'36'

1.3K 85 6
                                    

Alice pov.

- Jei, kas nors, įsipjaus šiandien?!

- Tai tegu nevaikšto!!! – logiškai atsakiau. – Arba aptverk tą vietą! – žvengiau.

- Tvarkysi! – parodė pirštu į šukes Liam ir nuėjo atgal į terasos gilumą, o man šyptelėjo tas rudaplaukis.

- Imk. – padavė taurelę Daria.

- Paskutinę. – tariau ir paėmiau taurę iš jos rankų.

Po kiek laiko muziką pritildžiau ir dabar ji girdėjosi tik mūsų kambary ir balkone.

O mes su Daria esam apsvaigusios, bet negirtos, kaip tapkės. Nenustojom žvengt iš mano planelio, kurį įgyvendinom.

Man užkniso, kad tas rudaplaukis visą laiką spokso į mane. O mes su Daria linksmai sau balkone sėdim ir žvengiam iš visko. Seniai taip juokiausi.

- Einu iki tūliko. – juokdamasi atsistojo ji ir susvyravusi atsirėmė į balkono durų staktą.

- Nenukrisk. – perspėjau Daria'ą ir atsirėmiau į balkono turėklą.

Vaikinukas, kuris spokso į mane, šiuo metu rūkė, paėjęs toliau nuo terasos, tai reiškia arčiau mūsų balkono, bet vis tiek spoksojo.

Bet pamatęs, kad aš į jį žiūriu jis man šyptelėjo dar labiau, tad nedrąsiai šyptelėjau jam atgal.

~ ~ ~ Apie 10PM ~ ~ ~

Tie gražuoliai neišėjo, o dar ir gėrė terasoje. Man užkniso, kad į mane žiūri, tad sėdėjau kambary.

Daugiau nebegėriau. Užteks šiam karteliui. Daria šiuo metu prausėsi, o aš nustūmiau kolonkes prie sienos, kad netyčia neišsitėkščiau į jas.

Pasiėmiau kompą ir, gulėdama lovoj, naršiau. Balkonas buvo atidarytas ir iš lauko sklido vaikinukų rėkavimai, juokas ir dar krūva nesąmonių.

Man ir toliau rašė tas nežinomas numeris, bet aš nieko neatrašiau, o tik išjungiau mobilų.

- Aš jau, braške. – grįžo į kambarį Daria iš vonios.

- Matau. – tariau ir toliau spoksojau į laptop'ą.

- Nežinau, kaip tu, bet aš einu miegot, nes bele kaip miego noriu. – žiovaudama mergina ėjo kambario durų link.

- Nepratus gert viskį. – sukikenau. – Tai ir migdo.

- Šššš... – nutildė mane. – Pasipratinsim ir bus good. – nusijuokė ji ir išėjo iš kambario.

Gi ji dabar atlieka merginos pareigas ir miega su savo vaikinu. Toliau tęsiau naršymą po 'Facebook'ą ir girdėjau, kaip kalbėjo tie sėdintys terasoj.

- Liam, mes liekam miegot pas tave. – kalbėjo.

- Mes išgėrėm ir girti niekur nesirodysim. To tikrai nereikia. – paaiškino kažkuris iš 4.

- Tai aišku galit. – atsakė Liam. – Vietos pilna.

- O, tai puiku.

- Išgerkim už mus. – pasakė kažkuris ir išgirdau, kaip suskamba stiklinių susidaužimo garsas.

Jo... Laukia ilga naktelė su tais alkoholikais. O dar sako aš daug geriu. Jie vienu kartu tiek išgeria, kiek aš per mėnesį.

~ ~ ~ ~ ~ ~

Išjungiau kompiuterį ir persirengusi atsiguliau miegoti. Bandžiau užmigti ir jau sapnavau saldų sapną.

Sapnavau, kad man padovanojo mašiniuką ir važinėjau su juo ir tada pajaučiau, kad kažkas ropoja mano lova ir ji įdumba.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora