'23'

1.4K 81 4
                                    

Alice pov.

- Chebryteeee! – sucypiau. – Tūsinsimės!!!

- Mano vila mirs. – sumurmėjo Liam.

- Viskas bus jai gerai. – nusijuokė Daria, bet bandė ir guost Liam.

Nusinešėm maisto ir gėrimus į svetainę. Viską traukėm, o į vidų įeidinėjo žmonės.

- Kur vienkartiniai puodeliai?! – rėkė Daria, nes jau kažkas užleido muziką.

- Žiek, net rožiniai. – nusijuokė Ashley ir padavė juos Daria'ai.

Pilstėm alkoholį į stiklines ir pridėjom užkandžių. Harry ėjo ir visiem sakė, kad su kažkuo susimušė, bet aš laksčiau paskui ir rėkiau, kad su šampės kamščiu gavo. Šėtonas aš.

- Blet, Alice! – surėkė Harry, o aš bėgau nuo jo, kuo toliau į žmonių minią.

- Gelbėkit! Priekabiauja! – staugiau ir nulėkiau prie Daria'os ir panų, kurios sėdėjo jau ant sofos.

- Mažut, kas tau? – paklausė Daria manęs ir aš ją apsikabinau.

- Šitas. – parodžiau į Harry su pirštu, nes jis atsivilko iš paskos. – Lenda prie manęs.

- Atrodo pirmas. – pavartė akis Ema.

- Bet jis nekultūringas ir nedraugiškas...

- Tai tu čia psichė! – šūkavo ant manęs garbanius, žiūrėdamas į mane su pykčiu. Oj...

- Žmonės!!! - sutelkė visų dėmesį mergina. - Meilė gimsta per pyktį! – sušuko Camilla.

- Oj, ble.... – abu su Harry tarėm ir nukilinom iškart Camilla, kuri tik iškėlė rankas viršun.

- Jei taip, tada, Harry, myliu tave. – rimtai tipo pasakiau, o tas, pavartęs akis, dingo.

- Ką geriam? – paklausiau ir pasileidau nuo Daria'os, nes dabar ramu, kol kas.

- Viską! – sušuko Ashley.

- Ką žinau, aš tai kažkokią lyg tekila geriu. – pažiūrėjo į puodelį Danielle.

- Ai, viską iš eilės gersiu. – numojau ranka ir paėmiau pirmą pasitaikiusį puodelį.

~ ~ ~Daria pov. ~ ~ ~

Žvengėm, gėrėm su panom, kol atsivilko gan piktu žvilgsniu prie mūsų Liam.

- My life is partyy! – dainavo Alice. Jooo, ji jau įkaušus.

- Daria, galiu tave pavogt minutei? – paklausė jis, priėjęs prie pat manęs.

- Gali ir valandai. – sukikeno Camilla. Dar viena pošlų minčių savininkė.

- Žinoma. – atsistojau nuo sofos ir sekiau paskui Liam.

Nuėjom į viršų ir į kažkokį kambarį, kuris buvo užrakintas. Spėju, kad pašaliniai neįeitų. Įėjom vidun. Ten buvo stalas, kėdės, lova, spinta kažkokia. Sienos rudos, langas.

- Taip? – paklausiau.

- Kokio velnio tu pasakei Alice'ei, kad ji gali čia atvažiuot?! – rėkė ant manęs jis, kad net nesitikėjau to, tad krūptelėjau.

- Tai tu kokio velnio jai auklę nusiuntei?! – rėkdama neatsilikau nuo jo.

- Aš tik nusiunčiau Harry pažiūrėt, ką ji veikia!

- O tas asilas sudaužė lempą, kuri spėju kainavo daug! Ir dar lenda prie Alice'ės!

- Jis su visom taip. – pavartė akis Liam. – Bet Alice irgi lenda prie bernų!

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang