'53'

1.2K 76 4
                                    

Daria pov.

Žiūrėjau gan įdomu vaikišką filmą, kai išgirdau, kad kažkas grasiai atsivelka į salę.

- Daria? - sušnabždėjo merginos balsas. Aš jį atpažinau ir čia buvo Alice.

- Čia. - pakėliau ranką ir pamojau jai.

Ji ėjo link mano eilės, o jai iš paskos vilkosi dar du žmonės. Garantuoju, Liam ir Louis.

- Kaip filmas? - paklausė ji ir išsidrėbė šalia manęs į kėdę, nes ji buvo tuščia. Aplamai salėje buvo kokie 5 žmonės. - Spragėsiu? - atsuko į mane dėžę ji.

- Filmas geras, o popcorn'ų noriu. - tariau ir paėmiau spragėsių į saują.

Pro mane ir Alice prasibrovė Liam ir atsisėdo šalia manęs, o šalia Alice'ės atsisėdo Louis.

- Kaip jus čia įleido? - paklausiau žiopsodama filmą.

- Na, garsius žmones įleidžia. - paaiškino Liam.

- Sekas. - nusijuokiau ir toliau žiūrėjau filmą. - Kodėl savo filmų nežiūrit?

- Ai, man atsibodo romantika. - suburbėjo Louis.

- Nu, tai aišku ten vien verkia ir laižosi. - pasišaipė mergina.

- O tu, Liam? - paklausiau ir pasisukau į jį.

- Tai parašiau Louis, o jis sakė yra pas Alice'ę, tai atėjau pas jį. - paaiškino Payne.

- Nu, o aš atėjau čia, nes pasidarė nejauku žiūrėt dirty filmą tarp bernų. - paaiškino Alice ir toliau kramsnojo spragėsius.

- Kad ten pornūškę žiūrėjai. - girdėjau Tomlinson balsą.

- Nestumk ant mano filmo. - pareiškė rudaplaukė.

- Šššš... - iš viršuje sėdinčių, žmonių išgirdau.

- Patylėkit. - tariau ir toliau žiūrėjau filmą.

- Aš dabar tave vadinsiu porno mergina. - išgirdau Louis juoką.

Jooo... Su jais tikrai „įmanoma" pažiūrėt filmą.

- Blet, tik pabandai! - pagrasino Alice jam.

- Tai yra Bondo mergina, o tu būsi porno mergina. - kalbėjo Louis.

- Išgirsiu, kad tai pasakei, iškastruosiu, pažadu. - subambėjo mergina.

~ ~ ~ Po 6 dienų ~ ~ ~

Alice man planuoja gimtadienį, kuris bus ryt.

Nelaukiu, bet kur dingsiu. Su Liam ir toliau viskas tobula tarp mūsų.

Mes pasimylim dažniau ir tai nuostabu. Pagaliau supratau, kodėl merginoms tai patinka.

Alice ir toliau burkuoja su Louis, net jau naktim nebegrįžta. Tad tai reiškia, jog ji pas Louis ir šiaip jie dabar kartu būna.

Jie gyvena porą gatvių toliau nuo mūsų, tad gan arti. Džiaugiuosi dėl jos.

Pagaliau susirado kažką rimtesnio ne vien vienkartinį vaikiną. Jie gal jau net pora?

Tačiau kol kas tylu ramu. Reiks išsiaiškinti.

Straipsnių tiesiog nebeskaitau, ką apie mus rašo, nes ten tikros pievos ir visokie fake gandai.

Net pavalgyt negalima normaliai, nes iškart rašo, kad nėščia. Kur žmonių protas šiais laikais?

Šiandien su Alice lėksim apsipirkt. Nors tiksliau ji mane tempiasi. Tad dabar susiruošiau ir važiuosiu iki Louis namo jos pasiimt, nes dabar ji ten kaip ir gyvena.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now