'92'

980 74 6
                                    

Alice pov.

- Ryt į gimtadienį ateisi, tiesa?

- Taip. Gi geriausio draugo gimtadienis. - paaiškino, o mes vis dar stovėjom tualete apsikabinę. Kaip keista...

- Bet, Harry, apie mūsų visus šituos dalykus niekas neturi sužinot. - sumurmėjau, o galvą laikiau atrėmusi į jo krūtinę.

- Žinau, Alice. - pabučiavo mano pakaušį vaikinas.

- Bet tu grįši po to atgal į čia? - sumurmėjau.

- Nežinau... - nutęsė atsidusdamas.

- Oh. - tik tiek teištariau. - Žinai, man reiktų eit, nes turbūt Daria jau manęs pasigedo ir ieško. - atsitraukiau nuo vaikino, kaip ir jis nuo manęs. Iškart kažko trūksta...

- Gerai, iki ryt, Alice. - tyliai pasakė.

- Viso, Styles. - atsakiau ir atidariusi to tūliko duris išėjau.

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

Užsakiau tą nuotrauką ir nuėjau ieškot Alice. Apėjau kelias parduotuves, kuriose galvojau ji bus, bet ten jo nė kvapo.

Išėjau iš kokios 5 apžiūrėtos parduotuvės ir, atsisėdusi ant suolo tašėj, ieškojau savo telo.

- Daria? - išgirdau merginos balsą.

- Va, kur tu. - nusijuokiau, pamačiusi Alice. - O aš tau jau norėjau skambint. Kur tu buvai?

- Tūlike. - trumpai atsakė mergina prieidama. - Einam toliau? Užsakei nuotrauką?

- Galim eit, taip. Sakė po poros valandų bus. - atsistojau nuo suolo.

- Tai kur einam?

- Visur iš eilės. - šyptelėjau, o Alice atrodė kažkokia susimąsčiusi. - Ką mąstai? - paklausiau panelės, kai mes pradėjom eit.

- Apie viską. Ir kad turiu dar į 'Avicii' koncą nueit. - šyptelėjo, pažiūrėjusi į mane.

- Tai Louis kartu pasiimk.

- Aš nežinau ar jam patinka ta grupė. Nes tau 'Avicii' nepatinka, tai tavęs ir netempiu į ten. - paaiškino ji ir mes įžengėm į kažkokią suknelių parduotuvę.

- Tai paklaust jo galėsi. - sumurmėjau, apžiūrinėdama pakabas su suknėm.

- Taip, reiks. - menkai šyptelėjo mergina ir nutipeno giliau į parduotuvės vidų.

Kažkokia labai susimąsčiusi ji sakyčiau. Ar man tik taip atrodo?

Galiausiai susiradom abi ką apsirengt ir nusipirkom. Radom paprastas, bet neprastas sukneles. Jos ryt bus kaip tik. Dar pripirkom kalną maisto ir gėrimų, kaip visada.

Na, bent gerai tai, kad pasamdėm žmones, kurie ten viską ruoš ryt, o mums tik visą maistą ir gėrimus supirkt reikėjo.

Vežiau Alice'ę iki Louis namų. Gi ji ir vėl su juo gyvena. Nors visą kelią ji buvo rami ir susimąsčiusi kažkokia. Keista...

Sustojau prie namų ir mes atsisveikinom apsikabindamos ir ji išlipusi iš mano 'BMW' nuėjo į namo vidų.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

Vaikščiojau ir sėdėjau Daria'os mašinoj visa susimąsčiusi, nes galvojau apie tai, kad Harry išvyks...

Gal taip ir geriau bus? Nebebus jokių bučinių, kurie viską tik sumaišo ir sutrikdo mane.

Supratau vieną paprastą dalyką pasiilgau Louis. Savo Louisyto ir jo bučinių bei prisilietimų.

- Louis, kur tu?! - užrėkiau, tik įžengusi į namo vidų, ir jis išlindo, valgydamas kažką. - Labas. - šyptelėjau vaikinui ir nusiaviau savo batus bei numečiau tašę ant žemės.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora