'71'

1K 67 3
                                    

Daria pov.

- Gal jis bijo, kad pabėgsi pas kitą? – paėmiau puodelius ir vieną padėjau priešais merginą, o kitą priešais save ir atsisėdau.

- Kad aš rami dabar. Į party neinu. Na, nebent vat su jumis būnu, o geriu irgi tik su chebryte. – aiškino ji. – Dabar, ką veikiu, tai tik 'Supernatural' žiūriu visas dienas, nes niekur beveik neinu.

- Nu, jo... – nutęsiau ir gurkštelėjau kavos. – Laikoma, kaip kalinė. Kodėl apie tai nekalbėjai su Louis?

- Nesileidžia jis į kalbas apie tai. – subambėjo mergina. – Ai, karoč... Žiūrėsiu, kaip čia seksis su juo gyvent. O tau su Liam viskas čiki piki?

- Taip. – šyptelėjau. – Puiku viskas. Kartais ir dovanėlių meilių gaunu. – išsišiepiau.

- Oj, meilė - seilė. – juokėsi Alice ir atsigėrė kavos.

- Bent nesipykstam. – nusijuokiau.

- Bet jau aš tai ir pykstuos ir dar išdaigas krečiu. – išsišiepė evil smile ji.

- Ką? Ką vėl iškrėtei? – išsprogintomis akimis pažiūrėjau į panelę.

- Ai, biškį reikalų apturėjau su Louis tokių smagių. – numojo ranka mergina.

- Okey... Nu, jūs ir gyvenat. - nutęsiau.

- Sakau, su manim neliūdna. – šyptelėjo ir gurkštelėjo kavos.

- Matosi. – pridūriau.

~ ~ ~ Next day ~ ~ ~

Su Alice davėmės namie nuo labo ryto. Tai plaukus plovėm, tai drabužių ieškojom, bet pagaliau viską susiruošėm ir išvažiavom į to vakarėlio vietą.

Alice rūpinosi muzika, o aš tuo metu pakabinau lemputes šokių aikštelėj.

- Bliot, čia koją išsisukt įmanoma. – tarė Alice ir vos nedėjo pribalkės ant šiknos, nes užkliuvo už laidų.

- Žiūrėk, kur kojas statai. – nusijuokiau ir pakabinau girliandą.

- Nu, jei aš blaiva vos nenukritau, tai girta garantuoju nukrisiu. – juokėsi ji ir kažką jungė prie kolonkių.

- Tai pagaus kažkas. – atsakiau ir pakabinau kitą girliandą.

- Tikėkim. – tarė.

- Kokią muziką parinkai? – paklausiau.

- Nuo Radžio iki Justin Bieber. – atsakė ji.

- Oooo, tai paūšim reiškia. – nusijuokiau ir nušokau nuo kėdės.

- Nu, sakau, aš organizavimo specė. – atsivilko prie manęs mergina, o aš sujungiau viską į rozetę ir patikrinau ar veikia tos lemputės.

- Tu man paaiškink iš kur gale vasaros lemputes parovei? – juokiausi ir žiūrėjau, kaip jos mirksi.

- Kas ieško, tas randa. – like boss nusivaipė mergina.

- Gerai, einam stalą ruošt. – atsidusau ir su Alice patraukėm link maišų.

- Bet čia nesąžininga, velniškai nesąžininga. Kodėl mes viską ruošt turim? – inkštė mergina ir traukė visus butelius su alkoholiu ant stalo.

- Nes tu organizatorė. – atsakiau ir ištraukiau vienkartinių stiklinių.

- Keisiu profesiją. – atsakė mergina.

- Gali. – nusijuokiau ir išdėliojau krūvą stiklinių. Mergina atidarė vyno butelį ir pradėjo į jas pilti alkoholio. – Sudėsim pagal eiles?

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora