'121'

772 68 9
                                    

Daria pov.

- O kada išskrendat?

- Sekančią dieną po Niall gimtadienio. Tai bus, ateinantį sekmadienį. – paaiškino, o aš vėl atsigėriau kavos. – O kada grįšiu, tai nežinau. Žiūrėsiu, kaip Nicole'i ten seksis.

- Tai paskutinė savaitė London'e?

- Yeah... Dingsiu šiek tiek nuo visų čia kuriamų skandalų. – šyptelėjo.

- Niall gimtadienis savaitgalį? – paklausiau.

- Šiaip ryt, bet jis jį rengia šeštadienį, kad visi išgert galėtų.

- Nu, logiška. – pripažinau.

- O kaip tau universitete? – susidomėjo.

- Viskas būtų gerai, jei ne jūsų grupės cypiančios ir klykiančios fanės. – tariau, pavartydama akis, o Harry nusijuokė. – Kad jos kaip pamišusios ir vis klausia tų pačių klausimų apie jus. Kaip joms nenusibosta?

- Jos tokios yra, ir dar talentingos, ir gražios.

- Ankščiau man užtekdavo Alice durnumų su jūsų dainom, tai dabar net universitete. – kalbėjau. – Žinai, kartais išties noriu namų mokymo dėl to. – pripažinau.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

Po paskaitų grįžau namo su Mia, nes ji pasiūlė mane parvežti, tad aš sutikau. Šiaip ji atrodo draugiška ir geranoriška mergina.

Su ja būna linksma ir ji turbūt vienintelė, kuri nebepuola manęs su tais 'One Direction' klausimais. Ačiū!

- Taigi tu gyveni čia? – jis sustojo prie Louis namų ir pažiūrėjo pro langą į namą.

- Taip. – atsakiau ir atsisegiau diržą.

- Wow... Šis namas atrodo didelis. – spoksodama pro langą, kalbėjo Mia.

- Patikėk ir yra toks. – nusijuokiau. – O tu kur gyveni?

- Universiteto bendrabuty.

- Ir kaip ten? – paklausiau, pažiūrėdama į merginą.

- Šiaip galvojau, kad bus blogiau, bet išties visai nieko. Priešais mūsų namą gyvena karšti vaikinai. Na, žinoma, girdisi ir party reikalai, bet kur to nėra? Manau, yra visur taip. O mano kambariokė trečiakursė, bet mes sutariam.

- Skamba šauniai. – tariau. – Pati galvojau, kad ten gyvensiu dar vasaros pradžioj, bet reikalai pasikeitė. – šyptelėjau.

- O, beje ryt mums reiks į salę per paskaitas. – priminė Mia.

- Oh, į salę? – kiek nepagavau, apie ką ji kalba.

- Jo, ten bus kažkoks pranešimas pirmakursiams. Mums minėjo per kažkurią iš paskaitų dėstytojas. – šyptelėjau.

- Gerai. – sumurmėjau.

- Sakė kažkas keisis ar panašiai. Na, bet ryt sužinosim tiksliau. – pažiūrėjo į mane.

- Puiku. Gerai, iki. – tariau ir pasilenkiau ją apsikabinti, kaip ir ji mane.

- Žinai, pripažinsiu, galvojau, kad tu būsi velniškai pasikėlusi dėl to kas esi. – kai atsitraukiau nuo panelės, ji pasakė.

- Na, dauguma klysta iš pradžių mane pamatę. – nusijuokiau, o ji kartu.

- Yeah...

Po to atsidariau mašinos dureles ir išlipau iš automobilio. Užsimečiau savo tašę ant peties. Dar prieš uždarant merginos automobilio dureles, išgirdau:

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now