'44'

1.3K 88 16
                                    

( Norit pasileiskit dainą :) Olly Murs - You Don't Know Love )

Alice pov.

- Ooooo... Dabar groja. – išsišiepiau ir pagarsinau kolonkes.

- Patenkinta? – paklausė manęs Liam, o aš palinkčiojau.

- Ačiūūūū... – tariau ir pradėjau tūsintis kambary. O Liam pažiūrėjęs į mane, kaip į debilę, išėjo iš kambario.

- Alice? – įvarė į kambarį Daria. – Tai einam?

- Gi aišku. – išsišiepiau ir šokau pagal muzikytę. – Seniai buvau party. – straksėdama nuėjau prie spintos ir atidariau ją.

- O dar sakei, kad rišai tuos dalykus. – nusijuokė Daria ir žiūrėjo, kaip kuičiu spintą.

- Kas buvo, pražuvo. Aš gi party girl, tai kaip party be manęs? – išsitraukiau džinsinius baltus šortukus. Tiesiog tie šortukai gražūs buvo, tai nusipirkau.

- Žiūriu be tavęs ten nevyksta party, žinai. – nusivaipė Daria ir, priėjusi prie savo spintos dalies, kuitė ją.

- Aš jau pasiilgau mūsų panikių. – tariau ir išsitraukiau juodą maikutę ant šleikučių su smulkiomis gėlytėmis bei dar rusva megztuką. - Dar reik Ema'os paklausinėt apie jos naują boyfriend'ą. – sumurmėjau ir išsitraukiau savo juodus batelius. Šįkart be kulniukų būsiu per party. Tingiu su tais kablais ten šliaužt.

- Einu persirengt ir čiuošim. – sucypė mergina ir nuėjo su drabužiais rankose į vonią.

Per tą laiką, pasidėjusi drabužius ant lovos, išsišukavau plaukus. Po kelių minučių Daria grįžo jau persirengusi džinsais ir šviesiai rožinę palaidinę.

~ ~ ~ In party ~ ~ ~

Su panyčkom jau išgėriau kelias stiklines sidro. Nuo jo šiek tiek apsinešiau, bet taip, kad dabar beprotiškai gerai jaučiuosi.

Į bernus šiąnakt, net nežiūriu. Tik jie į mane vėpso. Ypač tas asilas Bradley. Ir kokio velnio jis atsivilko į tą patį vakarėlį?

Nejaugi, po praėjusių įvykių, tikisi mano dėmesio? Daria su Liam jau šoka, kokį gerą pusvalandį. Ar ką jie ten veikia...

Ema su Tom irgi smagiai leidžia laiką 2-am aukšte, spėju. Jie dingo prieš kokią valandą.

- Panos, lekiam šokt! – sucypė Danielle ir tempė visas už rankų.

- Aš tingiu. – suzyziau.

- Nuoboda. – tarė Camilla ir pašoko nuo sofkutės.

- Nagi einam, Alice, jei ne išnešiu. – sukikeno Ashley.

- Šokiai linksmiausia dalis vakarėliuose. – leptelėjo Danielle ir, privariusi prie manęs, pagriebė mano ranką ir tempė per jėgą mane nuo sofos.

- Gerai, gerai! – pasidaviau. – Einam. – atsistojau nuo sofos, bet prieš tai išgėriau visą savo stiklinės likusį turinį.

Nutipenau iki šokių vietos ir sau iš lėto šokau pagal muzikos ritmą. Čia buvo, kaip niekad žmonių pilna ir visi tūsinosi pagal muziką, kuri grojo. Mačiau, kaip Danielle'ę nusitempia kažkoks bernas iš šokių aikštelės. Šelmiai.

- Alice? – pamačiau prieš save Liam, laikantį ant rankų Daria. Blyn, ji atrodė prastai jo glėby. - Daria'i bloga, mes einam namo.

- Gerai. – palinkčiojau. – Aš dar čia pabūsiu.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora