'190'

697 79 20
                                    

(Norit pasileiskit ;) John Legend - What You Do to Me )

Daria pov.

- Tai jūs..? – nutęsė Camilla, žiūrėdama į Alice'ę su pošla šypsena.

- Nieko nebuvo. – atsakė paprastai Alice ir įsibėrė į savo kavą kalną cukraus, kaip ir visad.

- Nyč nieko? – paklausė Ashley nustebusi.

- Nieko. – pakartojo. – Miegojom ir tiek, o šiandien su lūžtančiom galvom atsikėlėm. – paaiškino ji ir, paėmusi šaukštelį, pradėjo maišyt kavą.

Ashley, Ema ir Camilla išėjo iš šitos mini virtuvėlės, nešdamos puodelius vaikinams.

Pasisekė, kad nusipirkom ir čia atsivežėm kavos, arbatos. Merginoms išėjus, dabar čia liko tik Danielle, Alice ir aš.

Aš sėdėjau ant spintelės, Alice ant kėdės prie nedidelio staliuko, o Danielle ant kitos kėdės šiek tiek toliau nuo merginos.

- Einam žiūrėt filmą? – paklausė Danielle iš lempos, kai gėrė lygtais kavą ir naršė po telefoną.

- Kokį? – paklausiau ir pas mus atsivilko į mini virtuvę Harry.

- Kažkokį čia naują. – atsakė. – Pala, atsidarysiu aprašymą. – pranešė, žiopsodama į telą ir toliau.

- Ali, tu man kavos padarei? – paklausė jis ir apsikabino merginą iš nugaros.

Mudvi su Danielle tik pasižiūrėjom viena į kitą ir supratom, kad nieko nesupratom.

Gi Alice sakė, kad tarp jos ir Harry nieko nėra... Ji ką melavo?!

- Ne, bet gali gert mano. – padavė savo puodelį mergina šyptelėjusi vaikinui, tad jis paėmė ir atsigėrė iš puodelio.

- „Biškį" cukraus. – nusijuokė Styles sarkastiškai.

- „Šiek tiek". – nusijuokė Alice taip pat su sarkazmu.

Jie tobulai tinka, net abu sarkazmą mėgsta ir dažnai jį naudoja kalbėdami.

Garbanius vis dar buvo apkabinęs savo ranką aplink ją ir gėrė tą Alice'ės kavą. Atrodo, jie pamiršo, kad aš ir Danielle vis dar čia.

Mes abi žiopsojom į juos su atvipusiais žandikauliais, nes po velnių Harry stovėjo, apsikabinęs Alice'ės liemenį, ir kažką jai ten kuždėjo į ausį, o rudaplaukė krizeno.

- Baik, Harry. – prakalbo, juokdamasi panelė ir iš jos veido matyt, kad susigėdo, o skruostus puošė raudonis.

- Chebra, mes nieko prieš, kad jūs kartu, bet mes vis ar čia ir viską matom. – pasakė Danielle, nutęsdama bei žiūrėdama į juos.

- Ką? – pažiūrėjo į mus Alice, kiek pasimetus.

Vsio pasimetė dėl per didelės meilės.

- Sakiau, kad būsit pora ankščiau ar vėliau! – sucypiau ir suplojau rankom.

Spėju, per garsiai, gerokai per garsiai, nes tiek Harry, tiek Alice mane nukilino.

Girdėjau, kad vyksta sugužėjimas į mini šią virtuvę.

- Mes čia gerai išgirdom? – paklausė Niall, išlindęs iš po kampo, ir atsivilko jam iš paskos visi kiti.

- Nudėsiu! – surėkė Alice ir norėjo pult ant manęs, bet ją sulaukė Harry, stipriau apkabindamas per liemenį. Pasisekė man šįkart.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now