'178'

656 75 35
                                    

Harry pov.

Kai atvažiavom, Alice'ę nusinešiau į namo vidų, nes ji vis dar buvo be batų. Pasodinau merginą ant sofos ir padėjau jos kelis daiktus greta.

- Čia jauku ir gražu. – tarė mergina, apsidairiusi aplink svetainę.

- Ne aš įrenginėjau, tad dizaineriam pagyrimus perduot reik. – tariau. – Ko nors tau reikia? – paklausiau.

Išsitraukiau telefoną iš džinsų kišenės. Reik pakraut ir pranešt, kad Ali viskas gerai ir kitiems, nes paskui vėl puls ieškot, nors ji yra pas mane.

- Galiu po karštu dušu? – paklausė, kai aš ieškojau pakrovėjo svetainėj, ir pagaliau jį radau.

- Žinoma, tuoj parodysiu, kur kas. – pasakiau ir, priėjęs prie rozetės, pastačiau kraut telefoną.

- Galbūt atsigausiu. – leptelėjo ji ir atsistojo.

- Eime čia. – tariau ir ėjau į kitą namo pusę.

Namas yra didelis ir erdvus, bet tik 1 aukšto, bet man čia vietos pakanka.

Parodžiau merginai, kur yra vonia, ir pranešiau, kad atnešiu rankšluostį, ir kažkokių drabužių, kuriais ji galėtų persirengt nakčiai.

Surinkau viską ir traukiau prie dušo durų, priėjęs neįsiveržiau vidun, bet patuksenau.

Nors, jei ji būtų mano mergina, ateičiau, net nesibeldęs ir nedvejojęs. Pala... Ką?

Pravėriau duris ir pamačiau Alice'ę, kuri spoksojo į save veidrodį. Vis dar apsirengusi ir pasirėmusi į kriauklę, esančią ten.

- Atnešiau tau čia visko. – pranešiau, o ji ir toliau žiūrėjo į veidrodį, jos akys net nepasitraukė, tad padėjau tuos daiktus. – Kažkas negerai? – atsargiai paklausiau ir pagaliau ji pažvelgė į mane per veidrodį.

- Nieko. – trumpam atsakė ir sumirksėjo kelis kartus.

- Meluoji. Sakyk. – raginau ją.

- Atrodau baisiai, kaip ir jaučiuosi. – atsiduso ji ir atsisegė džemperį.

- Ne, neatrodai. – tikinau rudaplaukę.

- Vis vien žinau tiesą, tai kam tas melas? – paklausė ir nusiėmė džemperį.

- Atsigausi, patikėk. Tik reikia daugiau šiek tiek laiko. – bandžiau guost merginą, bet esu per daug daužtas, kad žinočiau, kaip tai daryt.

- Gerai, o dabar mink iš čia. – pradėjo Alice mane stumt pro duris, tad pasidaviau ir išėjau, o tada išgirdau, kaip ji užtrenkė jas.

Nuėjęs į svetainę, įsijungiau telefoną ir parašiau žinutę Liam, kad Alice jau atsigavo ir yra pas mane. Tas atrašė, jog malonu, kad pranešiau.

- I'm back! – surėkė mergina, tad aš pakėliau akis nuo telefono, ir aš pažvelgiau į ją.

Ali buvo linksmesnė, kas man patiko.

Jos plaukai buvo šlapi, bet palaidi. Ji buvo užsidėjus tuos savo juodus džinsus ir mano kiek jai per didelį džemperį, bet jis jai tiko. Atrodė karštai...

- Ką veiki? – priėjo prie sofos ji ir atsisėdo netoli manęs.

- Parašiau Liam, kad tu pas mane. – atsakiau ir padėjau telefoną atgal.

- Gerai... – tarė ji ir užsikėlė kojas ant sofos bei jas apsikabino. – Jie bent neis iš proto. O kas čia? – paklausė ir parodė į židinį su smiliumi.

- Tu ką židinio gyvenime nemačius? – nusijuokiau.

- Nesišaipyk. – trankė man silpnai į petį. – Kad keistai jis čia atrodo pas tave. – leptelėjo ir sudrebėjo.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora