kažkas ją šitaip sugadino.
- Skambinu į policiją ir draudimą. – informavo rudaplaukis ir, paėmęs telefoną, pradėjo skambint.
Kai vaikinas pakalbėjo ir visus ten iškvietė, priėjo prie manęs ir apsikabino.
- Būna, kad pasitaiko, bet viskas gerai. Svarbu tu saugi ir tau nieko nenutiko. – bandė ramint mane, nors aš pykau ir man buvo gaila. – O mašiną perdažysim bei tuos, kurie čia pasidarbavo, suims. – patikino mane.
- Gerai. – atsidusau.
Po kokių 10min. suvažiavo policija, draudikai, kuriems aš turėjau papasakot, kaip pamačiau mašiną ir panašiai.
Supildėm ten visokį popierizmą ir mano mašiną atvažiavęs keltuvas užkėlė. Veš ją perdažymui. Gi su žodžiu 'kalė' tikrai nevažinėsiu po visą Londę.
ESTÁS LEYENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...