'55'

1.3K 85 10
                                    

Alice pov.

~ ~ ~ Next day ~ ~ ~

- Man atrodo aš tuoj tave čia padarysiu. – kalbėjo Louis, kai aš nulipau žemyn, jau apsirengusi suknelę, kuri nesiekė mano kelių ir buvo gan aptemta ir atvira.

Avėjau paprastus juodus batelius, nes reiks spėju daug šokti ir po to man skaudės kojas. Vaikino akys bėgiojo mano kūnu.

- Louis, nesuvalgyt tik manęs. – nusijuokiau ir praėjau pro jį.

Nutipenau prie veidrodžio ir dar pirštais perbraukiau per savo plaukus.

- Aš galiu tave suvalgyt, nes tu esi mano maistas. – apsikabino mano liemenį iš nugaros Tomlinson.

- Kas tada su tavim į gimtadienį eis? – uždėjau savo delnus ant Louis rankų, kurios ilsėjosi ant mano juosmens.

- Tada aš tave po to suvalgysiu. – pabučiavo mano kaklą.

- Louis, tu taip ir eisi? Ar persirengsi? – pažiūrėjau per veidrodį, ką jis buvo apsirengęs.

- O ką treningas netinka? – sukikeno.

- Aš suprantu, kad tu juos dievini, kaip ir aš. Bet mes einam į gimtadienį, o ne į paprastą pasisėdėjimą su draugais. – atsikabinau nuo mėlynakio rankų. – Tad marš rengtis! – paliepiau ir ranka mostelėjau laiptų link.

- Gerai, gerai... – pasidavė. – Persirengsiu. – subambėjo jis ir lipo laiptais viršun.

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

Grįžau iš kirpyklos jau gerokai po pietų, o Liam sakė, kad išvažiuosim prieš 7PM. Tad nuėjau ruoštis.

Payne namie nebuvo. Matyt, kažkur dar išlėkęs.

Mano plaukai buvo ištiesinti ir šiek tiek susegtas priekis.

Iš spintos išsitraukiau tą suknelę ir ją užsidėjau. Pripažinsiu, ant manęs ji atrodė puikiai.

Išsitraukiau iš spintos aukštakulnius, kuriuos čia paliko Alice.

Gerai, kad mūsų batų dydis tas pats. Mergina ateina kartais į svečius, tad dar yra likę čia jos drabužių ir batų.

Apsiaviau batus ir pasikvepinau savo mėgstamiausiais kvepalais.

Jau buvau pasiruošusi, kai išgirdau, kad namų duris gan garsiai užsidaro.

- Mažute?! – išgirdau Liam balsą ir bildėjimą viršun.

- Čia, čia! – atrėkiau iš kambario ir netrukus kambario duris prasivėrė, o tarpdurį stovėjo Liam su raudonų rožių puokšte.

- Čia tau mano, meile. – padavė man didelę puokštę į rankas vaikinas.

- O dieve! – sucypiau. - Kaip gražuuu... Ačiū. – pasilenkiau prie vaikino lūpų ir jas sujungiau.

- Čia dar ne viskas. – tarė rudakis atsitraukęs nuo mano lūpų. Iš kišenės jis išsitraukė raudoną gan didelę dežutę. – Su 19-liktu gimtadieniu, brangute. – tarė jis ir pakštelėjo mažą bučinuką į skruostą ir padavė dežutę. – Tikiuos patiks. – šyptelėjo, o aš, paėmusi ją iš jo rankų, ją pravėriau ir joje puikavosi grandinėlė ir ant vieno metaliuko buvo išgraviruota 'L+D'

- Awww... – sucypiau ir apsikabinau vaikiną su visom gėlėm. – Tai taip gražu ir miela. Myliu, myliu, myliu tave. – murkiau ir pabučiavau vaikiną.

~ ~ ~ Po 1h ~ ~ ~

Sėdėjom mašinoje su Liam gale, nes mus atvažiavo paimt vaikino vairuotojas.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora