'185'

620 68 27
                                    

(Norit pasileiskit ;) Greta Zazza - Like I Love You )

Alice pov.

- Kokių tu įrodymų dar nori? – paklausiau, spoksodama į ją.

- Pasibučiuokit. – pareiškė ji ir sukryžiavo savo rankas ant krūtinės.

- No problem. – pasakė Harry ir, pasukęs mane į save, saldžiai pabučiavo.

Kad atrodytų viskas realiau, bučiavomės su liežuviais, ir specialiai kėlėm bučinių garsus. Nu, sakau.. Baisūs žmonės esam.

- Fui... Nustokit. – cyptelėjo peroksidė, tad atsitraukiau nuo saldžių Harry lūpų, o ant savųjų dar jaučiau bučinio likučio.

- Dar įrodymų nori? – paklausiau, žiopsodama į ją. – Nes galiu papasakot, kaip afigienai dejuoju jo vardą per seksą, nori?

- Dieve, kokia tu pasileidus. – pareiškė, žiūrėdama į mane Nicole.

- Mokaus iš geriausių. – mirktelėjau jai.

- Ne, ji ne tokia. – įsikišo ir Harry. – O lovoj milijoną kartų geresnė už tave. – jo rankos ir vėl grįžo ant mano liemens.

Svarbiausia aš su Harry niekad dar nesimylėjau, o jis jau sako, kad esu geresnė už tą peroksidę.

Gal ir esu..? Man atrodo, mano skruostai mirs iš karščio vieną dieną.

- Adios! – surėkiau ir užtrenkiau duris tiesiai jai prieš snukį, o po to jas vėl atidariau.

- Tu to nepadarei. – iškėlusi smilių, rodė į duris prisimerkusi blondinė.

- Padariau ir žiūrėk vėl padarysiu. – mirktelėjau ir dabar jau galutinai užtrenkiau duris ir jas užrakinau.

- Kai sustūmei. – juokėsi Harry ir jis vis dar buvo apsikabinęs mano liemenį.

- Dėl Harryčio viskas. – šyptelėjau ir vėl buvau saldžiai pabučiuota. – Dabar ji atšoks tikrai. – nusijuokiau po bučinio. – Na, bent turėtų.

- O aš tau padariau kavos. – sumurkė man į kaklą vaikinas.

- Liuks, nes tavo ta buvus peroksidė mane sunervino. – subambėjau.

- Bet aš tau padėsiu, tai pamiršt. – sumurmėjo man į kaklą Styles ir švelniai jį pabučiavo, o aš užmerkiau akis iš jausmų.

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

Liam fotkinos su fanais, o aš tiesiog stovėjau atokiau nuo to siaubo, kuris čia vyko.

Klykavimas ir cypimas man jau užspengė ausis. Apkursiu rimtai. Kokio velnio čia taip cypaut ir klykt?

Atsigėriau savo kavos, kurią man nupirko vaikinas, kad nebūčiau tokia surūgusi dėl tos kalės, kuri apipylė mane specialiai.

Tad kava prablaškė mintis. O esu perrengta sausais drabužiais ir dar gražiais bei madingais.

Selfie, selfie ir vėl selfie. Kaip jam neužknisa daryt tą patį per tą patį? Mane užknistų.

Bet yra ir savų pliusų, vaikai labai laimingi dėl to, kad bent vieną iš 4 'One Direction' narių sutikę. Vis tiek jaučiu laimės pilnos kelnės pas kai kuriuos.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang