'39'

1.4K 77 0
                                    

Alice pov.

Šiandien name buvo tiesiogine prasme chaosas. Liam išvarė pas kažką iš vaikinų, o aš ir Daria likom namie.

Mergina pasakė, kad nori pasikalbėt ir aš žinoma sutikau, nes ji teigė, kad tai svarbu.

Man Daria papasakojo, kad iškylą rengia Bradley dėl manęs, kad suviliotų mane.

Jis tikras kvailys. Su juo niekad nesusidėčiau. Duodasi su visom visur ir visada... Fu...

Nesakau, kad aš pati esu auksas, bet vis tiek... Rišau tuos reikalus su bernais. Man gana.

Nu, kur jau 12 turėjau naktinių draugelių, įskaitant ir tą šmikį Bradley.

- Nevažiuosiu!!! – surėkiau ir lipau laiptais viršun į kambarį.

- Nu, Alice... – zyzė Daria ir lipo man iš paskos.

- Tu supranti, kad to Bradley aš nekenčiu? Jis 1 vietoj pagal mano priešų lentelę. Net Harry 2! – riktelėjau ir įvariau į kambarį, kritau į savo lovą.

Vis dar abi lovos sustumtos į vieną milžinišką, po '1D' vaikinų apsilankymo čia.

- Nagi, Alice... – inkštė Daria ir priėjo prie mano lovos.

- Aš jį ten nudėsiu. – subumbėjau.

- Gal jis nelįs prie tavęs? O kaip tik norės labiau susipažint ir atrodys normalus vaikinas? – atsisėdo ant lovos krašto ji.

- Aha, kuris pareikalavo permiegot su juo už tai, kad mačiau, kaip Nash ir ta kekšė Amanda pykosi. Kitaip būtų viską pasakęs jiems ir man būtų buvę kapūt. – parodžiau mirties ženklą per gerklę.

- Visi daro klaidų.

- Bliot, reik išsisukt nuo tos iškylos. – užsižiopsojau į vieną tašką sienoj.

- Ir ką tu sakysi? – nusivaipė Daria.

- Ką nors sugalvosiu. Gi aš planų meistrė. – pažiūrėjau į ją su evil smile. – Pala, pala... – susimąsčiau. Ir daėjo nušvitimas pagaliau.

- What? – paklausė.

- Čia tada reiškia Bradley man rašo visas tas žinutes. Aš jį sukaposiu! – sugniaužiau kumščius.

- Varyk į iškylą ir galėsi jį nudėt. – nusijuokė ji.

- Pasiūlymas vilioja. – išsišiepiau.

~ ~ ~ Vakaras ~ ~ ~

Daria pov.

Alice man atsakė, kad pagalvos apie tą išvyką. Tad dar laukiu jos atsakymo, o dabar valgau jogurtą, vėpsodama teliką.

- Daria?! – užrėkė ant visų namų mergina.

- Svetainėj! – atrėkiau ir įsidėjau dar vieną šaukštą jogurto į burną. Girdėjau, kaip Alice bilda laiptais žemyn.

- Skambino Danielle ir kvietė į party. Einam? – įvarė į svetainę ji.

- Gi ryt į iškylą važiuojam. – numykiau.

- Nu, tai kas. Negersiu toną, tad būsiu gyva ryt.

- Gerai, galim. Bet... – nutęsiau.

- Bet kas? – paklausė manęs.

- Jei važiuosi į iškylą. – tariausi.

- Ohhh... Velniop, važiuosiu, bet jei jis lįs, aš jį nudėsiu. Prisiekiu.

- Oki. – atsakiau. – Einam ruoštis tada.

- Sveikos, panos. Ką veikiat? – tik grįžo Liam ir atėjo į svetainę.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now