(Norit pasileiskit dainą ;) Mike Perry - The Ocean ft. Shy Martin )
Alice pov.
- Tu rimtai kažką palikai? – verdama duris kalbėjau, bet mano akys susitiko su vaikino akimis...
Mano akys išsprogo iš nuostabos, nes po velnių nesitikėjau jo čia dabar išvysti. Išvis galvojau, kad Holly kažką paliko ir atėjo pasiimt.
- Labas? – sutrikusi paklausiau ir plačiau pravėriau duris bei kelis kartus sumirksėjau įsitikindama, kad man nesivaidena. Gal išties vaidenasi, kai esu nėščia? Gali taip būt?
- Labas, Alice. – ištarė jis su menka šypsenėle.
Mano kvėpavimas kažkokiu būdu pagreitėjo, o širdis pradėjo plakti greičiau. Ir kodėl tai vyksta pamačius jį?
– Galiu užeiti? – parodė į durų tarpą su savo smiliu.
- Am... Taip, žinoma. – linktelėjau ir pasitraukiau nuo durų, jį įleisdama vidun, o tada duris uždariau, kol vaikinas nusiavė batus ir nusivilko striukę, kurią pakabino ant stovo. – Praeik. – mostelėjau ranka ir, aplenkusi jį, tipenau iki savo lovos.
Nesitikėjau jo čia dabar, išvis galvojau jis nenori manęs matyt.
- Stop. – sustabdė mane vaikinas vidury ėjimo iki lovos, tad paklusau ir sustojau bei daugiau nejudėjau.
Laukiau kažko... Kas įvyks... Kas bus...
Pajaučiau švelnų prisilietimą prie mano dešinės rankos plaštakos, tad iš malonumo akys tiesiog užsimerkė, o su dantimis sukandau švelniai savo apatinę lūpą.
Kūnu nuvilnijo šiurpuliukai po visą kūną. Buvau pamiršusi šiuos jausmus per visus tuos mėnesius...
- Pasiilgau tavęs... – išgirdau, tariant prie pat mano ausies, tad mano kaklas pašiurpo. Vaikino rankos nuslydo švelniai ant mano liemens. Ar jis žino, kad aš..?
- Kaip? Kaip mane radai? – tyliai paklausiau, kai jo lūpos atsirado ant mano kaklo ir ten paliko mažą bučinuką. Pasiilgau to.
Pasiilgau jo... Pasiilgau jo prisilietimų... Pasiilgau jo poveikio man... Pasiilgau visko, kas susiję su juo...
- Kas ieško, tas randa. – vėl pajaučiau jo lūpas ant savo odos, o vaikinas savo nosimi man švelniai perbraukė per kaklą. – Ar laukei manęs? – paklausė ir jaučiau, kai jo krūtinė remiasi į mano nugarą.
Tuo metu nežinau, ką atsakyti, nes nežinau atsakymo į tą klausimą... Ar aš laukiau jo?
- Kodėl? Kodėl mane susiradai tik dabar? – paklausiau savo klausimo ir neatsakiau į jo klausimą.
- Norėjau pamatyt tave, Ali. – po šių žodžių mano kojos kažkokiu būdu pradėjo tirpti, o jo rankos vis dar buvo ant mano liemens.
Netikiu, kad jis tai pasakė. Tai lyg pasakiškas išsvajotasis sapnas, norėčiau, kad jis nepasibaigtų niekad. Tokie žodžiai iš jo lūpų mane tiesiog tirpdo.
- Nepaleisk, nepaleisk manęs. – sumurmėjau švelniai.
- Ir nežadu. – tarė rudaplaukis ir staiga po kojom nejaučiau žemės, tik buvau nuotakos stiliumi nunešama iki lovos ir švelniai ant jos paguldyta.
Jis norėjo kažkur nueit, bet aš jį sustabdžiau, kai paėmiau už rankos ir gan stipriai laikiau.
Po velnių, atsibodo vienai sėdėt šitam kambary kiekvieną dieną beveik.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...