'18'

1.5K 83 0
                                    

Daria pov.

- Alice, tu paeisi ? – paklausiau, kai ji užsidėjo, kokių 10cm kablus.

- Turėčiau... Bet spėju eisiu, kaip vėžlys. – sukikeno ji.

- Atsargiai. – perspėjau ir mes išėjom iš kambario.

Ji lėtai nulipo laiptais žemyn ir mes trise išėjom iš namo. Po kokių 15min. buvom vietoj.

Liam prie pat įėjimo sutiko savo draugus ir nuėjo prie jų, o mes su Alice varėm prie mūsų panų staliuko. Jau kur sėdim ne 1-mą kartą.

Bent galiu vakarėliuose pailsėt nuo Liam, nors ir tai jis kartais į mane spokso, kaip į grobį kažkokį.

- Sveikutės. – tariau ir apsikabinau kiekvieną.

- Laba. – tarė Alice ir irgi apsikabino visas panyčkas.

Aš atsisėdau tarp Danielle'ės ir Ema'os, o Alice atsisėdo prie Camilla.'os.

- Atvežė šampės! – sucypė Danielle.

- O 'Jack Daniels'? – patempė lūpą Alice.

- Iškart nuo stiprių? – pakėlusi antakį, paklausiau.

- Panelė švenčia. – nusijuokė Camilla ir padavė Alice'ei brendžio bonką.

- Reikia švęst, kol noriu. – nusijuokė Alice.

- Aaaa... – sucypiau, kai Ema šovė šampės butelį ir kamštis praskriejo pro mane per 5cm ir pataikė kažkokiam bernui į galvą.

- Sorry! – surėkė Ema.

- Neatleidžiu! – atrėkė jis, atsisukęs į mus.

- Tada tu gaidys! – surėkė ji, o mes stebėjom tą cirką.

- Tas gaidys šiandien tave patvarkys! – nužiūrėjo Ema tas vaikinas. – Pamatysi. – pridūrė jis.

- Pažiūrėsim! – Ema pradėjo pilt visoms šampės.

~ ~ ~ Po kelių valandų ~ ~ ~

Tas vaikinas tiesą sakė, nes jis Ema išsitempė pašokt ir aš su Camilla matėm, kaip jie lipo į 2 aukštą.

- Tai, ko tu, princese, sėdi? - Ashley paklausė Alice'ės.

- Galvoju. – žiūrėdama į vieną tašką, atsakė ji.

- Kažkaip ilgai ir keistai... – sumurmėjau. – Alice, gerai jautiesi? – paklausiau, pažiūrėjusi į ją.

- Panos, aš kada nors sutiksiu tikrąją savo meilę? – paklausė ji ir nužiūrėjo Danielle, po to mane, Ashley ir Ema.

- Kiekvienai yra skirtas išrinktasis. – leptelėjo Danielle.

- Toks vaizdas, kad mano mirė kažkur... – nutęsė ji.

- Gal tiesiog reikia tinkamos progos? – pasakiau.

- Jei neisi šokt ir nesilinksminsi, nerasi tokio. – tarė Ashley ir, paėmusi Alice'ę už rankos, išsitempė pašokt.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

Šokau, nes Ashley privertė, bet nuotaikos vis tiek nebuvo. Esu išgėrusi, bet nesijaučiu apsvaigusi. Gal jau pripratau prie alkoholio? Ar tai viskas tik dėlto, kad neturiu vaikinuko? Daria'ai pasisekė rado gerą kavalierių. Jie garantuotai vienas kitam patinka. Abu myli, bet abu ir tyli.

Užgrojo „EDX feat. MINGUE – Missing", tada įsijaučiau į muziką. Užmerkiau akis ir įvėliau savo rankas sau į plaukus. Judėjau ir judinau klubus pagal muziką, kai pajaučiau dvi vėsias rankas, apsikabinat mano liemenį.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now