'30'

1.4K 84 4
                                    

Daria pov.

- Kada vakar grįžai? – paklausiau jos ir užpyliau kavą.

- Anksti apie 11PM, nes nenorėjau šiandien vakare mirt koncerte.

- Padarei kavos, mažute? – įėjęs į virtuvę, priėjo prie pat manęs Liam ir apsikabino mano liemenį.

Girdėjau, kaip Alice paspringo ir pradėjo kosėt. Išsipainiojau iš Liam rankų ir prilėkusi prie jos daužiau jai per nugarą. Pastoviai springsta...

- Užtenka jau. – atsigėrė kavos ji. - Pala... Ar aš gerai supratau? Jūs draugaujat?! – sucypė Alice. Ji tikrai laiminga dėl mūsų.

- Gerai ir taikliai supratai. – šyptelėjau.

- Oj, chebryte, sveikinu! – cypė ji. – Liam, žinok gerą paną nusikabinai. – tarė ji jam.

- Žinau. – atsakė jis ir vėl pajaučiau jo rankas, apsikabinant mano liemenį.

- Jūs gal papusryčiaukit, o aš einu plaukus išsiplaut. – šyptelėjo ji, atsistojusi nuo kėdės ir įdėjusi puodelį į indaplovę, išėjo iš virtuvės.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

Pagaliau tie du susiporavo. Dabar bus neišskiriama porelė. Jie gražiai ir mielai kartu atrodo.

Labai džiaugiuosi, dėl jų. O dar, kad šiandien ošiu konce. Ruošiuos all day. Išsiploviau plaukus ir dabar juos šlapius šukuoju.

Padėjau šukas ir bildėjau žemyn. Noriu vieno dalyko paklaust Daria'os.

- Daria! – rėkiau, lipdama žemyn, staigiai įvariau į svetainę, o jie saldžiai bučiavosi. Bet išgirdę, kad aš kambary atsitraukė. – Ups... Atsiprašau, kad sutrukdžiau, bet man minutei reikia draugės. – kažką sumaliau. – Daria, man plaukus sugarbanosi? – paklausiau.

- Tai aišku, o dabar eik, nes sutraumuosim tave. – ji šyptelėjo dirty šypsena ir vėl pabučiavo Liam, tad aš staigiai myniau iš svetainės į kambarį.

Kaip nuobodu, kad šakės. Gulėjau lovoj jau išsifenavusi plaukus. Serialas atsibodo, 'FB', 'IG' ir 'Twitter' tas pats per tą patį, plius jau ten prasėdėjau gerą valandą.

Alice: Laba ; ) ~Alice~ – sumaigiau žinutę. Gal tas ką įdomaus veikia?

Harry: Labas ; ) Iš kur gavai mano numerį? -H

Alice: O tai svarbu? : D Ką gero veiki?

Harry: Slampinėju ir tiek : ) Tu? -H

Alice: Sėdžiu ir žiauriai nuobodžiauju : /

Harry: Eik tu sau! Pati, party mergina, Alice nuobodžiauja : D -H

Alice: Nejuokinga, Harry...

Harry: Tai Liam ir Daria vėl pabėgo nuo tavęs? : ) -H

Alice: Jie ten burkuoja ir mane išvarė iš kambario : D

Harry: Jie pora? o.o -H

Alice: Yeah, šiandien man pasakė : ) Kaip čia Liam tau nepasigyrė? : D

Harry: Matyt, dar nespėjo : ) -H

Alice: Aukle, atvažiuok čia : ) Man nuobodu...

Harry: Aš tau ne auklė : D Gal aš užsiėmęs... -H

Alice: Kuom? Porno žiūrėjimu? xd

Harry: Gal... : D -H

Alice: Nu, Harry, atvažiuok ; ) Išgersim šampės : D

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora